Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ULEIURI PENTRU MOTOARE NAVALE


Anunt de participare numarul 116395/04.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA
Adresa postala:  Str. Razoare, nr.5, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050506, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL ACHIZITII, Tel. 3162598, 3182597 int. 19360, 19362, In atentia:  EMANUEL PETRESCU, Email:  [email protected], Fax:  021-3163511, Adresa internet (URL):  www.politiadefrontiera.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ULEIURI PENTRU MOTOARE NAVALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIILE I.J.P.F.Constanta, I.J.P.F.Tulcea, I.J.P.F. Galati, I.J.P.F.Mehedinti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 389, 120RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se va incheia minim un contract subsecvent pentru cantitatile minime pentru anul 2011 in functie de alocarile bugetare cu aceasta destinatie
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se achizitioneaza uleiuri pentru motoare navale pe loturi conform descrierilor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09211100-2 - Uleiuri pentru motoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 N22A: min.5800 litri-max.9200 litri, LOT 2 TCW -3 amestec: min.1815 litri- max.2980 litri, LOT 3 SAE 15 W 40: min.7200 litri-max.11600 litri, LOT 4 SAE 40: min.1600 litri-max.4600 litri.TOTAL: min. 16415 litri-max.28.380 litri
Valoarea estimata fara TVA: 389, 120RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar.de participare: LOTUL1?ULEI N22A?: 1000lei, LOTUL 2?ULEI TCW-3amestec?: 1000lei, LOTUL3?ULEI SAE 15W40?: 1600lei, LOTUL4?ULEI SAE40:500lei, gar.de buna executie: 10% din val.contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl. privind eligibilitatea, decl. privind calitatea de participant la procedura, decl. privind neincadrarea in prevederile art. 181; certif. de atestare fiscala privind oblig. de plata la bug. de stat, buge. asig. soc. de sanatate, fondul de pensii si fondul de somaj, in orig. sau copie legalizata, din care sa rezulte ca nu au datorii restante la data elib. si care sa fie valabil la data deschiderii ofertelor;certif.privind taxele si impozitele locale, in orig. sau copie legalizata, din care sa rezulte ca nu au datorii restante la data elib. si care sa fie valabil la data deschid.ofertelor, certif. de inreg. in copie certif. , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal; certif. constatator - eliberatde M.Justitiei ? O.R.C., de pe langa instantacompetenta, valabilla data deschid. ofertelor, in orig. sau in copie legalizata, din care sa rezulte faptul ca: obiectul de activitate al ofertantului include activitatea care face obiectul achizitiei si canu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 priv.procedura insolventei, documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana), mandatul de incheiere a acordului cadru/contractelor subsecvente (original sau copie legalizata) - pentru persoane juridice straine);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil aferent exercitiului financiar 2010, vizat si inregistrat de organele competente, in copie certificata , ,conformcu originalul?, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila); certificat de rezidenta fiscala ? pentru ofertantii straini;
-informatii generale despre firma.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
-minim 1 recomandare din partea beneficiarilor/clientilor sau documente constatatoare emise conform art. 97^1 din H.G. 925/2006;
- autorizarepentru livrarea produsului(cu exceptia ofertantilor care au calitatea de producator) in copie certificata ?conform cu originalul?, de catre reprezentantul legal .Informatii privind subcontractantii\asociatii- completarea formularului cu subcontractantii si specializarea acestora. In cazul asocierii (depunerii ofertei comune), in acordul de asociere se va desemna liderul asociatiei, se vor mentiona partile din contract (procentul), executate de fiecare asociat, angajamentul ca in cazul castigarii procedurii isi vor legaliza asocierea si vor respecta clauzele contractuale pana la expirarea garantiei produselor. Garantia de participare, scrisoarea de inaintare si oferta, se vor depune de liderul asociatiei. Documentele de calificare se vor depune de toti asociatii. In cazul subcontractarii, operatorul economic castigatorva prezenta acordul de subcontractare;
- declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca, la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de furnizare.
- Standarde de asigurare a calitatii : documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii laproducatorul uleiurilor in copie certificata , ,conformcu originalul?, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-sa cunoasca in orice moment pozitia sa in clasament;sa nu cunoasca numarul ofertantilor;Licit.electr. se desfasoara in 2 runde.Durata unei runde de licit.electr.: 1zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.03.2011 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante, str. Razoare, nr.5, 050506, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
se admite participarea unui reprezentant al ofertantului, cu imputernicire si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un actemis de autoritatea contractanta considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala:  Strada Razoare nr. 5, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050506, Romania, Tel. 021.316.25.98, Email:  [email protected], Fax:  021.316.35.11, Adresa internet (URL):  www.politiadefrontiera.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2011 08:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer