Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Upgrade solutie securitate Intranet/Internet


Anunt de participare numarul 128450/18.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala:  str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010144, Romania, Punct(e) de contact:  Valentin Radu;Nicolae Grafcenco, Tel. 0213155858;0213155859;int.207, In atentia:  Director D.T.I.C.S.V. Ancuta Anda MACOVEI, Email:  [email protected];[email protected], Fax:  0213102672, Adresa internet (URL):  www.customs.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Upgrade solutie securitate Intranet/Internet
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul central A.N.V.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste achizitionarea unui pachet Upgrade solutie securitate Intranet/Internet care sa contina urmatoarele componente: Firewall tip I, Firewall tip II, Solutie de prevenire a scurgerii de informatii, Subscriptii produse existente CheckPoint si Subscriptii antivirus BitDefender. Detalii complete in documentatia de atribuire in Sectiunea II- caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32413100-2 - Rutere de retea (Rev.2)
48730000-4-Pachete software de securitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Upgrade solutie securitate Intranet/Internet 1 Pachet
Valoarea estimata fara TVA: 1, 701, 612.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantumul garantiei de participare in suma fixa de 34000 lei.2.Garantia de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat. Plata se efectueaza prin Trezorerie, dupa receptia cantitativa si calitativa a produselor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/20062. Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006- Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si a impozitelor la bugetul general consolidat- Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul are sediul social
3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
4.Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/asociati/subcontractanti conform prevederilor art. 69¹ din O.U.G.nr.34/20065.
5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
6.Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator si Certificat de inregistrare emise de oficiul registrului comertului.Persoane juridice /fizice straine- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dpdv profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara: Declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare de produse similare si componente de servicii in domeniul securitatii IT in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea candidaturilor), conform Formularului nr. 2, continand valori, perioade, beneficiari, semnata si stampilata.
2.Personal/organism tehnic de specialitate:
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine:
a)Minim 2 specialisti care sa detina certificari de tip?CCSA?, ?CCSE?, ?CCSE Plus? sau echivalent.
b)Minim 2 specialisticare sa detina certificari de tipBitDefender Business Products si BitDefender Desktop Products) sau echivalent.
3.Prezentarea/descrierea sistemului de help-desk/ hot-line al ofertantului, la dispozitia beneficiarului, precum si disponibilitatea serviciului ?on site?.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca in ultimii trei ani a derulat unul sau mai multe contracte similare prin prezentarea de recomandari in original, datate, semnate si parafate de emitent sau de documente constatatoare emise in conformitate cu prevederile art. 97¹, alin. (1) din H.G. nr. 925/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare si din care sa rezulte explicit ca si-a indeplinit obligatiile contractuale fara a aduce prejudicii achizitorului.2.Pentru fiecare specialist ofertantul va prezentaCertificarile solicitate, CV-uri si documente relevante din care sa rezulte ca au prestat servicii de intretinere/suport/mentenanta /asistenta tehnica pentru solutia ofertata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii despre faza finala a licitatiei electronice ce se va derula pe parcursul unei runde cu durata de 1(una) zi, se gasesc la punctul IV.2 din fisa de date a achizitiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2011 12:00
Locul: Sediul central al Autoritatii Nationale a Vamilor din Bucuresti sector 1, str. Matei Millo nr. 13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor ce vor prezenta scrisoarea de garantie de participare, imputernicire, act de identitate, scrisoare de inaintare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Referitor la II.3-Livrarea produselor se va face intr-o singura transa in maxim 60 de zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti dar nu mai tarziu de 09 dec. 2011.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleus, nr. 6, sect. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4021.310.46.42, +4021.890.07.45, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040011, Romania, Tel. 021.319.51.80 /.81 /.83, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021.319.16.74, Adresa internet (URL):  : www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a Autoritatii Nationale a Vamilor
Adresa postala:  Str. Matei Millo, nr. 13, sector 1, Localitatea:  : Bucuresti, Cod postal:  010144, Romania, Tel. 021.315.58.58, 021.315.58.59, Fax:  021.315.82.51, Adresa internet (URL):  www.customs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2011 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer