Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - UTILAJ DE TRANSPORT DESEURI MENAJERE SI APE REZIDUALE ? Vidanja


Anunt de participare numarul 109163/08.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ALUNU
Adresa postala:  COMUNA ALUNU, SAT IGOIU, JUDETUL VALCEA, Localitatea:  Alunu, Cod postal:  247008, Romania, Punct(e) de contact:  VASILE-PIRVU BOEANGIU, Tel. 0250/868106, Email:  [email protected], Fax:  0250/868006, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
UTILAJ DE TRANSPORT DESEURI MENAJERE SI APE REZIDUALE ? Vidanja
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sat Igoiu, Comuna Alunu, jud. Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare Vehicul ?tip vidanja, pentru transportul deseurilor menajere si al apelor reziduale.
Se vor respecta specificatiile tehnice si listele de cantitati, prevazute in caietul de sarcini.
Cantitatea sau scopul contractului este Conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144500-3 - Vehicule pentru transportul deseurilor menajere si al apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati/prestatii servicii/lucrari: Achizitionare Vehicul ?tip vidanja, pentru transportul deseurilor menajere si al apelor reziduale - 1 (una) bucata
Se vor respecta specificatiile tehnice si listele de cantitati, prevazute in caietul de sarcini.
Cantitatea sau scopul contractului este Conform caietului de sarcini.
Valoarea totala maxima estimata a contractului de furnizare: 534471 lei (fara TVA)
Valoarea estimata fara TVA: 534, 471RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de buna executie ? 10 % din valoarea contractuluiGarantia de participare ? 10.000 lei - conform documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR-M322, Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul F2 in original;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul F3in original;Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P.C.F.S. valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primaria unde , isi are sediulofertantul, in original sau copie legalizata.
Alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediulofertantul. Documentele echivalente trebuie sa fie valabile la datadepunerii ofertei si sa fie insotite de traducere legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate.Cerinta obligatorie: Completarea si prezentarea formularului F10.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)-Certificat de inregistrare la Registrul Comertului- copie marcata conform cu originalul (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului)
- Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
SolicitatXNesolicitat ?
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorii: - Bilantul contabilla 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente (copie conform cu originalul)- Fisa de informatii generale (Formularul F4) cu cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani ? original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cifra medie de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani: 2007, 2008, 2009, trebuie sa fie : minim 1068942 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
SolicitatXNesolicitat ?
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita prezentarea unei liste a principalelor furnizari de produse efectuate in ultimii trei ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani (Formularul F5) - original.Pentru fiecare contract de experienta similara trebuie completat cate un exemplar de Experienta Similara (Formularul F6) - original.Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a furnizat cel putin un produs ce face obiectul acestei achizitii printr-un contract incheiat cu autoritate publicasau persoana privata in valoare de : minim 534471 lei (fara TVA );Pentru fiecare contract de experieta similara prezentat trebuie prezentat si procesul verbal de receptie pentru utilajul care a facut obiectul contractului de furnizare precum si recomandarea din partea beneficiarului.Autorizatie de comercializare/livrare a produselor si pieselor de schimb eliberata de producator( formular F8) ? copie legalizata.In cazul asocierilor , cerintele de mai sus se vor considera indeplinite in mod cumulativ
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctajul costuri
40%
Descriere: Costuri de intretinere si functionare
3.
Punctaj durata de livrare
10%
Descriere: timp de livrare
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C322040844000047
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2010 10:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante: Primaria Comunei Alunu, Localitatea Alunu, Judetul Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, Reprezentant CRPDRP, Reprezentant UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Axa III ? ?Calitatea vietii in zonele rurale si diversificarea economiei rurale?Masura 322: ?Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale?. contract de finantare nr. C322040844000047/15.07.2009
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Intraga documentatie este postata in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul VALCEA ? Sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  Scuarul Revolutiei, nr. 1, ,Localitatea:  RM. Valcea, Cod postal:  240175, Romania, Tel. 0250 739 120, Fax:  0250 732 207
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul de achizitii publice din cadrul Primariei Comunei Alunu
Adresa postala:  localitatea Alunu, sat igoiu, judetul Valcea, Localitatea:  Alunu, Cod postal:  247005, Romania, Tel. 0250868002, Fax:  0250868006
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2010 10:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer