Licitatie Publica - UTILAJE FORESTIERE
Anunt de participare numarul 144533/20.06.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA DAMBOVITA
Adresa postala: BD. REGELE CAROL I, NR.68, Localitatea: TARGOVISTE, Cod postal: 130024, Romania, Punct(e) de contact: SEAP, Tel. +40 245612672, Email: [email protected], Fax: +40 245611004
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA DAMBOVITA
Adresa postala: BD. REGELE CAROL I, NR.68, Localitatea: TARGOVISTE, Cod postal: 130024, Romania, Punct(e) de contact: SEAP, Tel. +40 245612672, Email: [email protected], Fax: +40 245611004
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA DAMBOVITA
Adresa postala: BD. REGELE CAROL I, NR.68, Localitatea: TARGOVISTE, Cod postal: 130024, Romania, Punct(e) de contact: SEAP, Tel. +40 245612672, Email: [email protected], Fax: +40 245611004
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE NATIONALA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
UTILAJE FORESTIERE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DIRECTIA SILVICA DAMBOVITA
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Utilaje forestiere ? tractoare echipate forestier, TAF, si trolii pentru tractoare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
42141410-6-Troliuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Utilaje forestiere ? Tractoare echipate forestier (cu troliu si sapa) -3 buc, Tractor articulat forestier TAF 690 CP ? 1 buc, Troliu forestier pentru tractoare 3 buc
Valoarea estimata fara TVA: 540, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea formularelor privind:
1. ?Declaratie privind eligibilitatea? ? Operatorul economic declara ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in art. 180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2. ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181?- Operatorul economic declara ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .4. . Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese), din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele care aproba documentele aferente procedurii sunt: ing.Preda Costel-director, ec.Alexandrescu Mihaela-director economic, jr. Toader Alexandra, tehn.Iorga Toma si ing. Enache Rodica.
5. Pentru cunoasterea indeplinirii obligatiilor fiscale sunt solicitate de asemenea ?Certificatul fiscal?, eliberat de catre Compartimentul Taxe si Impozite Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul isi are sediul si ?Certificatul de atestare fiscala?, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul isi are sediul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si vor fi prezentate in original sau copie legalizata.
6. Declaratie de participare la procedura, in care agentul economic declara in ce calitate participa si depune oferta si daca face parte din grupuri sau retele de operatori economici. Va prezenta: 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa rezulte ca informatiile cuprise in acesta sunt reale si actuale. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.2. Certificat de inmatriculare la Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind ?Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani?. Nivelul minim este de 1.000.000 lei, solicitarea fiind facuta pentru demonstrarea potentialului financiar si organizatoric al fiecarui operator economic participant la procedura, potential care trebuie sa reflecte posibilitatea concreta a acestuia de a indeplini contractul si de a rezolva eventualele dificultati legate de indeplinirea acestuia, in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare. Se solicita in conformitate cu art. 185 alin.(1) lit. c) din OUG 34/2006. Pentru evaluarea unitara a modului de indeplinire a cerintei, se va aplica cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In conformitate cu prevederile legale s-a solicitat declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, prin completarea formularului ?Informatii generale?.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani?. Este necesar ca autoritatea contractanta sa cunoasca livrarile din portofoliul ofertantului pentru a putea solicita referinte despre modul de indeplinire a contractelor anterioare. Informatii privind ?.Experienta similara?.Prezentarea de certificate de conformitate pentru produsele ofertate.
Certificat ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea formularelor: ?Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani? si Fisa de informatii privind ?.Experienta similara?.Prezentare certificat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.07.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii vor fi solutionate potrivit Cap. IX din O.U.G. 34/2006. Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256.2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA SILVICA DAMBOVITA OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: DB REGELE CAROL I, NR 68, Localitatea: TARGOVISTE, Cod postal: 130024, Romania, Tel. +40 245612672, Email: [email protected], Fax: +40 245611004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2013 14:38