Licitatie Publica - ULEIURI PENTRU MOTOARE
Anunt de participare (utilitati) numarul 90383/06.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Str. Lucian Blaga Nr.9, Localitatea: Medias, Cod postal: 551009, Romania, Punct(e) de contact: Hajni Crisan, Tel.0269805131, Email: [email protected], Fax: 0269830283, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a gazului i petrolului
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ULEIURI PENTRU MOTOARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Medias, str. Garii nr. 7
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ULEIURI PENTRU MOTOARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09211100-2 - Uleiuri pentru motoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ULEIURI PENTRU MOTOARE
Lot 1. " Ulei de motor 15W40 "
Lot 2. " Ulei de motor tatra "
Valoarea estimata fara TVA: 78, 260RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantia de participare dupa cum urmeaza: Lot.1 - 350 lei; Lot. 2 - 500 lei;Se solicita garantia de buna executie in cuantum de 7% din val. fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii de finantare. Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 de zile de la data primirii lor de catre achizitor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 OUG 34/2006; Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006; Certificat de Atestare Fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si a pensiei suplimentare, fara datorii, valabil la data deschiderii in original sau copie legalizata; Certificat Fiscal emis de Consiliul Local privind impozitele si taxele locale, fara datorii, valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Reg. Comertului, Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca societatea are ca obiect livrarea produselor solicitate, in original sau copie legalizata, sau echivalent; sau Autorizatie de functionare sau orice alt document edificator pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului; Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau inregistrare/atestare din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in tara in care ofertantul este rezident. Declaratie pe propria raspundere valabila la data deschiderii pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri Declaratie pe proprie raspundere pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare - Conform cu documentatia de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Informatii privind subcontractantii; Ofertantii vor prezenta lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, care sa contina valori, perioade de livrare si beneficiari; Recomandare - 1 buc, privind livrarea de produse similare celor supuse prezentei proceduri; Autorizatie de livrare de la producator; Atat furnizorul cat si producatorul vor prezenta, obligatoriu, certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2001, sau echivalent;Autorizatie de mediu Declaratie referitoare la protectia muncii si protectia mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2009 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2009 12:00
Locul: Medias, str. Soseaua Sibiului nr. 5, Serv. Contracte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Str. I.C. Brateanu nr. 1, Localitatea: Str. I.C. Brateanu nr. 1, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810285, Fax: 0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta a documentului despre actul cinsiderat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA SIRCOSS
Adresa postala: str. Lucian Blaga nr. 9, Localitatea: Medias, Cod postal: 551009, Romania, Tel.0269805131, Email: [email protected], Fax: 0269830283
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.11.2009 10:18