Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - UTILAJE DE TRANSPORT SI RIDICAT IN CADRUL LABOATORULUI DE CERCETARE IN AERODINAMICA SI VIBRATII LOT 1 - MACARALE, SCHELETE DE RIDICARE SI CAMIOANE CU MACARA LOT 2 - MIJLOC DE DEPLASARE IN TEREN


Anunt de participare numarul 133923/14.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. +40 256403151, In atentia: Dana Suba, Email: [email protected], Fax: +40 256403153, Adresa internet (URL): www.upt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: p-ta Victoriei nr.2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. +40 256403152, In atentia: Maria Filipescu, Email: [email protected], Fax: +40 256403153
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: Facultatea de Chimie- Decanat, Tel. +40 256403062, In atentia: NEGREA PETRU, Email: [email protected], Fax: +40 256403153
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Tel. +40 256403035
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
UTILAJE DE TRANSPORT SI RIDICAT IN CADRUL LABOATORULUI DE CERCETARE IN AERODINAMICA SI VIBRATII LOT 1 - MACARALE, SCHELETE DE RIDICARE SI CAMIOANE CU MACARA LOT 2 - MIJLOC DE DEPLASARE IN TEREN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Politehnica din Timisoara- ICER ?TM , str.G.Muzicescu nr.138, Timisora
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In cadrul procedurii de atribuire a contractului de furnizare, se vor achizitiona utilaje necesare dotarii Laboratorului de Cercetare in Aerodinamica si Vibratii, astfel:
LOT 11.Utilajede ridicat pt.instalarea paletelor- 1 buc(macara montata pe mijlocul mobil de la pct.3) ? conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini
2. Utilaje de ridicat ? 1 buc (motostivuitor) ? conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini
3. Mijloc mobil pentru transportul si implantarea in amplasament a unitatilor meteorologice si a subansamblelor agregatelor aeroelectrice ? 1 buc (autocamion cu bena) ? conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini
4.Furgon autolaborator special ? 1 buc ? conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini
5.Generatoare de curent ? 2 buc ? conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini
6. Nacela/platforma autopropulsatacu brat articulat ? conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini
LOT 2
1. Mijloc de deplasare in teren- 1 buc ? conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42414000-1 - Macarale, schelete de ridicare si camioane cu macara (Rev.2)
31682530-4-Surse de alimentare electrica (Rev.2)
34136100-0-Furgonete (Rev.2)
42414400-5-Macarale montate pe vehicule (Rev.2)
42415110-2-Autoincarcatoare cu furca (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 11.Utilajede ridicat pt.instalarea paletelor- 1 buc2. Utilaje de ridicat ? 1 buc3. Mijloc mobil pentru transportul si implantarea in amplasament a unitatilor meteorologice si a subansamblelor agregatelor aeroelectrice? 1 buc4.Furgon autolaborator special? 1 buc5.Generatoare de curent ? 2 buc6. Nacela/platforma autopropulsatacu brat articulat - 1buc
Valoarea estimata fara TVA: 1.410.147leiLOT 2
1. Mijloc de deplasare in teren- 1 buc
Valoarea estimata fara TVA :152.695 lei
Valoarea estimata fara TVA: 1, 562, 842RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
se constituie in conformitate cu art. 86din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr.34/2006, in cuantum de: Lot 1:28.000 leiLot 2:3.000 leiLot 1 + Lot 2:31.000 lei- virament bancar in contul RO16TREZ6215005XXX000312 deschis la TREZORERIA TIMISOARA , CUI 4269282, (OP vizat de banca/trezorerie, plata se va face cu minim 5 zile lucratoare inainte de data deschiderii ofertelor, in scopul verificarii constituirii acesteia), - numerar la casieria autoritatii contractantesau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.NOTA: ofertele care au garantia de participare cu o perioada de valabilitate sub 90 zile calculata incepand cu data de limita depunere a ofertelor, vor fi respinse.-Nu se accepta prezentarea de cecuri sau bilete la ordin, acestea nefiind instrumente de garantare.- In cazul in care un operator economic depune contestatie, iar aceasta este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractantava retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma conformArt. 278^1- (1) din OUG 34/2006 actualizata. -Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului;
- garantie de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si devine anxa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice -Axa prioritara 2 ?sivenituri proprii.Platile se deruleaza prin Trezoreria Timisoara.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile3.Certificat / certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor emis de Autoritatea Publica Locala? in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata
4.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata
- Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.
5.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006
LISTA PERSOANELOR CARE DETIN FUNCTII DE DECIZIE IN CADRUL UNIVERSITATII ?POLITEHNICA? DIN TIMISOARA
1. prof.dr.ing. NICOLAE ROBU ? RECTOR
2. prof.dr.ing. SEVASTEAN IANCA ? PRORECTOR
3. prof.dr.ing. VIOREL SERBAN ? PRORECTOR
4. prof.dr.ing. CORNELIU DAVIDESCU ? PRORECTOR
5. dr.ing. FLORENTIU STAICU ? DIRECTOR GENERAL ADMINISTRATIV
6. ec. FLORIAN MICLEA ? DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL
7. ing. CRISTIAN TELESCU ? DIRECTOR TEHNIC8. ing. DANA SUBA ? SEF SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
9. ing. MARIA FILIPESCU ? SEF BIROU LUCRARI SI SERVICII
10. cj. CONSTANTIN ALECSA ? CONSILIER JURIDIC
11. prof.dr.ing. PETRU NEGREA- PRODECAN
12. ing. VIOLETA SUMALAN -BIROU LUCRARI SI SERVICII
13. prof.dr.ing. OCTAVIAN PROSTEAN
14. prof.dr.ing. ILARE BORDEASU6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. 1.Certificat constatator emis de ORC ?in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata.In cazul prezentarii copiei certificatului ORC, ofertantul castigator va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generale, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
3. Informatii privind subcontractantii : model declaratie subcontractanti ;In cazul asocierii se va prezenta acordul de acociere
4.Declaratie de conformitate cu Normele Europene
6.Autorizatie ISCIR pentru operatorul economic, in vederea asigurarii reviziilor, reparatiilor si intretinerii pe perioada de garantie, pentru utilajele nacela, motostivuitor, macara.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va organiza ca faza finala o etapa de licitatie electronica.Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda.Autoritatea contractanta are obligatia de a invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi . Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor respectivi.Invitatia va preciza data si momentul de start al licitatiei electronice.Autoritatea contractanta nu are dreptul de a incepe licitatia electronica mai devreme de doua zile lucratoare dupa data la care au fost trimise invitatiile.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2012 12:00
Locul: Universitatea Politehnica din Timisoara, Rectorat, Piata Victoriei nr.2, Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Opera?ional Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice -Axa prioritara 2 ? ? Domeniul de interven?ie D2.2: ?Investitii in infrastructura de CDI si dezvoltarea capacitatii administrative?;Operatiunea O2.2.1 Dezvoltarea infrastructurii C-D existente si crearea de noi infrastructuri C-D (laboratoare, centre de cercetare)
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc (pretul cel mai scazut), au acelasi pret in urma etapei finale de licitatie electronica, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii.Ofertantul castigator, in urma licitatiei electronice, va depune in termen de 48 ore o noua oferta financiara cu noua valoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.2562 din OUG 34/2006 despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la conostinta despre act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: P-ta Victoriei nr.2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300006, Romania, Tel. +40 256403027, Fax: +40 256403153
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2012 17:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer