Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Truse de prim ajutor pentru situatii de urgenta


Anunt de participare numarul 146748/24.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: Directia Generala Achizitii, Tel. +40 213055530, Email: [email protected], Fax: +40 213055587, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Truse de prim ajutor pentru situatii de urgenta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Truse de prim ajutor pentru situatii de urgenta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141623-3 - Truse de prim ajutor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 792, 293.91RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006.Se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie. Cont depunere: RO53TREZ7005006XXX000227 la ATCPMB, CUI 4267117.Cuantumul garantiei este de 15.800 lei. Valabilitate 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare/scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii a tuturor membrilor asocierii. In situatia in care ofertantul este IMM (asoc de IMM-uri)conform legii nr. 346/2004, va depune Formularul nr. 14, din Sectiunea Formulare, cuantumul garantiei fiind redus la 50%. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5% din pretul contractului fara T.V.A.. Modul de constituire conform art.90 din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulerioare. Modul de restituire conform art.92, alin 1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioareNota: Se va prezenta Formularul nr 21, din Sectiunea Formulare, cu optiunea cu privire la modul de constituire a garantiei de buna executie. In situatia in care prestatorul este IMM (asoc. de IMM-uri), cuantumul garantiei de buna executie va fi 2, 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
100% buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006, completata in coformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)2.Declaratie pe propia raspundere a ofertantului, in temeiul art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentare Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)4.Certificat de participare cu oferta independenta: Prezentare Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare.Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere. Formularul nr. 45.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitata cu Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare. Persoanele care sunt responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Prof. Univ. Dr. Sorin Mircea OPRESCU - Primar General al Municipiului Bucuresti, Daniela Mincu- Director General Directia Generala Achizitii, Catalin Ion Zoican- Director General Directia Generala Operatiuni, Adrian Dragne-Director Directia Aparare Protectie Civila, Adrian Iordache- Director Executiv Directia Juridic, Silvia Ioana Barbulescu -Director Executiv DPA, Mircea Octavian Constantinescu - Director General D.G.E., Ion Florea ?Director Executiv D.F.C., PENCEA THEO CORI- Sef Serviciu DAPC, MENCIU MARIANA-Inspector de specialitate DAPC. Datele de identificare ale consilierilor generali se pot vizualiza de pe site-ul PMB> www.pmb.ro-pagina de start- la rubrica Institutii/Consiliul General al Municipiului Bucuresti.
Acest document va fi prezentat de catre Ofertant/Ofertant asociat/ Subcontractant/Tert sustinator.6.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Persoanele juridice romane vor prezenta: - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: - Din certificatele depuse trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor.- Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
b) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/ legalizata in limba romana 1.Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertei, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC corespunzator obiectului supus procedurii de achizitie. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca a prezentat documentul care dovedeste o forma de inregistrare in copie conform cu originalul, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale> Media cifrei de afaceri din ultimii trei ani pentru domeniul de activitate aferent obiectului contractului sa fie egala sau mai mare cu 1.580.000 lei. Se vor prezenta documente care sa ateste indeplinirea cerintei minime - (Bilanturile contabile/extras bilant/raport de audit/ raport financiar/documente etc) pe ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat, inregistrate la organele competente sau orice alte documente emise de autoritatile legale competente din care sa rezulte indeplinirea cerintei minime privind cifra de afaceri pentru domeniul de activitate aferent contractului.
Daca din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea altor documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare, si pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare sau orice alte documente emise de autoritatile legale competente din care sa rezulte respectarea cerintei minime privind cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului supus procedurii de achizitie publica.
Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. a) Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2010, 2011, 2012). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2010 - 1 Euro = 4.2099 lei, 2011 = 4.2379 lei, 2012 = 4.4560 lei).
b) Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro. Pentru transformarea Euro in Lei se
vor urma indicatiile de la punctul a).
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata/legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus.
Nota 2: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele/documentele edificatoare in original /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele/documentele
edificatoare in original /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata/legalizata.Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a situatiei tuturor membrilor grupului.
Informatii privind tertul sustinator financiar si economic- In cazul in care ofert.isi demonstreaza sit. ec.si financiara invocand sustinerea de catre o alta pers.fizica/juridica (conf.art. 186 din OUG 34/2006, acesta are obligatia de a dovedi sustinerea, printr-un angajament ferm incheiat prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf.preved.art. 180 si art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a situatiei tuturor membrilor grupului.
Informatii privind asocierea-Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Nota 1:
In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularele privind asocierea, in care sementioneaza ?Nu este cazul?.
Nota 2:
In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Formularul nr. 6- Informatii generale din sectiunea FormulareSe vor prezenta: Formularul nr.20, Formularul nr.1, Formularul nr.18Se va prezenta Formularul nr. 11
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara>
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a furnizat produse similare prin prezentarea cel putin un contract de 395.000 lei, insotita de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau client beneficiar. Ultimii 3 ani vor fi calculati anterior datei limita de depunere a ofertelor si vor contine valori, perioada de livrare , beneficiari indiferent daca acestia dinurma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Documentele vor fi prezentate de catre ofertant in original/copie
legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata/legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus.
Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual publicat de BNR.
- Experienta similara solicitata ca cerinta minima va fi indeplinita conform prevederilor Ordinului ANRMAP 509/2011
Mostre>Ofertantul va prezenta o mostra care sa aiba cel putin caracteristicile specificate in caietul de sarcini.
Mostrele vor fi transmise impreuna cu ofertele intr-un ambalaj distinct si sigilat.
Pentru ofertantul declarat castigator, mostra se poate constitui parte a cantitatii de produse ce se vor livra.
Mostrele depuse de ofertanti care nu au fost desemnati castigatori, vor fi restituite dupa finalizarea procedurii de atribuire. Toate cheltuielile aferente depunerii si recuperarii mostrelor vor fi suportate integral de catre ofertanti.
Ofertantul va prezenta o lista a caracteristicilor tehnice pentru fiecare produs prezentat cu titlu de mostra.
In cazul neprezentarii mostrelor solicitate, precum si in cazul in care mostrele prezentate nu corespund cerintelor prevazute in caietul de sarcini, oferta va fi declarata neconforma, in baza art.36 alin 2 lit.a) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertantul va prezenta o declaratie de conformitate, cu specificatiile tehnice din caietul de sarcini.
Informatii privind tert sustinator tehnic si profesional.Capacitatea tehnica si profesionala a unui ofertant poate fi sustinuta de o terta persoana, fizica sau juridica, indiferent de relatiile juridice existente intre aceasta si ofertant. Sustinatorul va prezenta un angajament ferm in sensul art. 190 din O.U.G. 34/2006, ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Sustinatorul nu trebuie sa se afle in nici una dintre situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 si art.181 lit. a, c^1 si d din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Informatii privind asocierea In caz de asociere se va prezenta Acord de asociere. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract
Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.
Va/vor fi prezentat/e certificat/e emise de organisme independente nationale sau internationale care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalente, valabile la data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.Nota:
In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, vor fi acceptate certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE.
In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte, fiecare membru va prezenta certificarea pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Nota: Cerinta privind certificarea ISO 9001:2008 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul tertului sustinator.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Formularul nr. 7, din Sectiunea Formulare-Se vor prezenta Formularele 1, 19 si 20Se va prezenta Formularul 11, din Sectiunea Formulare-
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2013 11:00
Locul: Sediul Municipiului Bucuresti (M.B.), Splaiul Independentei, nr. 291-293, Sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii din partea ofertantilor cu imputernicire si copie a actului de identitate. Ofertele se vor depunde la sediul M.B. pana pe 05.11.2013, ora 9.00
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc avand preturi egale>> In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Ofertantii care au preturi egale si care au primit invitatia de reofertare din partea autoritatii contractante vor depune noua propunere financiara in plic inchis, netransparent, marcat cu adresa autoritatii contractante, denumirea si adresa operatorului economic si cu inscriptia ?Reofertare Propunere Financiara?. Noile propuneri financiare se vor depune in termen de 3 zile lucratoare de la solicitarea autoritatii contractante si se vor deschide in cadrul unei sedinte de deschidere la care vor participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au preturi egale si membrii comisiei de evaluare constituita prin Nota aprobata de conducatorul institutiei. Noua propunere financiara nu va influenta in niciun caz propunerea tehnica, aceasta ramanand neschimbata.Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?Lista cuprinzand subcontractantii, cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, precum si specializarea acestora insotita de acordurile de subcontractate. Subcontractanti de specialitate vor fi nominalizati pe fiecere specialitate pentru care sunt atestati/autorizati. Nota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta, se vor prezenta Formularele nr. 5 si 10
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 lit b)din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA PROCEDURI ACHIZITIE
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 291-293, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. +40 213055530, Fax: +40 213055587
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2013 17:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer