Licitatie Publica - Turism Transcarpatic retea de promovare a turismului in judetul Maramures si Regiunile Zakarpatia si Ivano Frankivsk
Anunt de participare numarul 44623/25.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: SORIN PASCU, Tel.0262-214659, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0262-215597, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Turism Transcarpatic retea de promovare a turismului in judetul Maramures si Regiunile Zakarpatia si Ivano Frankivsk
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Baia Mare, judetul Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
dezvoltare interfata grafica pentru baza de date relative la turism si servicii de realizare portal WEB
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72230000-6 - Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 culegerea din surse autorizate, incarcarea si testarea de date pentru o aplicatie informatica - dezvoltare interfata grafica pentru baza de date relative la turism,
Lot 2 realizarea unui portal WEB pentru acces public prin care elementele de bazele de date sunt oferite spre consultare in mod interactiv.
Valoarea estimata fara TVA: 95, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in suma de 5000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programulde vecinatate Romania Ucraina 2004 - 2006Linia bugetara PHARE :220202 Nr. de referinta :2005/017-539.01.01.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea b) Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (c) Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181; - Cazier fiscal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular (Formularul C1.1 si Formular C1.2;Situatiile financiare pentru anii 2004, 2005, 2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- profitul net conform ultimului bilant contabil anual trebuie sa fie pozitiv- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi cel putin egala cu valoarea ofertei depuse- in cazul in care oferta este depusa in asociere, cifra medie de afaceri cumulata pe ultimii 3 ani va fi cel putin egala cu valoarea ofertei depuse.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani;Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;Curriculum vitae pentru personalul cheie;Declaratie privind utilajele;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin 3 proiecte similare cu serviciile de proiectare solicitate; coordonatorul specializat in managementul proiectelor de dezvoltare IT si cu cel putin 5 ani de experienta;inginer informaticianminim 3 ani de experienta;inginer / informatician proiectare limbaje HTML minim 5 ani de experienta;inginer/informatician/design minim 5 ani experienta;economist minim 3 ani;expert in metodologie, gestionare proiectminim 5 ani;personal auxiliar minim necesar: Desenator/tehnician CAD;Traducator- Secretar birou;cerinte minime de logistica: calculatoare P4 sau superioare- 10 buc;imprimanta A3 - 1buc, server de comunicatie 1 buc, aplicatie gestiune baze de date 1 licenta, aplicatie realizare pagini WEB 1 licenta, aplicatie editare foto 1 licenta,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.03.2008 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2008 12:00
Locul: Consiliul judetean Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Linia bugetara PHARE :220202 Nr. de referinta :2005/017-539.01.01.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.Stavopoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.4 (021) 3104641, Email: [email protected], Fax: 4 (021) 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic, coordonare autoritati locale
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel.004 0262-212110, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2008 16:50