Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - U.M. 0445 Gradistea - Hala metalica pentru garare autovehicule


Anunt de participare numarul 129547/30.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 0929 Bucuresti
Adresa postala:  str.Franceza nr.48-50 Bucuresti sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030105, Romania, Punct(e) de contact:  Petrescu Mihaela, Tel. 0213102410;0213037851;0213144324, Email:  [email protected], Fax:  0213134388;4106117, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
U.M. 0445 Gradistea - Hala metalica pentru garare autovehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Gradistea, judetul Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
U.M. 0445 Gradistea - Hala metalica pentru garare autovehicule
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 2, 424, 513RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare - 48450 lei, garantia de buna executie - 10% din valoarrea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale, Certificat de cazier fiscal, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta, Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, Certificat de Inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, Extras din Registrul actionarilor/asociatilor certificat de administratorul societatii pentru societatile pe actiuni, Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil intocmit la 31.12.2010, in copie, vizat si inregistrat de organele competente, Declaratie privind cifra de afaceri pentru anii 2008-2010. Nu vor fi acceptati ofertantii din ale caror documente rezulta ca cifra medie de afaceri pentru anii 2008-2010 este mai mica de 3.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 aniLista trebuie sa contina si informatii privind indeplinirea si finalizarea a cel putin unui contr de executie similar (contr de exec complex?structuri metalice, arhitectura instalatii?termice, electrice curenti tari, electrice curenti slabi, sanitare)in val de minim 2.000.000 lei, copie dupa contr similar mentionat, pvrtl si/sau pvrf, Cel putin o recom sau un doc constat emis pentru lucr declarate in lista, Decl privind partea/partile din contr care sunt indeplinite de subcontr si specializarea acestora.Autoriz ANRE ? proiectare si executie lucrari mt. si jt.- executie racord electric, (persoana fizica sau juridica), Decl privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea coresp a contr de lucr, Decl privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, impreuna cu CV-urile pers de cond, precum si ale pers respons pentru indeplinirea contr de achiz pub. Tabel cu personalul autorizat din cadrul firmei?PERSONAL CHEIE?, inclusiv contractele de colaborare, Personalul cheie propus trebuie sa aiba minim 5 ani experienta in domeniu si sa /si decl. disponibilitatea. Certif de conformitate cu standardul SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent, Certif de conformitate cu standardul SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent, Certif de conformitate cu standardul SR OHSAS 18001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda. Detalii privind organizarea etapei de licitatie electronica se regasesc in documentatia de atribuire atasata la prezentul anunt.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
125zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2011 11:00
Locul: Bucuresti, str. Franceza nr.48-50, sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor care vor prezenta imputernicire scrisa in acest sens
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 0929 Bucuresti
Adresa postala:  str. Franceza nr.48-50, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030105, Romania, Tel. 021/3144324, Fax:  021/3134388
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2011 11:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer