Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - UTILAJ MULTIFUNCTIONAL PENTRU INTRETINEREA DRUMURILOR SI ECHIPAMENTE ACCESORII


Anunt de participare numarul 96391/23.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara "Valea Barcaului"
Adresa postala: nr.152, Localitatea: Boghis, Cod postal: 457262, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Marina, Tel.0260/623850, Email: [email protected], Fax: 0260/623850, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatii de Dezvoltare Intercomunitara
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
UTILAJ MULTIFUNCTIONAL PENTRU INTRETINEREA DRUMURILOR SI ECHIPAMENTE ACCESORII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Boghis, nr.152, Judetul Salaj, 457262
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unui UTILAJ MULTIFUNCTIONAL PENTRU INTRETINEREA DRUMURILOR CU URMATORELEECHIPAMENTE ACCESORII:
1. Perie cilindrica frontala;
2. Plug de zapada, 3. Imprastietor nisip si sare, 4. Cositor cu: cap cositor, foarfece pentru crengi si burghiu pamant;
5. Pompa de apa si rezervor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea unui UTILAJ MULTIFUNCTIONAL PENTRU INTRETINEREA DRUMURILOR CU URMATORELEECHIPAMENTE ACCESORII:
1. Perie cilindrica frontala;
2. Plug de zapada, 3. Imprastietor nisip si sare, 4. Cositor cu: cap cositor, foarfece pentru crengi si burghiu pamant;
5. Pompa de apa si rezervor
Valoarea estimata fara TVA: 739, 580RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Garantie de participare: 14000 lei sau 7000 lei in cazul IMM. 2.Garatie de buna executie: 10% din val.contr.fara TVA sau 5% in cazul IMM.3.Asigurarea produsului incheiat cu o agentie de asigurare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantat prin FEADR, masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Participarea operatorilor economici intr-un grup de operatori se poate realiza ca: asociat, sau, subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratiei privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181din OUG nr. 34/2006, certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre stat, inclusiv cele locale(certificate- tip emise de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident), valabile la data deschiderii ofertelor, Declaratieprivind calitatea de participant la procedura, Imputernicire pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze documentele ofertei si sa angajeze ofertantul in procedura de achizitie publica, Certificat de inregistrare, echivalent, Certificat constatator, echivalent, Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, Formular 4.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind cifra de afaceri care vizeaza ultimii trei ani;
2.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008);
3.Identificare financiara;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul trebuie sa aiba cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) de cel putin 1.400.000 lei cumulativ in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura forma in cazul unui singur ofertant, conform Formular nr.11 ;2.Copii dupa bilanturile contabile, inclusiv cont de profit si pierderepe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008);3.Daca ofertantul are conturi la mai multe banci va prezenta documentul de identificare financiara pentru fiecare banca in parte, inclusiv Trezorerie, conform Formular 12;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cal.de part.la proc.: 1.Acord de asociere; 2.Acord de subcontractare; 3.Declaratieprivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Cap.tehnica: 1.Lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;
2.Copie contract de furnizare similar cu recomandare din partea beneficiarului si proces verbal de predare primire
Resurse tehnice: 1.Nominalizarea unitatilor service acreditate;2.Autorizatiile/Acreditarile date de producator pentru unitatea service nominalizata;3.Copii dupa contractele de servicii, echivalente.
Standarde de management: 1.CertificatISO 9001/2001 privind Managementul Calitatii, in domeniul in care ofertantul isi desfasoara activitate sau echivalent;2.Certificat privindSistemul de Management de mediu ISO 14001/2004, in domeniul in care ofertantul isi desfasoara activitate sau echivelent;3.Documente care sa ateste detinerea si implementarea unui sistem de management al securitatii operationale pentru activitatea pe care o desfasoara ofertantul in conformitate cu prevederile Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 si a normelor de aplicarea prevederilor Legii nr. 319/2006; informatii privind masurile de protectie a muncii pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului, echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cal.de part.la proc.: 1.Formular nr.8; 2.Formular nr.9; 3.Formular nr.7Cap.Tehnica: 1.Formular nr.13;2.Un contract similare, in ultimii 3 ani, pentru furnizare de produse similare potrivit codului CPV, cu o valoare de cel putin 700.000 lei, fara TVA.Resurse tehnice: 1.Nominalizarea unitatilor service acreditate conform legislatiei romane in vigoare si recomandate de producator, unde se vor efectua reviziile tehnice obligatorii si reparatiile pe durata garantiei; 2.Autorizatiile/Acreditarile date de producator pentru unitatea service nominalizata;3.Copii dupa contractele de servicii sau alte documente echivalente(daca este cazul)pentru dovada asigurari service-lui pe perioada de garantie.Standarde de management: 1.ISO 9001/2001, echivalente; 2.ISO 14001/2004, echivalente;3.Documente care sa ateste detinerea si implementarea unui sistem de management al securitatii operationale pentru activitatea pe care o desfasoara ofertantul in conformitate cu prevederile Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 si a normelor de aplicarea prevederilor Legii nr. 319/2006; informatii privind masurile de protectie a muncii pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului, echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2010 18:00
Locul: SEAP si Sediul Asociatiei: Primaria Comunei Boghis, nr.152, Jud.Salaj, 457262
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, expertii externi cooptati, reprezentantii UCVAP, reprezentantii APDRP si reprezentatii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin FEADR, Masura 3.2.2. Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economie si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale in baza Contractului de finantare nr. C322030863300013/29.10.2008
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este pusa la dispozitia operatorilor economici pe suport electronic, in mod gratuitpe situl www.e-licitatie.ro si pote fi obtinuta direct de pe acest site sau de la sediul asociatiei : Primaria comuneiBoghis, nr.152, comuna Boghis, judetul Salaj
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Salaj
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, Nr. 12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450067, Romania, Tel.0260-611085, Fax: 0260-611085
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara "Valea Barcaului"
Adresa postala: Com.Boghis, nr.152, Localitatea: Boghis, Cod postal: 457262, Romania, Tel.0260-623850, Email: [email protected], Fax: 0260-623850
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2010 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer