Licitatie Publica - Utilitati Scoala cu claseleI-VIII din localitatea Tocileni,comuna Stauceni,judetul Botosani
Anunt de participare numarul 30175/29.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Stauceni (Primaria Comunei Stauceni)
Adresa postala: loc.stauceni jud.botosani, Localitatea: Stauceni, Cod postal: 717355, Romania, Punct(e) de contact: mihai chihaia, Tel.0231545794, Email: [email protected], Fax: 0231545963, Adresa internet (URL): Comuna Stauceni, judetul Botosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Utilitati Scoala cu claseleI-VIII din localitateaTocileni, comuna Stauceni, judetul Botosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: satul Tocileni, comuna Stauceni, judetul Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
La scoala cu clasele I-VIII din localitatea Tocileni se va executa un grup sanitar in cuplaj cu cladirea scolii.Grupul sanitar se va dezvolta pe doua nivele, deservind cele doua nivele ale cladirii scolii cu regim de inaltime P+1.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 314, 956RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in suma de 3000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006;Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale;Certificat constatator, in original sau copie, emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial;Pentru persoane juridice/fizice straine documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Bilantul contabil la 31 decembrie 2006 vizat si inregistrat de organele competente si balanta contabila la data de 31 decembrie 2006;Declaratie privind cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului;lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari;Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transportsi alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a lucrarii;Declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
27
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: -la caseria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2007 12:00
Locul: sediul primariei Stauceni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ale ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str.Stefan cel mare nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230214948, Fax: 0230214396
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta a unui act considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Stauceni
Adresa postala: Stauceni, judetul Botosani, Localitatea: Stauceni, Cod postal: 717355, Romania, Tel.0231545794, Email: [email protected], Fax: 0231545963
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2007 12:20