Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Upgrade infrastructura retea si servere capacitate medie


Anunt de participare numarul 138369/24.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Punct(e) de contact: Radu Valentin- Cons.Sup., Tel. +40 213155858, In atentia: Ancuta Anda MACOVEI - Director DTICSV, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213102672, Adresa internet (URL): www.customs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Upgrade infrastructura retea si servere capacitate medie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul central al A.N.V. Adresa: Str. Matei Millo, nr. 13, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipamente necesare pentru upgrade infrastructura retea, servere capacitate medie si servicii de instalare, asistenta tehnica si garantie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48730000-4 - Pachete software de securitate (Rev.2)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
51611100-9-Servicii de instalare de hardware (Rev.2)
72611000-6-Servicii de asistenta tehnica informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 ? 1 pachet de upgrade infrastructura retea existenta la nivelul ANV ? Conform caietului de sarcini
Lotul 2 ? 4 buc. servere capacitate medie ? Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 402, 419.35RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi constituita de catre ofertant, in cuantum de: - Lotul 1 ?45.200, 00 Lei- Lotul 2 ?2.800, 00 Lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.- Garantia trebuie sa fie irevocabila.Scrisoarea de garantie de participare va fi depusa in original la Registratura Autoritatii Nationale a Vamilor - Str. Matei Millo, nr. 13, sector 1, Bucure?ti impreuna cu oferta. Ofertele ce nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Mod de constituire a garantiei pentru participare: a) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, de preferat din Romania, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu Formularul 1 sau, b)Sub forma de ordin de plata, in contul Autoritatii Contractante nr. RO36TREZ7005005XXX000195 deschis la A.T.C.P.M.B.In cazul unei asocieri, garantia va fi depusa in numele si pentru Liderul Asocierii.Autoritatea contractanta poate solicita din motive obiective extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. In cazul in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA, pentru fiecare Lot in parte.Modul de constituire a garantiei de buna executie: scrisoare de garantie bancara de buna executie. ? Formularul 2Garantia de buna executie se va constitui conform art.89-92 din HG nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006
Declaratie privind neincadrarea la dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata conform Formular 3 ? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta Formularul 3).
Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Declaratie privind neincadrarea la dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular 4 ? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta Formularul 4).
Cerinta nr.3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata conform Formular 5 ? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta Formularul 5).
Cerinta nr.4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conf. Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010
Completarea si prezentareaFormularului 6 din Sectiunea III a Documentatiei deatribuire ??Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta Formularul 6)
Cerinta nr.5: Certificat de atestare fiscala
Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca au fost achitate obligatiile exigibile la plata cu o luna inainte de data depunerii ofertei.
Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca au fost achitate obligatiile exigibile la plata in luna anterioara cererii in care se depune oferta. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta Certificatul de atestare fiscala).
Cerinta nr.6: Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/ asociati/ subcontractanti conform prevederilor art. 69¹ din O.U.G.nr.34/2006
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie publica sunt
1. Dorel FRONEA ? Vicepresedinte A.N.A.F., conducator A.N.V.
2. Dumitru Ioan BOTA ? Director Directia Economica, Investitii si AdministrareaServiciilor (D.E.I.A.S.)3Carmen Paduraru ? Director Directia Juridica
4. Ancuta Anda Macovei ? Director Directia Tehnologia Informatiei, Comunicatii si Statistica Vamala ( D.T.I.C.S.V.)
5. Carmen BRIAC ? Sef Birou Administrare Comunicatii si Securitate Sisteme Informatice.- D.T.I.C.S.V
Declaratie completata in conformitate cu Formularul 7 din Sectiunea Formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata ? in original;
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69¹ din O.U.G.nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta Formularul 7)
Persoane juridice straine:
Se va prezenta echivalentul documentelor de mai sus insotite detraducere autorizata si legalizata. Cerinta nr. 1: Certificat constatator
Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Se va accepta si copie semnata cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.
In cazul unui ONG / Persoane juridice nonprofit, pe langa declaratiile mentionate mai sus, se vor depune si Certificatul emis de Registrul Persoanelor juridice de pe langa Curtea Districtuala in raza careia isi au sediul social, cu anexele respective, din care sa rezulte ca nu se afla in dizolvare legala/statutara, sediul social, persoane autorizate.Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006, modificata si completata.
(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta Certificatul constatator)
Persoane juridice straine:
Se va prezenta echivalentul documentelor de mai sus insotte de traducere autorizata si legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Fisa de informatii generale
Cerinta nr.2: Informatii privind media Cifrei de afaceri globale a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori
economici impreuna), pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), sa fie de minimum egala cu valoarea bugetului alocat pe fiecare lot, astfel: Lotul 1 ?2.200.000, 00 Lei; Lotul 2 ? 140.000, 00 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Lista principalelor contracte de furnizare similare derulate in ultimii 3 ani, in valoare de:
-Pentru Lotul 1:2.200.000, 00 Lei
-Pentru Lotul 2:140.000, 00 Lei
Pentru indeplinirea cerintei, ofertantul poate prezenta maximum 3 contracte de furnizaresimilare in valoare cumulata (fara TVA) 2.200.000, 00 Lei (lot 1) respectiv 140.000, 00 (lot 2)
Cerinta nr. 2: Informatii privind calificarile si experienta profesionala a expertilor din cadrul echipei de proiect.
Lotul 1: Minimum 8 specialisti, care sa asigure instalarea, configurarea, instruirea personalului tehnic si suportul produselor ofertate pe perioada de garantie, astfel:
?3 specialisti de comunicatii dupa cum urmeaza:
-Un specialist CCIE R&S, CCIE Security; CCDP, CISM/CISA sau echivalent-Un specialist CCIE R&S; CCDP; IP NGN Design Specialist sau echivalent
-Un specialistCCIE SP, CCIP sau echivalent, ?2 specialisti BitDefender Business Products si BitDefender Desktop Products;
?3 specialisti securite dupa cum urmeaza:
-2 specilisti CCSE Plus,
-1 specialist CCMSE. si CCSELotul 2:
Minimum 2 specialisti tehnici IT certificati pentru echipamente de tip enterprise (servere) oferite, care sa asigure instalarea, configurarea si suportul produselor ofertate pe perioada de garantie.
Informatii privind sub-contractantii si asociatii
Cerinta 1, ambele loturi: Sistem de management al calitatii
Cerinta 2, doar pentru Lotul 1 -Sistem de management al securitatii informatiei
Cerinta 3, doar pentru Lotul 1 -Sistem de management al serviciilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretulEventuale limite ale valorilor pana la care pretul poate fi imbunatatit: NU exista limite. Sistemul informatic va pune instantaneu la dispozitia tuturor ofertantilor informatiile necesare acestora pentru a-si determina, in orice moment, pozitia pe care o ocupa in clasament, precum si informatii referitoare la: -existenta de preturi sau valori noi prezentate-numarul participantilor la licitatia electronica.Ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse.-Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una).-Licitatia electronica va incepe la trei zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.-Durata unei runde: 1 (una) zi.Dupa finalizarea licitatiei electronice, daca doi sau mai multti ofertanti au acelasi pret, se vor solicita noi propuneri financiare in plic inchis.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2012 12:00
Locul: Autoritatea Nationala a Vamilor, str.Matei Millo nr. 13, Parter, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti autorizati ai ofertantilor ce vor prezenta garantia de participare, imputernicirea, scrisoarea de inaintare si actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de comunicareToata corespondenta legata de oferta va fi in limba romana sau insotita de traducerea autorizata in limba romana.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Autoritatea Nationala a Vamilor ? Directia Juridica
Adresa postala: Adresa: Str. Matei Millo nr. 13, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Tel. +40 213155858, Fax: +40 213158251, Adresa internet (URL): www.customs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2012 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer