Licitatie Publica - truse medicale pentru RADET Bucuresti
Anunt de participare (utilitati) numarul 22907/10.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70456, Romania, Punct(e) de contact: Alina Brustureanu, Tel.021.314.76.00, In atentia: doina botez, Email: [email protected], Fax: 021.312.30.18, Adresa internet (URL): www.radet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala: Str.Maximilian Popper, nr.30, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030864, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.021/326.26.53, In atentia: Doina Botez, Email: [email protected], Fax: 021/326.26.54, Adresa internet (URL): www.radet.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala: Str.Maximilian Popper, nr.30, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030864, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.021/326.26.53, In atentia: Doina Botez, Email: [email protected], Fax: 021/326.26.54, Adresa internet (URL): www.radet.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala: Str.Maximilian Popper, nr.30, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030864, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.021/326.26.53, In atentia: Doina Botez, Email: [email protected], Fax: 021/326.26.54, Adresa internet (URL): www.radet.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
truse medicale pentru RADET Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP Bucuresti-Depozit RADET sector 6, B-dul Timisoara , nr.78
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 196, 770RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie produse truse medicale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141620-2 - Truse medicale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea totala de truse medicale vor fi evidentiate in documentatia de atribuire si caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 196, 770RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 1000lei/316euro
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare a contractului este asigurata din bugetul propriu RADET Bucuresti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conf.art.44/OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime: declaratie privind eligibilitatea , certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata, certificat emis de Oficiul Registrul Comertului etc.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime : fisa de informatii generale, cifra medie de afaceri :295155 RON /93224 euro, bilantul contabil af.anului 2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime: lista principalelor livrari , experienta similara cel putin un contract similar a carui valoare este mai mare sau egala cu 50000RON/15792 EURO, etc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
dosar AP 162/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: plata cunumerar sau cu OP in contul RADET (RO87RNCB00744006423030001 BCR Sector 3)
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2007 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Cosiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos , nr, 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): wwwcnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RADET-Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Str.Maximilian Popper, nr.30m , sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030864, Romania, Tel.021/326.26.53, Email: [email protected], Fax: 021/326.26.54, Adresa internet (URL): www.radet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2007 09:36