Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 140280 | 140378 | 140543 | 140604 | 140708 | 14123 | 141870 | 141916 | 142745 | 14331 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Utilaje de salubrizare stradala


Anunt de participare numarul 123103/08.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Universitar de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila"
Adresa postala:  Str. Mircea Vulcanescu, nr 88, sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010825, Romania, Punct(e) de contact:  Georgeta Nica, Tel. 021.319.30.72, Email:  [email protected], Fax:  319.30.72, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Masca cu supapa tip FFP 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante - servgiciul farmacie
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Masca cu supapa tip FFP2 - Noul desing cu 3 segmente ale seriei 9300 ofera usurinta la respiratie si rezistenta la colaps.Fiind pliabile, ofera avantaje in comparatie cu forma de cupa a mastilor traditionale. Intre caracteristici se numara materialul din care sunt confectionate benzile de fixare pe fata-acesta mentine o tensiune aproximativ constanta, reducand presiunea exercitata de benzisi asigurando etansare foarte buna pentru marimi diferite ale capului . Supapa de expiratie patentata reduce acumularea caldurii, usureaza si racoreste respiratia.
Confortul imbunatatit este realizat si prin utilizarea unui material moale si fin pentru segmentele mastii aflate in contact cu pielea.
Ambalarea individuala previne contaminarea in intimpul depozitarii, iar benzile elastice sunt codificatecu culori , pentru identificarea usoara.
Sunt prevazute cu filtru antibacterian care asigura protectia la virusi, enzime si Bacil Koch.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33162100-4 - Dispozitive pentru blocul operator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitate 440 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 2, 596RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare-25.96 lei (12.98 ptr.IMM)Garantie de buna executie 10% din val.fara TVA a ctr. (5% pentru IMM)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare - asigurari sociale de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Declaratieprivind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69/1
-Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta
-certificat/certificate de atestare fiscala-certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
-pentru candidatii din alta tara: formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident
-Fisa de informatii generale
-Certificat de inregistrare-Certificat constatator-Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-SR-EN-ISO 9001:2001/2008
-Informatii privind subcontractantii
-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti-Declaratie pe proprie raspundere privind resursele tehnice si resursele umane
-Certificatul de inregistrare a dispozitivului medical-Declaratia de conformitate a producatorului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A2396/23.05.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2011 10:00
Locul: La sediul autoritatii contractante - Amfiteatrul din Ambulatoriu de specialitate
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoanele imputernicite de catre operatorii economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VALOAREA ACHIZITIEI PE CODUL CPV DEPASESTE PRAGUL DE 100.000 EURO
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sediul autoritatii contractante- Oficiul Contencios ( Consilier juridic Boboc Daniela)
Adresa postala:  str. Mircea Vulcanescu, nr 88, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010825, Romania, Tel. 021-319.30.51/int 519, Fax:  021-319.30.72
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2011 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer