Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Utilaj (excavator) multifunctional cu deplasare pe calea ferata si sosea-16 bucati


Anunt de participare (utilitati) numarul 112846/14.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Ion Preda, Tel. 021/3192433, Email:  [email protected], Fax:  021/3192433, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Utilaj (excavator) multifunctional cu deplasare pe calea ferata si sosea-16 bucati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Punctele de lucru ale achizitorului situate in urmatoarele 16 locatii din Romania: Bucuresti, Campina, Rosiorii de Vede, Ramnicu Valcea, Targu Jiu, Timisoara, Simeria, Cluj, Oradea, Sibiu, Gheorgheni, Vatra Dornei, Bacau, Focsani, Braila si Medgidia
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia a 16 bucati utilaje multifunctionale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
16 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 13, 760, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 136000 lei.Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
credit BEI nr.20777/06.10.2000
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea (Formular A-in original)
-Declaratie privind neicadrarea la art 181 din OUG 34/2006(Formular B1-in original)
-Declaratie privind neicadrarea la art 69.1 din OUG 34/2006 (Formular B2-in original)
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular B6-in original)
-Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta(formular B3-in original)
-Certificatul de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului Registrului Comertului(in copie)
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in original sau copie legalizata)
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (in original sau copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale (Formular G-in original)
-Bilanturi contabile 2007, 2008, 2009 (in copie)
-Angajament de sustinere financiara (daca este cazul) in original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista furnizari de produse in ultimii 5 ani(Formularul E-in original)
-Contractul/contracte ca experienta similara (in copie) si recomandarile (in original)
-Autorizatia de furnizor feroviar eliberata de AFER si Agrement Tehnic AFER, Omologarea AFER (sau echivalente) sau angajament (in copie)
-Autorizarea de comercializare de la producator(unde este cazul) in original sau copie legalizata
-Certificarea sistemului calitatii, in copie
-Certificarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale-in copie
-Certificarea sistemului de mediu-in copie
-Asocierea in vederea depunerii unei oferte comune (daca este cazul)-in original
-Angajament de sustinere tehnica(daca este cazul)-in original
-Ofertantul castigator are obligatia ca pana la data semnarii contractului sa faca dovada existentei si functionari unor unitatii SERVICE pe teritoriul Romaniei care sa acopere raza regionalelor CF detinatoare de utilaje multifunctionale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de garantie
30%
Descriere:
3.
Termen de livrare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9/3/3807/06.12.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.01.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.01.2011 11:00
Locul: Bdul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Palatul CFR, etj 5, camera 75
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite sa participe la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Credite externe cu garantia statului
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti Sectia a ? IX ? a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Adresa postala: B-dul Unirii nr. 37 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030833, Romania, Tel. +40/021/4083600, Email:  [email protected], Fax:  +40/021/4083700, Adresa internet (URL):  http: //www.tmb.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Asistenta Juridica
Adresa postala:  B-dulDinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021/315.11.17, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2010 13:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer