Licitatie Publica - Trotuar pe DJ 150 la intrarea in localitatea Viisoara km 0+640 - km.1+272
Anunt de participare numarul 84005/07.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VIISOARA (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI VIISOARA))
Adresa postala: VIISOARAnr. 589, Localitatea: Viisoara, Cod postal: 407590, Romania, Punct(e) de contact: VASILE CRISTIAN POP, Tel.0264327560, In atentia: GHEORGHINA BLAJ, Email: [email protected], Fax: 0264327561, Adresa internet (URL): www.viisoara.turda.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Trotuar pe DJ 150 la intrarea in localitatea Viisoara km 0+640 - km.1+272
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: intrarea in localitatea Viisoara, dinspre municipiul Campia Turzii
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- realizarea unui trotuar pe partea dreapta, adiacent cu drumul judetean DJ 150, la intrarea in localitatea Viisoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
trotuar in lungime de 632 m
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare de 3500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare din buget localplata la 15 zile de la emiterea facturii si numai in perioada 24-31 ale lunii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ofertant unic, asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea urmatoarelor formulare: F12, F12G, F12A, F12B, certificat de atestare fiscala buget de stat, certificat de atestare fiscala buget local, certificat constatator, CUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
scrisoare de bonitate bancara, bilant contabil la data de 31.12.2006, 31.12.2007, 31, 12, 2008, lichiditate generala mai mare de 100% la data de 31.12.2008, solvabilitate patrimoniala mai mare de 30% la data de 31.12.2008, cifrade afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 350.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
completarea formularelor lucrari similare executate in ultimii 3 ani a caror valoare minima sa fie de 200.000 lei, declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice F12H, declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului, informatii referitoare la studii, pregatire personal si calificare; cerinta minima: responsabil tehnic cu executia si responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructiiautorizat de ISC; prezentarea certificat ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, ISO 18000 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
termen de executie
15%
Descriere:
3.
lucrari similare
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4023/06.08.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2009 11:00
Locul: sediul primariei comunei Viisoara, jud.Cluj, nr.589
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, ofertanti, observatori
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
din motive tehnice, proiectul tehnic se ridica pe suport de hartie, de la sediul institutiei din localitatea Viisoara nr.589, jud.Cluj
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj Napoca
Adresa postala: str.Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264596110, Email: [email protected], Fax: 0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Viisoara
Adresa postala: localitatea Viisoara nr.589, jud.Cluj, Localitatea: Viisoara, Cod postal: 407590, Romania, Tel.0264327560, Email: [email protected], Fax: 0264327561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2009 08:38