Licitatie Publica - Utilaj de transport deseuri menajere si ape reziduale-AUTOSPECIALA
Anunt de participare numarul 116785/11.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ALUNU
Adresa postala: COMUNA ALUNU, SAT IGOIU, JUDETUL VALCEA, Localitatea: Alunu, Cod postal: 247008, Romania, Punct(e) de contact: VASILE-PIRVU BOEANGIU, Tel. 0250/868106, Email: [email protected], Fax: 0250/868006, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Utilaj de transport deseuri menajere si ape reziduale-AUTOSPECIALA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sat Igoiu, Localitatea Alunu, Judetul Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea unui "Utilaj de transport deseuri menajere si ape reziduale-AUTOSPECIALA"
Se vor respecta specificatiile tehnice, prevazute in Caietul de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144500-3 - Vehicule pentru transportul deseurilor menajere si al apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea unui "Utilaj de transport deseuri menajere si ape reziduale-AUTOSPECIALA"
Se vor respecta specificatiile tehnice, prevazute in Caietul de Sarcini.
Valoatea totala maxima estimata a contrctului de furnizare: 534471 lei (fara TVA).
Valoarea estimata fara TVA: 534, 471RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de buna executie-10 % din valoarea contractului;Garantia de participare - 10000 lei - conform documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR-M322, BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 ;Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P.C.F.S. valabil la data deschiderii.- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primaria unde , isi are sediulofertantul.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de inregistrare la Registrul Comertului- copie marcata conform cu originalul (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului)
- Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006privind procedurainsolventei, cu modificarile ulterioare, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Bilantul contabilla 31.12.2008, 31.12.2009, 30.06.2010, vizat si inregistrat de organele competente (copie conform cu originalul)- Fisa de informatii generale (Formularul F4) cu cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani ? original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cifra medie de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani: 2007, 2008, 2009, trebuie sa fie : minim 1068942 leiIn cazul unei asocieri cerinta minima privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani se va considera indeplinita in mod cumulativ.Pentru IMM-uri se accepta reducerea cifrei de afaceri medii decu 50% conform legislatiei in vigoare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita prezentarea unei liste a principalelor furnizari de produse efectuate in ultimii trei ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani (Formularul F5) - original.Pentru fiecare contract de experienta similara trebuie completat cate un exemplar de Experienta Similara (Formularul F6) - original.Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a furnizat cel putin un produs ce face obiectul acestei achizitii printr-un contract incheiat cu autoritate publicasau persoana privata in valoare de : minim 534471 lei (fara TVA );Pentru fiecare contract de experieta similara prezentat trebuie prezentat si procesul verbal de receptie pentru utilajul care a facut obiectul contractului de furnizare precum si recomandarea din partea beneficiarului.Autorizatie de comercializare/livrare a produselor si pieselor de schimb eliberata de producator( formular F8) ? copie legalizata.In cazul asocierilor , cerintele de mai sus se vor considera indeplinite in mod cumulativ
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj costuri
40%
Descriere: Costuri de intrtinere si functionare
3.
Punctaj durata de livrare
10%
Descriere: Timpul in care se livreaza produsul
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.05.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2011 11:00
Locul: Sediul Autoritatii contractante: Primaria Comunei Alunu, localitatea Alunu, Judetul Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, Reprezentant CRPDRP, Reprezentant UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Axa III - "Calitatea vietii in zonele rurale si diversificarea economiei rurale"Masura : "Renovare si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale";Contract finantare nr. C 322040844000047/15.07.2009
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
Intreaga documentatie este postata in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul de achizitii publice din cadrul Primariei Comunei Alunu
Adresa postala: sat Igoiu, localitatea Alunu, Judetul Valcea, Localitatea: Alunu, Cod postal: 247005, Romania, Tel. 0250868002, Email: [email protected], Fax: 0250868006
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2011 11:33