Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - TROTIL


Anunt de participare numarul 135100/27.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
Adresa postala: Strada Banu Dumitrache nr. 46, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032572, Romania, Punct(e) de contact: I.G.S.U. - D.P.A.T.M., Tel. +40 212322640, In atentia: STAN AUREL, Email: [email protected], Fax: +40 2332017, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
I.G.S.U. ? Directia Planificare si Asigurare Tehnico ? Materiala (D.P.A.T.M.) - Serviciului Programe Logistice si Metodologii
Adresa postala: str. Ceasornicului nr. 19, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014112, Romania, Tel. +40 212322640, In atentia: STAN AUREL, Fax: +40 212332017
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.EA.P. - I.G.S.U. ? Directia Planificare si Asigurare Tehnico ? Materiala (D.P.A.T.M.) - Serviciului Programe Logistice si Metodologii
Adresa postala: str. Ceasornicului nr. 19, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014112, Romania, Tel. +40 212322640, Fax: +40 212332017, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
TROTIL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UM 0629 CIOLPANI, DN 1 BUCURESTI - PLOIESTI, KM 32
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 126, 613 si 1, 266, 130RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Unul sau mai multe contracte subsecvente anual, functie de fondurile bugetare puse la dispozitie si nevoile autoritatii contractante
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PENTRU LUCRARI GENISTICE DE DISTRUGERI IN DIFERITE MEDII, INSPECTORATUL GENERAL PENTRU SITUATII DE URGENTA DORESTE SA ACHIZITIONEZE PRODUSUL TROTIL ? IN CONFORMITATE CU SPECIFICATIA TEHNICA NR. 61.077/20.10.2011 SI DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24600000-0 - Explozibili (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Cantitatea estimativa ce face obiectul acordului-cadru:
TROTIL FORMA CILINDRICA 100 g = 4.159 buc. cantitate minima, 41.590 buc. cantitate maxima
TROTIL FORMA CILINDRICA 250 g = 2.757 buc. cantitate minima, 27.570 buc. cantitate maxima
TROTIL FORMA CILINDRICA 450 g = 1.018 buc. cantitate minima, 10.180 buc. cantitate maxima
2. Cantitatea estimativa ce face obiectul unui singur contract subsecvent:
TROTIL FORMA CILINDRICA 100 g =4.159 buc. cantitate minima, 20.795 buc. cantitate maxima
TROTIL FORMA CILINDRICA 250 g =2.757 buc. cantitate minima, 13.785 buc. cantitate maxima
TROTIL FORMA CILINDRICA 450 g = 1.018 buc. cantitate minima, 5.090 buc. cantitate maxima
Valoarea estimata fara TVA: intre 126, 613 si 1, 266, 130RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: LOT 1 TROTIL FORMA CILINDRICA 100g = 6330 lei. LOT 2 TROTIL FORMA CILINDRICA 250g = 4560 lei. LOT 3 TROTIL FORMA CILINDRICA 450g = 1800 lei. In cazul in care se depune oferta pentru mai multe loturi, valoarea garantiei de participare se cumuleaza corespunzator. Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire: in oricare din formele prevazute la art.86 din H.G.R.nr. 925/2006, cu respectarea conditiilor indicate in Formularul nr. 1. Cont IGSU RO48TREZ7005005XXX000173, deschis la DTCPMB, beneficiar: UM0276Bucuresti, cod fiscal: RO4203997. Valoarea ce se va retine in conditiile art. 278^1 alin. 1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare este de: LOT 1 TROTIL FORMA CILINDRICA 100g = 4413 lei. LOT 2 TROTIL FORMA CILINDRICA 250g = 4235 lei. LOT 3 TROTIL FORMA CILINDRICA 450g = 1772 leiGarantia pentru participare se va restitui in conformitate cu prevederile art.88 din H.G.R. nr.925/2006. Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor de dovada constituirii garantiei bancare pentru participare, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si returnate nedeschise. Documentul se ataseaza la exteriorul plicului ce contine oferta. Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea contractului subsecvent, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular nr. 2), ori de o societate de asigurari, sau prin virament bancar (Ordin de plata) in contul IGSU cu nr. RO48TREZ7005005XXX000173, in contul bancii : DTCPMB (Trezoreria Municipiului Bucuresti), beneficiar : UM 0276 Bucuresti (autoritatea contractanta = IGSU), cod fiscal : RO 4203997.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 3)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Ofertantii vor prezenta Formularul 4, in original, conform modelului din sectiunea modele de formulare.
Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Ofertantii vor prezenta Formularul 5, in original, conform modelului din sectiunea modele de formulare.
Cerinta nr. 3 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa rezulte, indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Documentul ?Certificat de atestare fiscala? se poate prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?,
Cerinta nr. 4 Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Documentul ?Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale? se poate prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea?conform cu originalul?.
Cerinta nr. 5 Prezentarea ?Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta? in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P (Ofertantii vor prezenta Formular nr. 6 conform modelului din sectiunea modele de formulare), Cerinta nr. 6 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69>1 din OUG nr. 34/2006 ? in original. Ofertantii vor prezenta Formular nr. 7 conform modelului din sectiunea modele de formulare. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Lucaciu Marcel Sorin, Lascateu Emilian, Radu Constantin, Balaci Anda Miroiu, Popa Florin, Stan Aurel Cerinta nr. 1 Ofertantii vor prezenta Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Certificatul constatator trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data sedintei de deschidere a ofertelor. Nota : Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata (in cazul in care documentul initial este in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).
Cerinta nr. 2 Pentrupersoane juridicestraine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorii economici vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Informatii generale
Cerinta nr. 2 - Bilantul contabil la 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani.Contract/acord cadru, document constator, etc, prin care se probeaza furnizarea de produse acest tip.
Cerinta nr. 2 ? Obligatii contractuale in desfasurare
Cerinta nr. 3 ? Informatii privind conformitatea produsului cu specificatiile tehnice ale caietului de sarcini
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana (cel putin ISO 9001 sau alte documente echivalente).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
48710
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.06.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.06.2012 10:00
Locul: I.G.S.U. - D.P.A.T.M.- str. Ceasornicului, nr. 19, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii si/sau reprezentatii imputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
I. Garantia de participare - Conform prevederilor art.16 din Legeanr.346/2004, se accepta constituirea garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea solicitata, daca se facedovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Pentru demonstrarea incadrarii in aceasta categorie, operatorii economici au obligatia de a prezenta, la data si ora stablite pentru deschiderea ofertelor, declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr.346/2004. Lipsa declaratiei sau prezentarea acesteia fara a fi completata conform prevederilor din actul normativ mentionat, va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana se prezinta in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.II. Referitor la criteriul de atribuire - Criteriul de atribuire utilizat pentru incheierea acordului cadru ? pretul cel mai scazut / produs.III. Modul de desfasurare a reluarii competitiei intre semnatarii unui acord-cadru: reluarea competitiei se va face in S.E.A.P. La reofertare propunerea financiara va fi exprimata in LEI, fara a depasi pretul in EURO stabilit in acordul cadru.In cazul in care doua sau mai multe oferte, se vor clasa pe primul loc, continand in cadrul propunerii financiare, acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret, o noua propunere financiara, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al I.G.S.U.- int. 0117
Adresa postala: str. Ceasornicului nr. 19, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014112, Romania, Tel. +40 212322640, Fax: +40 212332017
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.04.2012 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer