Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - UTILAJE DE FORAJ ? INSTALATIE DE FORAJ IN SPATII INGUSTE


Anunt de participare (utilitati) numarul 103003/28.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala:  Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010458, Romania, Punct(e) de contact:  Eugen Cretu, Tel. 021/318.52.58, int 16, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  021/312.91.46, Adresa internet (URL):  www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala ? autoritate contractanta in sensul prevederilor art. 8 d) din O.U.G. 34/2006.
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
UTILAJE DE FORAJ ? INSTALATIE DE FORAJ IN SPATII INGUSTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Compania Nationala a Uraniului ? S.A. Sucursala Suceava, comuna Crucea, nr. 199 A, jud. Suceava, Tel. 0230 / 575.630.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INSTALATIE DE FORAJ IN SPATII INGUSTE, avand caracterisiticile definite in Sectiunea Caiet de sarcini a Documentatiei de atribuire atasate prezentului anunt de participare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43132100-8 - Utilaje de foraj (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc. Instalatie de foraj in spatii inguste.
Valoarea estimata fara TVA: 410, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 2.050 lei.Garantia de buna executie va fi constituita de catre furnizor in procent de 5% din valoarea totala fara T.V.A. a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri provenite din surse proprii din investitii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea (Formularul 12 A din Documentatia de atribuire); 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, (Formularul 12 B); 3. A.Pentru persoane juridice/fizice romane: a)Certificat de inregistrare; b) Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente; B.Pentru persoane juridice /fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Autoritatea contractanta solicita ca toate documentele care atesta indeplinirea criteriilor de calificare sa fie transmise de catre operatorii economici prin intermediul SEAP, in format electronic, sub forma de documente scanate (fara semnatura electronica), urmand ca inainte de semnarea contractului de achizitie publica doar ofertantul declarat castigator sa prezinte toate aceste documente in forma solicitata pentru fiecare document la capitolului V din Fisa de date a achizitiei, adica in ?original? sau ?copie certificata?.
In cazul in care, din motive tehnice, nu este posibila transmiterea prin intermediul SEAP a unuia sau mai multor documente sub forma de documente scanate (fara semnatura electronica), documentele respective vor fi depuse/transmise la/catre registratura autoritatii contractante in forma solicitata pentru fiecare document la capitolul V din Fisa de date a achizitiei, adica in ?original? sau ?copie certificata?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale despre ofertant, completata conform Formularului B2 din Sectiunea Formulare a Documentatiei de atribuire atasate prezentului anunt de participare. 2. Un sistem de asigurare a calitatii al producatorului instalatiei de foraj conform standardului SR: EN ISO 9001/2001 sau echivalent al acestuia.Autoritatea contractanta solicita ca toate documentele care atesta indeplinirea criteriilor de calificare sa fie transmise de catre operatorii economici prin intermediul SEAP, in format electronic, sub forma de documente scanate (fara semnatura electronica), urmand ca inainte de semnarea contractului de achizitie publica doar ofertantul declarat castigator sa prezinte toate aceste documente in forma solicitata pentru fiecare document la capitolului V din Fisa de date a achizitiei, adica in ?original? sau ?copie certificata?.In cazul in care, din motive tehnice, nu este posibila transmiterea prin intermediul SEAP a unuia sau mai multor documente sub forma de documente scanate (fara semnatura electronica), documentele respective vor fi depuse/transmise la/catre registratura autoritatii contractante in forma solicitata pentru fiecare document la capitolul V din Fisa de date a achizitiei, adica in ?original? sau ?copie certificata?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2010 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2010 18:00
Locul: Compania Nationala a Uraniului S.A. Bucuresti, str. Dionisie Lupu, nr. 68, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Fonduri provenite din surse proprii din investitii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti ? sectia a VIII-a: Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021.332.12.40, Adresa internet (URL):  http: //www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului S.A. Bucuresti - Serviciul Legislativ, Contencios Juridic
Adresa postala:  Str. Dionisie Lupu, nr. 68, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010458, Romania, Tel. 021.318.52.58, Email:  [email protected], Fax:  021.312.91.46, Adresa internet (URL):  http: //www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2010 14:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer