Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 131402 | 132 b | 132805 | 132870 | 133.168 | 133297 | 133677 | 133880 | 134.179 | 134247 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - TURNURI CU SISTEM DE MASURARE PARAMETRII AER SI TRANSMITERE DATE SI KIT DE INSTALARE, INSTALARE SI MONTARE TURNURI, SI SERVICIU DE PRELUCRARE A DATELOR


Anunt de participare numarul 70250/24.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia pentru Integrare Europeana a judetului Tulcea
Adresa postala: str.Pacii nr.20 cam.11, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: George Rosca, Tel.0240-5340780240-534078, Email: [email protected], Fax: 0240-534078
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ASOCIATIA PENTRU INTEGRARE EUROPEANA A JUDETULUI TULCEA
Adresa postala: Str. Isaccei nr.73, cladirea Donaris, CP 820207, tel/fax: +40-0240-534078, Localitatea: TULCEA, Cod postal: 820207, Romania, Tel.: +40-0240-534078, In atentia: D-lui GeorgeRosca, Email: [email protected], Fax: : +40-0240-534078
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ASOCIATIA PENTRU INTEGRARE EUROPEANA A JUDETULUI TULCEA
Adresa postala: Str. Isaccei nr.73, cladirea Donaris, CP 820207, tel/fax: +40-0240-534078, Localitatea: TULCEA, Cod postal: 820207, Romania, Tel.: +40-0240-534078, In atentia: D-lui GeorgeRosca, Email: [email protected], Fax: : +40-0240-534078
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ASOCIATIA PENTRU INTEGRARE EUROPEANA A JUDETULUI TULCEA
Adresa postala: Str. Isaccei nr.73, cladirea Donaris, CP 820207, tel/fax: +40-0240-534078, Localitatea: TULCEA, Cod postal: 820207, Romania, Tel.: +40-0240-534078, In atentia: D-lui GeorgeRosca, Email: [email protected], Fax: : +40-0240-534078
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
- Mediu- Recreere, cultura si religie- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
TURNURI CU SISTEM DE MASURARE PARAMETRII AER SI TRANSMITERE DATE SI KIT DE INSTALARE, INSTALARE SI MONTARE TURNURI, SI SERVICIU DE PRELUCRARE A DATELOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Asociatia pentru Integrare Europeana a Judetului Tulcea Str. Isaccei nr.73, cladirea Donaris, Tulcea CP 820207, tel/fax: +40-0240-534078
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
TURNURI CU SISTEM DE MASURARE PARAMETRII AER SI TRANSMITERE DATE SI KIT DE INSTALARE, INSTALARE SI MONTARE TURNURI, SI SERVICIU DE PRELUCRARE A DATELOR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44212200-1 - Turnuri, stalpi din zabrele, macarale derrick si piloni (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
51000000-9-Servicii de instalare (cu exceptia programelor software) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-turnuri cu sistem de masurare si transmitere date si kit de instalare ;
- serviciu de instalarea si montarea turnurilor de masurare ;
- serviciu de prelucrare a datelor(soft+instalare+instruire) ;
Valoarea estimata fara TVA: 200, 200EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
a) Garantia de participare -scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata 4.000 EURO.b) Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului- scrisoare de garantie bancara;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene si bugetul de venituri proprii ;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici individuali sau asociereade operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Poate depune oferta orice operator economic sau grup de operatori economici, din Romania sau din strainatate.Grupul de operatori economici isi va prezenta asocierea sub forma unui contract de asociere, iar in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, au obligatia de a-si prezenta asocierea sub forma legalizata.
Cerinta obligatorie: Declaratie privind eligibilitatea Formular 12A
Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Formular 12B
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12 C.
Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat, si a celor locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data deschiderii .
Cerinta obligatorie(pentru persoane juridice/fizice romane): Ofertantul trebuie sa aiba in obiectul de activitate codurile aferente furnizarii produselor solicitate si de prestare a serviciilor solicitate.Documente solicitate:
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului ComertuluiCerinta obligatorie(pentru persoane juridice/fizice straine): Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional tradusa autorizat in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an: bilantul contabil din anul, 2007, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitatea de a gestiona contractul in cauza. In acest sens ofertantul trebuie sa demonstreze ca a livrat, instalat si intretinut produse similare precum si servicii de instruire in ultimii trei ani. De asemenea, ofertantul trebuie sa aiba acces la personal specializat pentru derularea acestui contract.Documente solicitate:
- Formular 12D - Lista principalelor livrari de produse si servicii care au legatura cu aceasta achizitie publica in ultimii 3ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari.
- Formular 12E Lista principalelor prestari de servicii.
- Formularul 12 I - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
CV-urile personalului propus pentru derularea contractului.
Cerinte obligatorii:
Toate specificatiile tehnice minimale din caietul de sarcini sunt obligatorii, inclusiv prezentarea maualelor de montare/utilizare a produselor/softurilor livrate.Ofertantul va prezenta din partea constructorului de turnuri de masurare un angajament de livrare cu precizarea cantitatii si garantarea calitatii si performantelor produselor.-Formular 23.
Ofertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al calitatii SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent.
Ofertantii trebuie sa prezinte certificate de calitate ale produselor conform standardelor SR EN ISO 9001 sau certificate de calitate echivalente, ale producatorului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.02.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.02.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.02.2009 12:00
Locul: Asociatia pentru Integrare Europeana a Judetului Tulcea Str. Isaccei nr.73, cladirea Donaris, Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Sunt autorizati sa asiste la deschiderea ofertelor, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Phare CBS 2006
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: : Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.+4 021-3104641, Email: [email protected], Fax: +4 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia pentru Integrare Europeana a judetului Tulcea
Adresa postala: str. Isaccei nr.73 cladirea Donaris et.2, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820207, Romania, Tel.+4 0240-534078, Email: [email protected], Fax: +4 0240-534078
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2008 18:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer