Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - UTILAJE FARA MONTAJ NECESARE CALIBRARILOR ,VERIFICARILOR,ETALONARILOR,MENTENANTEI SISTEMULUI DE COMA


Anunt de participare (utilitati) numarul 7597/28.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: EMIL POPESCU, Tel.0252/315848, In atentia: MOACA STEFAN, Email: [email protected], Fax: 0252/323685, Adresa internet (URL): [email protected]
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SUCURSALA CERCETARI NUCLEARE PITESTI
Adresa postala: STR.CIMPULUI NR.1, Localitatea: MIOVENI PITESTI, Cod postal: 115400, Romania, Tel.0248213400, In atentia: MOACA STEFAN, Fax: 0248262449
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
UTILAJE FARA MONTAJ NECESARE CALIBRARILOR , VERIFICARILOR, ETALONARILOR, MENTENANTEI SISTEMULUI DE COMA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SCN PITESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
GENERATOR DE FUNCTII, ANALIZOR DE SPECTRU, OSCILOSCOP, MULTIMETRE, SURSE DE TENSIUNE SI CURENT, MANOMETRE, VANE PNEUMATICE XORELLA, SISTEME DE MASURARE VIBRATII, CAMERA SUBACVATICA, MEGOHMETRE, TERMOMETRE, CENTRALA DE INTERFONIE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29851300-2 - Echipament de siguranta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
40 POZITII DE PRODUSE
Valoarea estimata fara TVA: 1, 166, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 3000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alocatii bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat constatator ; declaratie conform art.3 din Legea346/2004
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil;informatii privind cifra de afaceri;solvabilitatea patrimoniala si lichiditatea generala-media pe ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari;declaratie referitoare la echipamente;informatii referitoare la personal;autorizatie pentru livrare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: CASERIA SCN PITESTI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2007 11:00
Locul: SCN PITESTI, PITESTI STR.CIMPULUI NR.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE DE OPERATORII ECONOMICI SI MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEADE APEL CRAIOVA
Adresa postala: BD.NIC.TITULESCU, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 1100, Romania, Tel.02511415601, Fax: 02511415601
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL ANTIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BD.DINICU GOLESCU 38 SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 11038, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RAAN SERVICIUL CONTENCIOS JURIDIC ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: STR.NICOLAE IORGA NR.1, Localitatea: DR.TR.SEVERIN, Cod postal: 220236, Romania, Tel.0252315848, Fax: 0252323685
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2007 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer