Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Utilaje speciale multifunctionale


Anunt de participare numarul 138917/18.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA ARGES VEDEA
Adresa postala: str.Calea Campulung , nr.6-8, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110 147, Romania, Punct(e) de contact: DELIA LITA, Tel. +40 248223449, Email: [email protected], Fax: +40 248220878, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: servicii de gospodarire a apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Utilaje speciale multifunctionale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante din Pitesti, str.Calea C-lung, NR.6-8
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea a 20 de utilaje multifunctionale pentru interventii pe cursurile de apa cu adancimi de min. 1, 4 m, lucrari de curatare, indepartare, colectare a balastului si a vegetatiei de pe cursurile apelor, introducerea de piloni pentru stabilizarea malurilor si constructia podurilor in zone accidentate, lucrul in mlastini si santuri care nu sunt prevazute cu drum de acces sau organizari de santier, in perioada de inundatii, cand este necesara interventia in teren cu utilaje speciale acestui tip de interventii, drenare si terasare in pante, conform solicitarilor din caietul de sarcini. Contractul presupune si punere in functiune si instruire personal.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42990000-2 - Diverse utilaje cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
20 BUCATI
Valoarea estimata fara TVA: 38, 117, 520RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
IN CUANTUM DE 762 000 lei, iar in masura in care CNSC respinge o contestatie ca nefondata, a.c. va retine contestatarului din gar.de particip in raport cu val. estimata a contractului suma de11371.75, conf art 278 1 alin.(1) din OUG 34/2006 Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original.in casul IMM-urilor gar de participare se const in procent de 50%(facand dovada in acest sens prin prezentare documente prev in LEGEA 346/2004) -se const prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, emisa de o banca din Romania.Cuantumul este de 5% din pretul contractului fara TVA.IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% privind gar.de buna exec, conf art.16 alin.2 din legea346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareINFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII(DACA ESTE CAZUL)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, care va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul, in original;
- formular nr.4
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, in original; declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul, in original; in situatia in care operatorii economicise afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 , acestia vor fi exclusi din procedura de atribuire;
- formular nr.
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. Pentruconflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, nominalizam toate persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director-Dumitru CIOBANU si membri comisiei de licitatie: Iliuta MATEI-dir.tehnic;Octavian TANASESCU-dir.ec.; Sorin GRAURE- birou mecanizare; Felicia ANDREI ? comp. Juridic ?Contencios; Delia LITA- comp.achizitii; ? formular nr.6
-declaratie privind calitatea de participant la procedura- formular nr.2
-certificatele fiscale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile pentru sediu si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ-teritoriale si de catre organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale, care se vor prezenta in original/copie legalizata. Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in copie legalizata insotite de traducerea autorizata inlimba romana; pentru situatia cand in tara de origine nu se emit asemenea certificate sau se emit din partea altor autoritati, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art. 180 si 181 din OUG 34/2006, se va prezenta si o declaratie pe propria raspundere privind aceste aspecte; daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica infata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
-prezentarea certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010; - formular nr.7
In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinita de fiecare asociat. -certificat constatator emis de OficiulRegistrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dincaresarezulteobiectulactivitatii si ca nusuntinscrisementiunicuprivirelaaplicareaLegiinr. 85/2006privindprocedurainsolentei;
-pentru persoanele fizice / juridice straine, cerintaobligatorie: documentecaredovedesco formadeinregistrare / atestareoriapartenentadin punctdevedere profesional, dincaresarezulteobiectulactivitatii.
Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.
In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinita de fiecare asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri
Valoarea cifrei medii de afaceri trebuie sa fie de minimum 420.000 EUR pentru anii 2009, 2010, 2011 prin depunerea bilanturilor contabile.Se solicita media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Cifra de afaceri minima admisibila in echivalent euro (420.000 euro) a fost stabilita la cursul BNR DIN 07.08.2012, respectiv 1euro= 4, 5378 lei, curs ce a stat la calculului echivalentei in euro pentru valoarea estimata.
Se solicita angajament in foma autentica privind sustinerea financiara a ofertantului de un tert sustinator (numai daca este cazul).IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a cifrei medii anuale de afaceri, conform art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari pe ultimii 3 ani
ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Caracteristici de mediu
4%
Descriere:
3.
Costul de functionare
6%
Descriere:
4.
caracteristici privind niv tehnic si calitativ
25%
Descriere:
5.
termen livrare
10%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 25
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2012 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante din Pitesti, str.Calea Campulung, nr.6-8, jud Argews
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
-In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaj egal, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Autoritatea contractanta poate acorda un avans de maxim 20% din valoarea contractului pentru ofertantul castigator in cazul in care se solicita expres de catre operatorul economic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
sesizarea se face cu 10 zile incepand cuziua urmatoare luarii la cunostinrta despre un act al autoritatii contractante considerat a fi nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic-Contencios
Adresa postala: str.Calea Campulung, nr.6-8, Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110147, Romania, Tel. +40 248223449, Email: [email protected], Fax: +40 248220878
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2012 08:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer