Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Upgrade-ul platformei de invatamant la distanta e-Learning din cadrul Politiei Romane ca instrument de pregatire a utilizatorilor operativi ce au acces la baza de date SINS.


Anunt de participare numarul 69526/03.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: B-dul Mircea Voda nr. 44, Intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Tel.021-326- 55.55, interior 207, In atentia: Andreias Nicu, Email: [email protected], Fax: 021 / 326.87.09; 021 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Upgrade-ul platformei de invatamant la distanta e-Learning din cadrul Politiei Romane ca instrument de pregatire a utilizatorilor operativi ce au acces la baza de date SINS.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La urmatoarele 46 locatii ale Politiei Romane : - la sediul I.G.P.R. din Bucuresti, sector 2, soseaua Stefan cel Mare nr.13-15.
-la sediul D.G.P.M.B. din Bucuresti, sector 5, str. Eforiei nr. 3-5;
-la sediile Inspectoratelor de Politie Judetene din toata tara (din toate cele 41 municipii resedinta de judet )
-la sediile celor 3 scoli de politie ( Campina, Slatina, Cluj )
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie : LOT 1 - Servere ( se vor instala cate3 servereblade intr-un rack cu sasiu si accesorii in fiecare din cele 46 locatii ale Politiei Romane )
Server tip blade: 138 buc.
Sasiu + Rack + Accesorii pentru servere: 46 buc.
LOT 2 Software (se va instala on-site sistemul e-learning infiecare din cele 46 locatii ale Politiei Romane. Locatiile )
Software upgrade sistem e-learning: 1buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.2)
48211000-0-Pachete software de interconectare de platforme (Rev.2)
72500000-0-Servicii informatice (Rev.2)
79633000-0-Servicii de perfectionare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 - ServereServer tip blade: 138 buc.
Sasiu + Rack + Accesorii pentru servere: 46 buc.
LOT 2 - Software
Software upgrade sistem e-learning: 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 900, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare-Scrisoare bancara, valabila 100 zile de la data limita de depunere a ofertelor (in EURO): Lot1:17000;Lot2:19000.Garantie de buna executie: 10 % din pret contr. atribuit, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene nerambursabile ( Facilitatea Schengen ) / Ordin de Plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata cu desemnarea unui lider de asociatie .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;
2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;3. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
4. Adresa de la Instanta Competenta / Curtea Districtuala / Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.
6.. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
7. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.
8. Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la neincadrarea in art.180 si art.181, respectiv Declaratie privind eligibilitatea,
9 Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil,
conform detaliilor din documentatia de atribuire, Fisa de date a achizitiei .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Bilanturile contabile aferente anilor 2005, 2006 si 2007 vizate si inregistrate de organele competente.
b)Informatii generalepe anii 2005, 2006 si 2007.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)- sa rezulte ca ofertantul(operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)are pozitivamedia profitului net din anii financiari mentionati.b)- sa rezulte ca media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)pe anii mentionati este de cel putin : LOT 1:1.000.000 EUROLOT 2:1.000.000 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani
-Experienta similara- detalierea proiectelor.
b)Certificat de calitate ISO 9001 sau echivalent pentru producator si ofertant.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)- Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor) cel putin 1 contract in domeniul furnizarii de echipamente IT; participarea ofertantului la contract a fost de minimum250.000Euro Lotul 1.- Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin 1 recomandare din partea unui beneficiar de echipamente I.T., recomandare provenita de la un beneficiar al unui contract ce a fost incheiat si finalizat de ofertant in ultimii 3 ani(calculati de la data depunerii ofertelor);participarea ofertantului la acelcontract sa fi fost de minimum 250.000 Euro. Lotul 1. Recomandarea va fi depusa in original sau copie legalizata.-Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a incheiat si finalizat in ultimii 3 ani(calculati de la data depunerii ofertelor)cel putin 1 contractin domeniul furnizarii si implementarii unui sistem e-learning cu o arie de adresabilitate teritoriala ; participarea ofertantului la contracta fost de minimum 250.000 Euro. Lotul 2.- Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin 1 recomandare din partea unui beneficiar caruia i s-a implementat un sistem e-learning cu o arie de adresabilitate teritoriala, recomandare provenita de la un beneficiar al unui contract ce a fost incheiat si finalizat de ofertant in ultimii 3 ani(calculati de la data depunerii ofertelor);participarea ofertantului la acelcontractsa fi fost de minimum250.000 Euro. Lotul 2. Recomandarea va fi depusa in original sau copie legalizata.- Se vor prezenta recomandari, copii dupa contracte similare finalizate, procese verbale de receptie si se vor respecta cerintele mentionate in formularele 10 si 11 ale documentatiei de atribuire. - Lotul 1 si Lot 2.b) Certificat de calitate ISO 9001 sau echivalent pentru producator si ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.01.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.01.2009 12:00
Locul: sediul OPCP din Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, expertii cooptati in cadrul comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor dar nu mai mult de 2 persoane din partea aceluiasi ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul FACILITATEA SCHENGEN: proiect RO-FSCH 10: Intarirea capacitatii sistemului informatic al Politiei Romane necesar implementarii SIS II , beneficiarfinalfiindInspectoratulGeneralalPolitiei Romane.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos. nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Oficiul de Plati si contractare PHARE
Adresa postala: B-dul Mircea Voda, nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+40(21)326 55 55 interior 614, Email: [email protected], Fax: +40(21)326 87 09; +40(21)326 87 30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 272, alin (2) si (5) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul de Plati si contractare PHARE
Adresa postala: B-dul Mircea Voda, nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+40(21)326 55 55 interior 614, Email: [email protected], Fax: +40(21)326 87 09; +40(21)326 87 30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.11.2008 11:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer