Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Utilaje agricole sau forestiere specializate


Anunt de participare numarul 146038/26.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Braila
Adresa postala: str. Golesti nr. 29, Localitatea: Braila, Cod postal: 810024, Romania, Punct(e) de contact: Comp.achizitii publice, Tel. +40 239615425, In atentia: Dumitrescu Alin, Email: [email protected], Fax: +40 239615536, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP SI sediul Directiei Silvice Braila
Adresa postala: str. Golesti nr. 29, Localitatea: Braila, Cod postal: 810024, Romania, Punct(e) de contact: secretariat, Tel. +40 239615425, Email: [email protected], Fax: +40 239615536, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Braila
Adresa postala: str. Golesti nr. 29, Localitatea: Braila, Cod postal: 810024, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat, Tel. +40 239615425, In atentia: Dumitrescu Alin, Email: [email protected], Fax: +40 239615536, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Utilaje agricole sau forestiere specializate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Silvica Braila si subunitatile acesteia
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare utilaje agricole si forestiere conform listei din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
16600000-1 - Utilaje agricole sau forestiere specializate (Rev.2)
16120000-2-Grape, grape cu cutite, cultivatoare, masini de plivit sau prasitoare (Rev.2)
34223370-0-Remorci basculante (Rev.2)
43323000-3-Echipament de irigare (Rev.2)
44511340-0-Greble (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Utilaje agricole conform listei din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 371, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de: Lot1 - 150 lei, Lot 2 ? 200 lei, Lot 3 ? 60 lei, Lot 4 ? 1000 lei, Lot 5 ? 150 lei, Lot 6 ? 150 lei, Lot7 ? 850 lei, Lot8 ? 450 lei, Lot9 ? 200 lei, Lot 10 ? 500 lei.Data la care se face echivalenta leu/valuta, pentru situatia in care se va depune garantia de participare in valuta este data publicarii anuntului de participare(curs BNR).Forma de constituire a garantiei de participare: - numerar la casieria unitatii (str. Golesti nr.29 Braila), - virament bancar cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor in urmatoarele conturi: RO 22 RZBR0000060004661623 ? Raiffeisen Bank Brailasau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari.In orice situatie dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care nu este constituita inconditiileprezentatemaisus, incuantumulstabilitinprezentadocumentatie, respectivaofertavafi considerata inacceptabila si va fi respinsa. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Autoritateacontractantaaredreptuldeaincasainnumepropriu garantiadeparticipare, ofertantulpierzandsumaconstituita, atuncicand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 87 din H.G.925/2006.Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii depuse in original, de catre ofertant, la sediul autoritatii contractante ( formularul ?Cerere de restituire a garantiei de participare? ? Sectiunea a III-a - formulare), cu precizarea valorii de restituit. Restituirea garantiei de participare se face conform art. 88 din H.G.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generale, din sectiunea Formulare, in care se vor inscrie toate datele de identificare ale operatorului economic.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare operator economic din cadrul asocierii va completa acest formular.
2. Declaratia privind eligibilitatea, din sectiunea Formulare, in care operatorul economic declara ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute de art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Nota: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura , din sectiunea Formulare, in care operatorul economic declara in ce calitate participasi depune oferta si daca face parte din grupuri sau retele de operatori economici.
4. Declaratie privind neancadrarea in art.181, din sectiunea Formulare, in care operatorul economic declara ca nu se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legeanr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia incare din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prezentatela art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de achizitie publica).
5. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor/candidaturilor- in conf. cu art.9 din ordinul ANRMAP nr. 509/2011.Certificatele fiscale pot fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul" - in conformitate cu prevederileart.5 din ordinul ANRMAP nr.509/2011
6. Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - completarea formularului , declaratie pv. neancadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, din sectiunea Formulare.Persoanele cu putere de decizie in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractatnte sunt Ing. Vicol Costica - director, Ec. Musat Doina - director economic, Ec. Dumitrescu Alin- responsabil achizitii, Ing.Huianu Romeo-responsabil mecanizare, Cons.jur. Piticari Cornel.
7. Certificat de participare cu oferta independenta, din sectiunea Formulare, conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. CERTIFICAT CONSTATATOR eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta , in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pt. conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului.Informatiile cuprinse in acestea sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
Informatii privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin:
LOT1-30000 lei; LOT2-40000 lei; LOT3-12000 lei; LOT4-200000 lei; LOT5-30000; LOT6-30000 lei; LOT7-170000 lei; LOT8-90000 lei; LOT9-40000 lei; LOT10-100000 lei; in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completareadeclaratiei privind cifra medie de afaceri din sectiunea formulare.Informatii privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: LOT1-30000 lei; LOT2-40000 lei; LOT3-12000 lei; LOT4-200000 lei; LOT5-30000; LOT6-30000 lei; LOT7-170000 lei; LOT8-90000 lei; LOT9-40000 lei; LOT10-100000 lei; in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Solicitat pentru a se verifica daca situatia economico-financiara a ofertantului permite derularea contractului in bune conditii.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Livrari de produse similare in ultimii 3 ani
1. Standarde de asigurare a calitatii.
Certificat ISO 9001:2001 privind standardele de calitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani.Este necesar ca autoritatea contractanta sa cunoasca livrarile din portofoliul ofertantului pentru a putea solicita referinte despre modul de indeplinire al contractelor anterioare.Livrarile de produse similare din ultimii 3 ani se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Cerinta obligatorie: Certificat ISO 9001:2001 privind standardele de calitate sa fie prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3620 / 24.07.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2013 12:00
Locul: Directia Silvica Braila, str. Golesti nr. 29, Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile cu pretul cel mai scazut contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financaira are pretul cel mai scazut, evident in minus.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Sunt prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Directiei Silvice Braila
Adresa postala: str.Golesti nr.29, Localitatea: Braila, Cod postal: 810024, Romania, Tel. +40 239615425, Email: [email protected], Fax: +40 239615536, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2013 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer