Licitatie Publica - Uniforme de serviciu
Anunt de participare numarul 148207/28.11.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AUTORITATEA NAVALA ROMANA
Adresa postala: incinta port Constanta nr. 1, cladirea Autoritatii Navale Romane, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Ana Dudu, Tel. +40 372419810, Email: [email protected], Fax: +40 241616229, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: siguranta navigatiei
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Uniforme de serviciu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Incinta port Constanta nr. 1, Cladire ANR, localitate ConstantaCodul NUTS: RO223 - Constanta
Codul NUTS: RO22 - Sud-Est
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 815, 075 si 1, 938, 450RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent se va incheia imediat dupa semnarea acordului cadru..
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare uniforme de serviciu pentru buna desfasurare a activitatii din cadrul Autoritatii Navale Romane.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18222100-2 - Costume (barbati); taioare (femei) (Rev.2)
18232000-4-Fuste (Rev.2)
18234000-8-Pantaloni (Rev.2)
18235100-6-Pulovere (Rev.2)
18332000-5-Camasi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caiet de sarcini si a specificatiilor tehnice
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 815, 075 si 1, 938, 450RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de :38.769, 00 LEI Echivalenta pentru o garantie de participare constituita in alta moneda se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. IMM beneficiaza de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004, cu conditia de a face dovada ca indeplineste conditiile art. 3 din Legea nr. 346/2004. Modul de constituire a garantiei de participare: - conform prevederilor art. 86 alin(1) H.G. 925/2006: prin virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (contRO79TREZ2315025XXX000533 Trezoreria Mun. Constanta, CUI 11055818), (Formularul 2) sau Valabilitatea garantiei de participare: care trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depunere a ofertelor). Indiferent de modalitatea de constituire a garantiei de participare, documentele ce fac dovada constituirii trebuie sa fie prezentate la sediul ANR, etaj 10, cam 105, cel mai tarziu pana la data ?i ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederi art. 90 alin (1) sau alin (3) din H.G.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% (5% pt. IMM) din valoarea fara TVA a contractului subsecvent de furnizare. Garantia de bunz executie se va restitui in termen de 14 zile de la data semnarii procesului verbal de receptie a produselor. IMM beneficiaza de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004, cu conditia de a face dovada ca indeplineste conditiile art. 3 din Legea nr. 346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr.34/2006.- Formularul 3.2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 - Formularul 43) Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 54) Certificat de participare cu oferta independenta - Formularul 65) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 7. Persoanele cu functie de decizie din cadrul A.N.R. implicate in procedura de achizitie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mihai ANDREI, Liviu-Aurelian CAZAN, Serban BERESCU, Cristina CALINTARU, Felicia NUTU, Daniela TABACARU, Raluca PISICA-MUSAT, Lacrima HORNET, Gabriela STANCA, Ilie RALUCA, Anghel DUMITRU, Ursache GILDA , Anisoara BANITA, Nicoleta GURGU, Aura GLODEANU. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificat constatator emis de ONRC.In cazul in care ofertantul castigator a prezentat Certificatul Constatator in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", autoritatea contractanta va solicita prezentarea Certificatului constatator, inainte de transmiterea rezultatului aplicarii procedurii de atribuire-in original/copie legalizata.b) Declaratie privind incadrarea in categoria IMM, daca este cazul (Formularul 8)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani 2010, 2011 si 2012
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Completare fisa de informatii generale (Formularul 9). Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR. b) Bilantul contabil pe anul 2012 vizat si inregistrat de organele competente sau alte documente edificatoare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirmaprin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
a) In vederea demonstrarii conformitatii produselor ofertate cu cerintele caietului de sarcini, pentru fiecare produs ofertat se va prezenta mostra/model pentru verificarea caracteristicilor minime din documentatie, conform art.188, alin 1 lit.e) din OUG nr. 34/2006, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, la sediul autoritatii contractante (Incinta Port, Poarta nr. 1 cladire ANR, etaj 10, cam. 105). Mostrele prezentate de catre ofertantul castigator se vor pastra ca etalon iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori se vor restitui in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Completare Formular 10 continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Prezentare mostre/model
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
uniforme serv.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2014 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2014 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2014 12:00
Locul: sediul ANR , incinta PORT C-ta , cladirea ANR, POARTA 1, ETAJ 8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia poate fi accesata electronic in SEAP la adresa www.e-licitatii.ro In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale se va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 256^^2 lit. a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic A.N.R.
Adresa postala: Adresa postala: Incinta Port Constanta nr.1, cladire A.N.R, etaj IX , ,Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel. +40 241616624, Fax: +40 241616229
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2013 13:48