Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ULEIURI MINERALE


Anunt de participare (utilitati) numarul 113042/16.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala:  STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  COD 210132, Romania, Punct(e) de contact:  GRIGORE DADALAU, Tel. 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, In atentia:  BUDA ELENA, Email:  [email protected], Fax:  0253-222015, 216064, Adresa internet (URL):  www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ULEIURI MINERALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozit Rovinari, Depozit Motru
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Uleiuri minerale, conform Anexadin documentatia de atribuire publicata in SEAP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09211820-5 - Uleiuri minerale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
158.100 kg, conform necesar 2011, iar pe loturi, conform Anexei B si poate fi poate fi suplimentata in temeiul art.6, alin.3 din HG 925/2006.
Valoare totala estimata, fara TVA, publicata mai jos, contine posibilitatea suplimentarii cantitatii de produse contractate initial.
valoare 2011 este de 655.756 lei.
Valoare suplim.2012 este 229.514 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 885, 270RON
II.2.2) Optiuni
Da
Val.estm.contine posib.suplimentarii-ctr.cu car.de reg., cf.HG 925/2006, art.6(3)
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE PARTICIP: 13.113 LEI PT. TOATE LOTURILE, GARANTIE BUNA EXECUTIE: 10% DIN VAL.CONTRACTULUI, FARA TVA; GARANTIE TEHNICA: comform caiet de sarcini.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII, MODALITATI LEGALE DE PLATA LA 90 DE ZILE DE LA ULTIMA FACTURA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
IN CAZUL ASOCIERII MAI MULTOR OFERTANTI, ASOCIEREA VA FI LEGALIZATA CU DESEMNAREA UNUI LIDER FARA OBLIGATIA FORMARII UNEI NOI PERSOANE JURIDICE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea, art.180
-Declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG 34/2006
-Certificat de inregistrare al firmei
-Certificat constatator
-Informatii generale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor livrari
-Declaratie referitoare la dotarile tehnice
-Lista personalului calificat
-Autorizare producator
-Declaratie conformitate produs
-Fisa tehnica a produsului
-Fisa tehnica de securitate
-Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La procedura pot participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP.Licitatia electronica se desfasoara in 1 (una) runda cu durata de 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
22030 M
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.01.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.01.2011 12:00
Locul: SEDIUL SNL OLTENIA - SALA DE LICITATII A DIRECTIEI ECONOMICE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE ANALIZA SI EVALUARE SI REPREZENTANTII AUTORIZATI AI OPERATORILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STRADA STRAVOPOLEUS, NR.6, SECTOR 3 , ,Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  010873, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA, SECTIA COMERCIALA SI DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala:  STRADA NICOLAE TITULESCU, NR. 4, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI -COMPARTIMENT LEGISLATIE
Adresa postala:  STRADA TUDOR VLADIMIRESCU NR. 1-15, Localitatea:  TG-JIU, Cod postal:  210132, Romania, Tel. 0374171170, Fax:  0253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2010 11:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer