Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - uleiuri lubrefiante si agenti lubrefianti utilizat de RATT in anul 2011


Anunt de participare (utilitati) numarul 114839/31.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT TIMISOARA
Adresa postala:  STR.TAKE IONESCU, NR.56, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300124, Romania, Punct(e) de contact:  CLAUDIU BELU-RED, Tel. 0744532587, Email:  [email protected], Fax:  0356003901, Adresa internet (URL):  www.ratt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere transport public
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
uleiuri lubrefiante si agenti lubrefianti utilizat de RATT in anul 2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: timisoara, str stan vidigrin nr.2
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de uleiuri lubrefiante si agenti lubrefianti utilizati de R.A.T.T. pentru anul 2011:
lotul 1 ?uleiuri pentru reductoare? il reprezinta totalitatea produselor din Caietele de sarcini nr. 156/17.01.2011, nr.167/17.01.2011, nr.170/17.01.2011 si nr.173/17.01.2011
lotul 2 ?uleiuri pentru angrenaje? il reprezinta totalitatea produselor din Caietele de sarcini nr. 157/17.01.2011, nr.158/17.01.2011, nr.160/17.01.2011, nr.164/17.01.2011, nr.166/17.01.2011, nr.168/17.01.2011 si nr.175/17.01.2011
lotul 3 ?uleiuri pentru sisteme hidraulice si alte utilizari? il reprezinta totalitatea produselor din Caietele de sarcini nr.159/17.01.2011, nr.161/17.01.2011, nr.165/17.01.2011, nr.171/17.01.2011 si nr.174/17.01.2011
lotul 4 ?uleiuri pentru motoare? il reprezinta totalitatea produselor din Caietele de sarcini nr.162/17.01.2011, nr.169/17.01.2011, nr.172/17.01.2011
lotul 5 ? uleiuri pentru compresoare? il reprezinta totalitatea produselor din Caietele de sarcini nr.163/17.01.2011 si nr.176/17.01.2011
lotul 6 ? uleiuri utilizati ca izolanti electrici? il reprezinta totalitatea produselor din Caietul de sarcini nr.177/17.01.2011
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09221100-5 - Vaselina (Rev.2)
09211100-2-Uleiuri pentru motoare (Rev.2)
09211200-3-Uleiuri pentru compresoare (Rev.2)
09211500-6-Uleiuri pentru reductoare (Rev.2)
09211600-7-Uleiuri pentru sisteme hidraulice si pentru alte utilizari (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 ? 2.350 litri conform Caietelor de sarcini nr. 156/17.01.2011, nr.167/17.01.2011, nr.170/17.01.2011 si nr.173/17.01.2011
Lotul 2 ? 3.350 kg si 200 litri conform Caietelor de sarcini nr. 157/17.01.2011, nr.158/17.01.2011, nr.160/17.01.2011, nr.164/17.01.2011, nr.166/17.01.2011, nr.168/17.01.2011 si nr.175/17.01.2011
Lotul 3 ? 3.000 litri conform Caietelor de sarcini nr.159/17.01.2011, nr.161/17.01.2011, nr.165/17.01.2011, nr.171/17.01.2011 si nr.174/17.01.2011
Lotul 4 ? 2.450 litri conform Caietelor de sarcini nr.162/17.01.2011, nr.169/17.01.2011, nr.172/17.01.2011
Lotul 5 ? 1.600 litri conform Caietelor de sarcini nr.163/17.01.2011 si nr.176/17.01.2011Lotul 6 ? 500 litri conform Caietului de sarcini nr.177/17.01.2011
Valoarea estimata fara TVA: 223, 540RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de particip - 2.250 lei, 50% redpt IMM-uri conf L 346/2004, def.pe loturi: lot 1 -470 lei;lot 2 -580 lei;lot 3 -350 lei;lot 4 -500 lei;lot 5 - 290 lei;lot 6 - 60 lei;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prez si compl:
Form.12A -Decl.privind eligibilitatea, Form.12 B-Decl.privind neincadrarea in prev. art.181 din O.U.G.34/2006, Form. 4 -Decl. privind calit. de participant la procedura, Form. 5 ? Decl. privind participarea la procedura de achizitie cu oferta independenta, Certif. Const. emis de O.R.C., Form.1 (Inf. Gen.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Form.12D(decl.privind lista prinipalelor livrari de prod. in ultimii 3 ani), Autoriz. de livrare a prod., Dovada certif. cond de calit. SR EN ISO 9001/2008, Form. 7(decl. privind respectarea cerintelor referitoare la cond. de munca, protectia munci si protectia mediului, Form. 12 G (decl. privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora ? daca este cazul) Inform. privind asociatii, daca este cazul;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1159 / 27.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.02.2011 12:00
Locul: RATTB-dul Take Ionescu nr. 56, RO 300124, Timisoara, SAPD - SALA LICITATII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  str stavropoleos nr. 6, sect. 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 023104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul de achizitii publice si depozite din cadrul RATT
Adresa postala:  B-dul Take Ionescu nr. 56, ,Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  RO 300124, Romania, Tel. 0744532587, Fax:  0356003901
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2011 09:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer