Licitatie Publica - ?Upgrade soft edsa - versiunea paladin design base 5.0;Realizarea bazei de date a echipamentelor RED din FDEE-EDMN in format EDSA-PALADIN DESIGN BASE 5.0.Realizarea modelului trifazat stationar al RED de 110 KV si servicii de analiza
Anunt de participare (utilitati) numarul 143343/26.04.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C Filiala de Distributie a EnergieiElectrice - Electrica Distributie Muntenia Nord S.A.
Adresa postala: STR. MARASESTI NR. 44, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100024, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 244405001/5350, In atentia: Mariana Corneanu, Email: [email protected], Fax: +40 244405354/5004, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Upgrade soft edsa - versiunea paladin design base 5.0;Realizarea bazei de date a echipamentelor RED din FDEE-EDMN in format EDSA-PALADIN DESIGN BASE 5.0.Realizarea modelului trifazat stationar al RED de 110 KV si servicii de analiza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: F.D.E.E. Electrica Distributie Muntenia Nord S.A., inclusiv sucursalele sale
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitiede : ?Upgrade soft edsa - versiunea paladin design base 5.0;Realizarea bazei de date a echipamentelor r.e.d. dinf.d.e.e. ? e.d.m.n. informatedsa - paladin design base 5.0;Realizarea modelului trifazat stationar al red de 110Kv si servicii de analiza?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48600000-4 - Pachete software pentru baze de date si operare (Rev.2)
72320000-4-Servicii de baze de date (Rev.2)
79633000-0-Servicii de perfectionare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate totala contract: 1 pachet ( produse si servicii )
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surseproprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c) indice 1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute in acest capitol, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010
Se va prezenta Formularul 4 completat, semnat si stampilat ? in original4.Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1, din O.U.G. nr. 34/2006- actualizata, Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1, din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.
Se va prezenta Formularul 5 completat, semnat si stampilat ? in original
Nota:
Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 69 indice 1, din O.U.G. nr. 34/2006, va prezentam lista cutoate persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire):
1. Darius Dumitru Mesca, Director general
2. Gabriela Blagoi, Director directieeconomica
3. Constantin Coman, Director directie distributie
4. Valentin Branescu, Director directie tehnica 110kV
5. Ion Preda, Director directie control, reglementare si comunicare
6. Gabriel Gheorghe, Director directie dezvoltare
7. Monica Borlova, Consilier juridic
8. Mariana Corneanu, Sef serviciu achizitii
9. Dorina Burlacu, Inginer serviciul achizitii5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? Formular tip emis de autoritatile competente.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Din aceste documente trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala ? Formular tip emis de autoritatile competente.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Din aceste documente trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerinta nr. 1Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?, emis/eliberatde Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorNota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, daca la calificare acest document a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?.Pentru persoane fizice romane:
Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?)Pentru persoane fizice/juridice straine:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Cifra de afaceri
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare de 800.000 lei , documentele doveditoare fiind bilanturile contabile.In situatia cand bilantul contabil pentru anul 2012 nu a fost depus si inregistrat, in locul bilantului contabil pentru ultimul an financiar ofertantul va prezenta alte documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri.
In cazul in care, oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat, iar nivelul ?media cifrei de afaceri globale ? se va considera cel cumulat.
Modalitatea de indeplinire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Cerinta nr. 1
In conformitate cu art.188 - (1), lit.a) : ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse( si servicii) efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare/prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Firma ofertanta trebuie sa prezinte cel putin un document/contract prin care sa confirme livrarea de produse similare ( efectuate in ultimii 3 ani ) a caror valoare sa fie cel putin egala cu 400.000 lei, fara TVA.
Modalitatea de indeplinire
continuare "Experienta similara-cerinta 1"
In cazul in care, oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat, iar nivelul ?experientei similare ? se va considera cel cumulat.
Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR..
Modalitatea de indeplinire
continuare "Experienta similara-cerinta 1"
Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Conformitatea produselor: Cerinta nr. 1Firma ofertanta trebuie sa prezintedocument/documente emise de organisme abilitate din care sa reiasa ca este autorizata sa vanda licente Paladin Design BASE 5.0.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinireFirma ofertanta trebuie sa prezintedocument/documente emise de organisme abilitate din care sa reiasa ca este autorizata sa vanda licente Paladin Design BASE 5.0.
Cerinta nr. 1
Certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul romanISO 9001:2008sau echivalent .
Document privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul romanISO 9001:2008sau echivalent, in copie certificata ?conform cu originalul?, valabil la data limita a depunerii ofertei.Se vor prezenta, incopie certificate emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatatii ISO 9001, la ofertant; sau certificate echivalente acestora emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
Modalitatea de indeplinire
Document privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul romanISO 9001:2008sau echivalent, in copie certificata ?conform cu originalul?, valabil la data limita a depunerii ofertei.Se vor prezenta, incopie certificate emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatatii ISO 9001 , la ofertant; sau certificate echivalente acestora emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2013 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata in limba Romana.
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2013 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante, Ploiesti str.Marasesti nr.44
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale, clasate pe primul locProcedura de atribuire este offline (fara etapa finala de licitatie electronica).In cazul in care comisia de evaluare constata ca au fost depuse oferte admisibile cu preturi egale, clasate pe primul loc, se va solicita o noua propunere financiara care se va depune in aceleasi conditii ca si oferta (in plic sigilat cu scrisoare de inaintare). Reofertarea se va solicita doar ofertantilor clasati pe primul loc.Datele de depunere ale propunerilor financiare si ale sedintelor de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre comisia de evaluare.Preturile vor fi calculate cu maxim doua zecimale.Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului de atribuire ?pretul cel mai scazut?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2, din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al S.C. FDEE Electrica Distributie Muntenia Nord S.A.
Adresa postala: str. Marasesti, nr.44, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100024, Romania, Tel. +40 244405001, Email: [email protected], Fax: +40 244405004, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2013 14:13