Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - UTILAJ MULTIFUNCTIONAL CU ANEXE PENTRU CONSTRUIREA DE DRUMURI


Anunt de participare numarul 4786/08.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Domeniului Public Pitesti
Adresa postala: Str.Obor , Nr.3, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110040, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae Calin, Tel.0248223203, In atentia: Nicolae Calin, Email: [email protected], Fax: 0248218266
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
UTILAJ MULTIFUNCTIONAL CU ANEXE PENTRU CONSTRUIREA DE DRUMURI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Santier Valea Mare-Stefanesti, judet Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
utilaj multifunctional cu anexe pentru construirea de drumuri-tip bobkat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29522500-9 - Incarcatoare cu bena frontala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
utilaj multifunctional cu anexe-una bucata
Valoarea estimata fara TVA: intre 200, 000 si 220, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare-2100 lei;garantia de buna executie=5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere in forma legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
operatorii vor fi exclusi de la procedura in urmatoarele situatii: este in stare de faliment, nu si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a taxelor, impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local;declaratie privind eleigibilitatea; declaratie privind neincadrarea in art.181 din UOGnr.34/2006;certificat de inregistrare si certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului sau alte documente edificatoare de atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional;certificat al sistemului calitatii sau mediului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii vor prezenta: bilantul contabil la data de 31.12.2005 si bilantul contabil 30.06.2006;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari de produse din ultimii trei ani;trei contracte in valoare de minim 1000000 lei;o declaratie referitoare la echipamentele si la masurile aplicata in vederea asigurarii calitatii;certificate sau documente emise de organisme in acest sens care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin prin referire la specificatii sau standarde relevante.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: documentatia se ridica de la sediul ADP PITESTI, compartiment investitii plata in numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2007 11:00
Locul: sediul unitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
operatorii si reprezentanti imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: str.Victorie, nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110016, Romania, Tel.0248/219374
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNSC
Adresa postala: b-dul Dinicu Golescu, nr.38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic
Adresa postala: str.Obor, nr.3, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110040, Romania, Tel.0248/223203, Fax: 0248/223203
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.03.2007 09:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer