Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Utilaj terasier pentru depozitul de combustibil


Anunt de participare (utilitati) numarul 99815/12.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala:  CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200330, Romania, Punct(e) de contact:  Eugenia Albeanu, Tel. 0351403357, In atentia:  Serviciul Achizitii, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0251594837, Adresa internet (URL):  www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Utilaj terasier pentru depozitul de combustibil
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SE Isalnita, Isalnita, str. Mihai Viteazu, nr. 101, Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Utilaj terasier pentru depozitul de combustibil si service
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43212000-2 - Buldozere cu lame orientabile (Rev.2)
50110000-9-Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Utilaj terasier pentru depozitul de combustibil – buldozer (putere minim 340CP) – 1 buc
- Service pentru perioada de garantie obligatorie de 4000 ore functionare – 1 buc
- Service pentru perioada de garantie extinsa peste cele 4000 ore functionare obligatorii – 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
130 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 36.000lei, Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata a grupului de operatori carora li s-a atribuit contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea, - Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din OUG 34/2006, - Certificate de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele.(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara ?care ofertantul este rezident)., - Certificat de ?egistrare/Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?a Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, - Documente care dovedesc o forma de ?egistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Nota; In locul documentelor de calificare solicitate mai sus ofertantii pot opta pentru: Declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea criteriilor de calificare conform Formular AIn cazul in care opteaza pentru prezentarea Formularului A va trebui sa prezinte si Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari de produse ?ultimii 3 ani, ?otita de referinte cu datele de identificare a beneficiarului/beneficiarilor privind livrarea si punerea in functiune, cel putin, a unui utilaj terasier pentru manipularea carbunelui (ca functii de lucru si putere motor). Referintele vor contine, obligatoriu, documente care sa ateste faptul ca echipamentele livrate unitatilor respective nu au prezentat defectiuni majore care sa puna in pericol integritatea utilajului sau a personalului de exploatare- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru ?eplinirea contractului- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ?ultimii 3 ani- Documente emise de organisme acreditate, care confirma ca at?furnizorul c?si producatorul si/sau producatorilor produselor si/sau furniturii ofertate are certificarea sistemului calitatiide catre un organism de certificare acreditat ?tara sau ?strainatate, Standardulde calitate aplicat este SR EN ISO 9001/2001; SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent
- Informatii privind subcontractantii si specializarea acestora
Nota: In locul documentelor privind capacitatea tehnica solicitate de mai sus ofertantii pot opta pentru Declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea criteriilor de calificare conform formular A
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2010 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2010 13:00
Locul: Sediul SC CEN Craiova SA, Str. Unirii nr. 147 etaj 3, Sala de Licitatii, jud. Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Dolj
Adresa postala:  str. Brestei, nr. 12, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200420, Romania, Tel. 0251/418612, Fax:  0251/419851
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG 34/2006, art. 256 ^2, alin. 1, lit a ( 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala:  str. Unirii, nr. 147, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200330, Romania, Tel. 0351-403362, Fax:  0251-418466, 0351-449550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2010 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer