Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Trusa manuala pentru filetat si ulei mineral pentru filetat


Anunt de participare (utilitati) numarul 135356/08.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Chiriac, Tel. +040 1232405609, In atentia: Mihaela Chiriac, Email: [email protected], Fax: +040 1232405626, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Trusa manuala pentru filetat si ulei mineral pentru filetat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitele SC EON GAZ DISTRIBUTIE SA
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Trusa manuala pentru filetat si ulei mineral pentru filetat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44511000-5 - Scule de mana (Rev.2)
09211820-5-Uleiuri minerale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Trusa manuala pentru filetat- 300 buc
ulei mineral- 525 bidoane de 5 l
Valoarea estimata fara TVA: 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 4500 RON. Cf. Lg 346/ 2004 art.16, intrep. mici si mijl. (IMM) benef. de reduceri cu 50% pt. crit. legate de garant. cerute in docum de atrib, iar ofertant care isi desf. activ. ca si IMM, tb. sa prez. o dovada elib de la Admin. Finantelor Publice din jud. de care apartine, priv.nr. de angajati si cifra de afaceri. Garant. de particip. se constit cf. prev. art.86 din HGR nr.925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrum. de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o societate de asigurari, care se prez in original, in cuantumul prev. mai sus si pt o per. de 90 zile de la data limita de primire a candidaturii.Cont: RO11BRDE270SV27540412700, BRD TG. MURESGarant. trebuie sa fie irevocabila. Instrum. de garant. tb. sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf. cu contractul garantat, sau neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl acestuia cu priv. la culpa persoanei garantate.Pe instrum. de garantie se va mentiona ca emitentul instrum. de garantie se obliga fata de E.ON Gaz Distributie SA la prima sa cerere scrisa sa vireze suma solicit cu cond ca autorit. contract. sa specifice ca suma ceruta de ea si datorata ei este din cauza existentei uneia sau mai multora dintre situatiile urmat: a) ofertantul si-a retras oferta sau o revoca in termenul de valabilit. a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castig, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in termenul solicitat; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in per de valabilit. a ofertei; d) in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie care i-a fost respinsa de catre CNSC, autorit. Contract. va proceda la retinerea din valoarea garantiei de participare a sumelor stabilite de art 278ยน din OUG 34/2006, in raport cu valoarea estimata a contractului. Garantia de buna executie = 5% din valoarea contractului, fara TVA. Se depune la semnarea contractului prin scrisoare de garantie bancara ( conform formular 1) in contul comunicat de catre autoritatea contractanta sau se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.Conform L.346/2004, art.16, aln.2, I.M.M. pot depune doar 50% din valoarea garantiei mai sus mentionate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale SC EON GAZ DISTRIBUTIE SA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta minima : completare formular 2
Incadrarea in situatiile prevazute la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata
pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratia privind elegibilitatea va fi completata si de sustinatorul/sustinatorii ofertantului.Cerinta 2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006 - Cerinta minima : completare formular 2A.
Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006 va fi completata si de sustinatorul/sustinatorii ofertantului.Cerinta 3: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - In conformitate cu Ordinul 314 / oct.2010 se va prezenta Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta.Se va completa obligatoriu si formularul 2D.Cerinta 4: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1 din O.U.G. 34/2006 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrearea la art 69 indice 1 din OUG 34/2006 care va fi completata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului. Ofertantul care se afla in situatiile prevazute la art mentionat este exclus din procedura de atribuire.Nota: In cazul unei asocieri se va depune acordul de asociere Formular F6 semnat de parti, respectiv in cazul subcontractarii se depune acordul de subcontractare Formularul F7 semnat de parti.Nedeclararea subcontractantului/subcontractantilor presupune derularea contractului fara posibilitatea adaugarii unui/mai multor subcontractanti pe parcursul derularii contractului.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: Virgil Metea - Director GeneralPetre Radu - Director General AdjunctRamona Pergel - Director General AdjunctBogdan Cirstea - Imputernicit al autoritatii contractanteFlavius Marcus- Imputernicit al autoritatii contractanteMihaela Chiriac, Sorin Rosca, Doru Pora, Mihaela Tarita, Angela Vasile, Bogdan Baciu - membrii comisie Pentru Persoane juridice romane: - 1. Certificat constatator, in original / copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", valabil la data deschiderii ofertelor, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte:
- Obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constataor emis de ONRC.
- Ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita inainte de transmiterea comunicarilor finale, in cazul in care se prezinta actul in copie conforma cu originalul, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata.In cazul in care in acest certificat nu sunt trecute domenii de activitate necesare pentru indeplinirea contractului, neacoperite de subcontractanti/ asociati, ofertantul va fi declarat descalificat.Pentru persoanele fizice autorizate documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.Pentru persoanele fizice/juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si certificat de rezidenta fiscala valabil pe perioada derularii contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara - cerinta minima : Prezentarea cel putin a unui document/contract sau copie conform cu originalul parte relevanta dintr-un document/contract prin care sa se confirme furnizarea de produse similare a caror valoare sa fie de minimum 450000 Lei.Cursul de referinta este 1 euro = 4, 3718 lei. Valorile mentionate sunt fara TVA. Se vor prezenta recomandari, incluzand nume si date de contact.
Recomandarile trebuie sa exprime calitatea produselor livrate si felul in care au fost respectate prevederile contractuale (sa rezulte faptul ca au fost respectate prevederile contractuale). Experienta similara si recomandari=
produse din aceeasi categorie cu cel din Caietul de Sarcini parte din prezenta Documentatie Descriptiva.
Se completeaza formular 5.
Canditatul va prezenta informatii relevante cu obiectul contractului si recomandari. *Se accepta si
certificatele constatoare in locul recomandarilor daca contin cel putin elementele solicitate la recomandar
Mostre
Mostrele se depun odata cu documentele de calificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
95%
Descriere: Componenta financiara. Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat (95 puncte); b) pentru alt pret ofertat, mai mare decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat, unde: pret(n)=pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n).
2.
Termen de garantie
5%
Descriere: Termen de garantie. Termenul de garantie se va evalua doar pentru trusa manuala pentru filetat.Punctajul pentru factorul de evaluare ?termenul de garantie? se va acorda astfel: a) ofertei care are termenul de garantie ofertat cel mai mare (Ter Gar max) i se acorda punctajul maxim alocat (5 puncte) ; b) pentru oferta care are termenul de garantie ofertat mai mic decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: Pn = (Termen de garantie n / termen de garantie cel mai mare)xpunctaj maxim alocat. Termenul de garantie se va oferta in luni.Termenul de garantie minim acceptat, al produselor ofertate este de 12 de luni.Termenele de garantie mai mari de 60 de luni vor fi considerate nerealiste si nu vor fi punctate suplimentar
Punctaj maxim componenta tehnica: 5
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de licitare: pretul ofertei. Numar runde licitatie electronica: 1 (una) runda. Licit. electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata rundei: 1 (una) zi lucratoare. In cadrul licit. electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele financiare depuse anterior organizarii acestei faze conform art. 43 alin.(4) din H.G. nr.1660/2006. Pentru a putea participa la licitatiile electronice OPERATORII ECONOMICI TREBUIE SA FIE INREGISTRATI IN S.E.A.P. IN CAZ CONTRAR, conform prevederilor art. 44 alin. 2 din H.G.1660/2006, OFERTA DEPUSA in cadrul acestor proceduri NU VA PUTEA FI LUATA IN CONSIDERARE. Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica conform prevederilor art.200 din O.U.G. nr. 34/2006, pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice, pus la dispozitie de SEAP conform art. 44 alin. (1) din H.G. nr. 1660/2006.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2012 14:00
Locul: Sediul Eon din Iasi, Str. Ciurchi, nr. 146-150
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor fi punctaje totale, egale, departajarea se va face in functie de oferta financiara cea mai scazuta. In situatia in care si ofertele financiare sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Cursul de referinta pentru ofertare este de 1 euro = 4, 3718 lei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac :5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal (art. 252 OUG 34/2006)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC EON GAZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: P-ta Trandafirilor, nr. 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Email: [email protected], Fax: +40 365403769
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2012 16:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer