Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - TRUSE COMPLETE DE CATETRIZARE VENOASE CENTRALE IN URGENTA


Anunt de participare numarul 143720/18.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: Teodor Timariu, Tel. +40 21317219, Email: [email protected], Fax: +40 213172194, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
TRUSE COMPLETE DE CATETRIZARE VENOASE CENTRALE IN URGENTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul Clinic Fundeni
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 100, 000 si 4, 200, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Valoarea de 29166 lei corespunde celui mai mic contract subsecvent iar valoarea de 77776 lei corespunde celui mai mare contract subsecvent
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141620-2 - Truse medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.TRUSA CATETERIZARE VENOASA CENTRALA IN URGENTA, CU CVC 3 LUMENE, CU PROTECTIE ANTIMICROBIANA SI ANTISEPTIC, 7FR, 16CM: Cantitate minima 24 luni = 1380 seturi, Cantitatea maxima = 2760 seturi;
2.TRUSA CATETERIZARE VENOASA CENTRALA IN URGENTA, CU CVC 4 LUMENE, CU PROTECTIE ANTIMICROBIANA SI ANTISEPTIC, 8.5FR, 16 CM: Cantitate minima 24 luni = 780 seturi, Cantitatea maxima = 1560 seturi.
Cantitatile minime si maxime precizate in aceasat sectiune, sunt cele aferente acordului cadru;
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 100, 000 si 4, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de: 42000 lei(1% din valoarea maxima estimata) valabila 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul: RO79TREZ7025005XXX000170 deschis la Trezoreria sector 2, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante(Registratura) pana la data si ora deschiderii ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie: -sa fie prezentat in original pana la data si ora deschiderii ofertelor;
-sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
-sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
-sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
-sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
-sa prevada modul de executare a platii garantiei;
-sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata;
-sa contina in mod explicit prevederile art.278 indice 1 din OUG 34/2006.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA.Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent prin virament bancar in contul: RO79TREZ7025005XXX000170 deschis la Trezoreria sector 2, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent.Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea acorduluicadru.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat-Fondul National al Asigurarilor de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Declaratie privind eligibilitatea: Se va depune declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, in conformitate cu prevederile art.180 din ordonanta, de catre ofertant/candidat/concurent/tert sustinator la procedura completarea formularului anexat;Cerinta nr.2
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O. U. G. nr. 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare-Completarea formularului anexat.(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 lit.a), c1)si d)din OUG 34/2006 cu modif. si compl.ulterioare.);Cerinta nr.3
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completarea formularului anexat;
Cerinta nr.4
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modif. si compl.ulterioare, completarea formularului anexat.(Atragem atentia ca nici tertul sustinator si nici subcontractantul nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.69^1, art.186 al.2 si art.190 alin.2 din OUG 34/2006 cu modif.si compl.ulterioare).Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de acchizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
MANAGER: Dr.Carmen OrbanDIRECTOR MEDICAL: Dr.Alina TanaseDIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: Ec.Grigore EmiliaDIRECTOR DE INGRIJIRI: As.Med.Pr.Mocanu Oana Otilia
SEF SERV.APROVIZIONARE: Ing.Sandu Andreea
SEF BIROUB ACHIZITII: Ec.Parvulescuv AdrianCOMISIA DE EVALUARE:
DR.TOMESCU DANA-RODICA
DR.GABRIELA DROC
AS.MED.MANEA MARIA
AS.MED.PANTELIN ANA-CLAUDIA
Cerinta nr.5
Declaratie de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidat, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Cerint.priv.oblig.de plata sunt consid.ca fiind indeplin.in mas.in care op.ec.prez.inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compens.aprob.de catre org.comp.in domeniu.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.
Cerinta nr.6
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ca nu figureaza cu creantele bugetare de plata catre bugetul local, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Cerint.priv.oblig.de plata sunt consid.ca fiind indeplin.in mas.in care op.ec.prez.inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compens.aprob.de catre org.comp.in domeniu.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.In cazul in care op.ec prezinta datorii oferta va fi respinsa potrivit art.36 al.1 lit.b din HG 925/2006 cu modific.si complet ulterioare.
Cerinta nr.7
Informatii privind asocierea -Operatorii economici au dreptul de a asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere dincare vor rezulta cel putin urmatoarele:
-faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte;
Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economica-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2)si III.2.3) din prezenta Fisa de date a achizitiei din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute in prezenta
Fisa de date a achizitiei.
Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare. Cerinta nr.8
Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie? conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal
Cerinta nr.9
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.
Cerinta nr. 10
Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare si distribuitie pentru categoria produselor ofertate, conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.11
Bilantul contabil la 31.12.2011 vizat de organele de resort-se va prezenta copie dupa Bilantul contabil
Cerinta nr.12
Fisa de informatii generale
Se solicita formularul completat din care sa reiasa cifra medie de afaceri
globala pe ultimii 3 ani.Informatiile cuprinse in fisa vizeaza activitatea din
cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt
disponibile.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Copie dupa contabil la 31.12.2011 vizat de organele de resortCompletare formular atasat semnata si stampilat pentru conformitate cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.13
-Se vor prezenta cate o mostra din fiecare produs cu titlu gratuit la Departamentul de Anestezie si Terapie Intensiva a institutului pana la data limita de depunere a ofertelor si se utilizeaza la verificarea conformitatii propunerii tehnice cu cerintele minime
solicitate prin caietul de sarcini.In cazul in care ofertantii sunt declarati necastigatori, mostrele se restituie in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului; Neprezentarea de mostre va duce la descalificarea ofertantului.
Sa fie insotite de Declaratie de conformitate (marcaj CE)
Cerinta nr.14
Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, prin completarea Formularului din sectiunea 3-a a Documentatiei de atribuire cuprinzand valori, perioade livrare, beneficiari In vederea indeplinirii acestei cerinte, se va tine seama de data infiintarii/inregistrarii, ca persoana juridica a fiecarui ofertant.-Ofertantul va prezenta certificari/documente emise de beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse.
Cerinta nr.15
Produsele trebuie sa poarte marca CE. Declaratii de conformitate cu cerintele Directivelor europene pentru produsele care constituie obiectul achizitiei, in copie semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul.
Cerinta nr.16
Certificat de conformitate ISO 9001 sau chivalent Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent, emis de un organism de certificare notificat, valabil la data limita de depunere a ofertelor, pentru activitatile ce fac obiectul prezentei
proceduri, sau orice alte dovezi care confirma asigurarea cerintelor mentionate anterior sau sa faca cel putin dovada initierii procedurii de certificare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta mostre cu titlu gratuit la Departamentul de Anestezie si Terapie Intensiva a institutului conform cerintelor din caietul de sarciniSe completeaza modelul din sectiunea Formulare de catre ofertant.Declaratii de conformitate cu cerintele Directivelor europene pentru produsele care constituie obiectul achizitiei.Se prezinta certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea cu standardele relevante-ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In licitatia electronica intra numai operatorii economici ale caror oferte au fost declarate Admisibile.Licitatia electronica va fi organizata in SEAP, intr-o singura runda de ofertare(24 de ore).Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi.Elementul ofertei: pretul total/acord-cadru.Nu exista limite pana la care elementul reofertarii ar putea fi imbunatatit.Licitatia electronica va incepe la o data stabilita ulterior de Autoritatea Contractanta si comunicata agentilor economici ale caror oferte au fost considerate admisibile.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2013 12:00
Locul: Institutul Clinic Fundeni, sos. Fundeni 258, sector 2, Bucuresti, Cladirea B, Et.1, Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, conducerea institutiei, reprezentantii Serv.Intern Specializat in Achizitii Publice si reprezentantii imputerniciti ai societatilor ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor fi depuse oferte cu preturi egale, modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi pret, clasate pe primul loc, se va realize prin solicitarea din partea autoritatii contractante a unei noi oferte, care va fi depusa de operatorii economici in plic sigilat, la sediul autoritatii contractante
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art.256^2, alin.(1), lit.a)din OUG.nr.34/2006?10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul Clinic Fundeni ? Biroul Juridic
Adresa postala: Sos. Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Tel. +40 21317219, Email: [email protected], Fax: +40 213172194, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.05.2013 20:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer