Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Unituri dentare


Anunt de participare numarul 104261/23.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie din Craiova
Adresa postala:  str. Petru Rares, nr. 2, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200638, Romania, Punct(e) de contact:  Armaselu Sabin, Tel. 0251533713, Email:  [email protected], Fax:  0251533713, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Unituri dentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Petru Rares, nr.2-4, Craiova, Dolj
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia si montarea a 15 unituri dentare si a unui compresor pentru acestea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33192400-6 - Statii de lucru pentru stomatologie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Unituri dentare studenti- 12buc.
Unituri dentare demonstratii-3 buc.
Compresor- 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 663, 690RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - 6000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cazier judiciar (original sau copie legalizata) sau declaratie pe proprie raspundere
-declaratie privind eligibilitatea-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P.
-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala ofertantul are deschise, sucursale, sedii secundare, puncte de lucru
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original , emis in ultimele 30 zile.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-ultimul bilant contabil depus, vizat si inregistrat de autoritatile competente, in copie vizata "conform cu originalul"
-cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (valoare minima impusa este de 1 200 000 RON sau echivalent perioadei de functionare)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani din care cel putin una are ca obiect livrarea de produse similare.
- Prezentarea a cel putin unei recomandari (original sau copie legalizata) pentru livrari de produse similare.
- va prezenta un document doveditor al raportului juridic cu producatorul.
-Ofertantul trebuie sa detina Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare dispozitive medicale de diagnostic
- Ofertantul va asigura personal de specialitate pentru montaj, probe, receptie.
- Ofertantul trebuie sa detina Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de reparare, verificare si punere in functiune (service) dispozitive medicale de diagnostic (inclusiv echipamentele ce fac obiectul prezentei proceduri).
- Ofertantul trebuie sa dispuna de personal (cel putin 2 persoane) pentru service, instalare, punere in functiune, atestat de producatorul echipamentului. Se vor prezenta copiile atestatelor semnatede catre reprezentantul legal al ofertantului.
- Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii ISO 9001 :2001, sau echivalent. Se va prezenta certificatul de atestare a implementarii acestui standard, care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, in fotocopie legalizata, eliberat de o persoana acreditata de RENAR sau de un organism membru al EA - European Co-operation for Accreditation.Copia certificatului de atestare va fi semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, avand mentiunea ?conform cu originalul?.
- Certificate emise care sa ateste conformitatea produselor: marcaj CE sau echivalent.
-Prezentarea de cataloage / pliante care sa demonstreze toate caracteristicile tehnice ale produselor ofertate in conformitate cu caietul de sarcini ( prin marcarea de catre ofertant a acestor caracteristici in cataloage / pliante).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen livrare
20%
Descriere: Termenul de livrare
3.
Termen de garantie
20%
Descriere: Termenul de garantie acordat produselor
4.
Tarif service postgarantie
10%
Descriere: Tarif service acordat in perioada postgarantie
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va desfasura o licitatie electronica cu o singura runda deo zi (obiectul procesului de reofertare fiind PRETUL) care va constitui etapa finala a procedurii de licitatie deschisa.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2010 12:00
Locul: UMF Craiova, Directia Economica, B-dul 1 Mai, Nr. 68 - Camin Studentesc, Craiova.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti din partea firmelor care au depus oferte, pe baza de imputernicire si carte de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova- Serviciul Contencios Administrativ
Adresa postala:  B-dul Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200188, Romania, Tel. 0251418568, Email:  [email protected], Fax:  0251415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios UMF Craiova
Adresa postala:  UMF Craiova, B-dul 1 Mai, nr. 68-Camin Studentesc, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200638, Romania, Tel. 0251533713, Email:  [email protected], Fax:  0251533713
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2010 11:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer