Licitatie Publica - Unitati de mobilier pentru facultati
Anunt de participare numarul 32284/13.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA MICEA, Tel.0256403030, Email: [email protected], Fax: 0256403150, Adresa internet (URL): www.upt.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut de Invatamant Superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Unitati de mobilier pentru facultati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Se vor incheia un numar de 2(doua) contracte distincte, aferente produselor din cele 2(doua) loturi. Ofertantii pot depune oferte distincte pentru oricare dintre loturi, nu se accepta oferte partiale in cadrul unui lot.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor incheia un numar de doua contracte distincte, aferente produselor din cele 2 loturi. Ofertantii pot depune oferte distincte pentru oricare dintre loturi, nu se accepta oferte partiale in cadrul unui lot.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36143000-5 - Mobilier pentru sali de conferinte (Rev.1)
36111420-2-Scaune de birou (Rev.1)
36121200-7-Mobilier de birou din lemn (Rev.1)
36131100-9-Dulapuri (Rev.1)
36131200-0-Etajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietelor de sarcini, intocmite distinct pentru fiecare lot, intreaga documentatie este disponibila in sistem, atasat anuntului de participare.
Valoarea estimata fara TVA: 49, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara pentru participare - lot 1:400lei; lot 2:95lei.Ulterior 5% din valoarea fara T.V.A.a contractului.Scrisoare de garantie bancara de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se realizeaza din surse proprii, iar plata se va efectua prin Trezoreria Timisoara.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere (contract legalizat)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea (formular 12A),
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (formular 12B),
- certificat de inregistrare fiscala, copie semnata si stampilata "conform cu originalul";
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care sa ateste valoarea cifrei de afaceri in ultimii trei ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin de 3 ori mai mare decat valoarea setimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit, notata la "informatii privind loturile"(adica de 100 de ori valoarea bgarantiei de participare pentru fiecare lot).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie referitoare la capacitatea tehnica si/sau profesionala (formular 12D).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S117-143704 din 21.06.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2007 13:30
Locul: Universitatea Politehnica din Timisoara, etaj III, Rectorat.Piata Victoriei.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschidere pot participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor (se va completa formularul 12C).
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Str. Tepes Voda, NR.2a, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256498054, Fax: 0256498092
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stravopoleos nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021- 3104641, Email: office @cnsc.ro, Fax: 021- 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de cel mult 10 zile, de la luarea la cunostiinta, de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic, Universitatea "Politehnica" din Timisoara
Adresa postala: Piata Victoriei nr. 2., Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Tel.0256403027, Email: [email protected], Fax: 0256403150
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2007 13:55