Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Uzina de biogaz cu cogenerare energie electrica si termica, capacitate 716 kWe


Anunt de participare numarul 85627/03.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC UNICOM 3N 2000 SRL
Adresa postala: Str.Vlad Tepes nr.102, com.Chiajna, jud.Ilfov, Localitatea: Chiajna, Cod postal: 077040, Romania, Punct(e) de contact: SILVIA PERPELEA, Tel.021 2109885, In atentia: d-na Vasile Natalia, Email: [email protected], Fax: 021 2109885, Adresa internet (URL): www.unicom3.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC UNICOM3N2000 SRL
Adresa postala: loc.Turnu FN, oras Pecica, jud. Arad, Localitatea: Turnu, Cod postal: 317238, Romania, Punct(e) de contact: Ferma ovine Turnu, Tel.0722269297, In atentia: d-na Vasile Natalia, Email: [email protected], Fax: 0212109885, Adresa internet (URL): www.unicom3n.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC UNICOM3N2000 SRL
Adresa postala: loc.Turnu FN, oras Pecica, jud. Arad, Localitatea: Turnu, Cod postal: 317238, Romania, Punct(e) de contact: Ferma ovine Turnu, Tel.0722269297, In atentia: d-na Vasile Natalia, Email: [email protected], Fax: 0212109885, Adresa internet (URL): www.unicom3n.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC UNICOM3N2000 SRL
Adresa postala: loc.Turnu FN, oras Pecica, jud. Arad, Localitatea: Turnu, Cod postal: 317238, Romania, Punct(e) de contact: Ferma ovine Turnu, Tel.0722269297, In atentia: d-na Vasile Natalia, Email: [email protected], Fax: 0212109885, Adresa internet (URL): www.unicom3n.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SRL
Activitate (activitati)
Altele: procesare biomasa
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Uzina de biogaz cu cogenerare energie electrica si termica, capacitate 716 kWe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: loc. Turnu FN, oras Pecica, jud. Arad, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Uzina de biogaz cu cogenerare energie electrica si termica, tehnologie mezofila + termofila, fermentator principal orizontal, metalic, fermentator secundar vertical, metalic, stocatoare finale metalice, unitate CHP in container, 1MWe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42990000-2 - Diverse utilaje cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
O uzina de biogaz completa
Valoarea estimata fara TVA: 12, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participareValoarea garantiei - 240.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinantat 60% din fonduri comunitare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, daca va fi cazul de mai multi ofertanti pentru diverse subansamble
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea formular 3- Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.
-Fisa informatii generale: denumire ofertant, sediul/adresa, numar de telefon (fax), cod postal, persoana de contact, codul fiscal, contul bancar (unica modalitate prin care se fac plati), care sa contina si cifra medie de afaceri pentru anii 2006, 2007, 2008 in original
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata formularul nr. 4 in original- Situatia achitarii obligatiilor fata de bugetul de stat si bugetul local
- Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura sau stampila.
Persoanele fizice/juridice straine trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, in copie, si traducere legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara, dovedita prin - bilanturi contabile pe anii 2006, 2007, 2008 vizate/inregistrate de organele competente in copie;
- balanta contabila pe ultima luna incheiata (iulie) in copie;
Pentru persoanele fizice / juridice straine se accepta acte similare, specifice tarii de origine, copie, si traducere legalizata in limba romana
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani sa fie minim 5.000.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari executate in ultimii 5 ani care va contine valori, perioade si locul executiei livrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari formular in original;
- experienta similara, dovedita prin contracte finalizate sau in curs, avand ca obiect livrari similare celor ce vor face obiectul prezentei proceduriinsotit de recomandari din partea beneficiarului din care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile asumate in copie, semnat pe fiecare pagina, pentru conformitate cu originalul;
- declaratie privind personalul tehnic de specialitate si numarul minim de personal utilizat pe total si pe categorii profesionale - alocat pentru prezenta procedura de livrari in original
In orice situatie de asociere a doi sau mai multi operatori economici (conform art. 44 din OUG 34/2006 actualizata), oferta va fi intocmita cu respectarea cerintelor impuse de ordonanta.In cazul in care ofertantul subcontracteaza anumite parti din contract (cu respectarea art. 45 din OUG 34/2006 actualizata) oferta va fi completata cu o declaratie pe proprie raspundere privind proportia in care contractul urmeaza a fi indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, conform formularului anexat prezentei documentatii de atribuire
- Certificat de conformitate cu standardul ISO 9001/2001 sau similar privind sistemul de management al calitatii implementat in cadrul firmei, sau echivalent, emis de un organism acreditat- in copie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim o uzina de biogaz livrata sifunctionala
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
Altele
Daca sunt in alta limba, toate documentele trebuie insotite de traducere legalizata in romana.
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2009 16:00
Locul: ora 12.00 la Ferma ovine Turnu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia, delegati imputerniciti de la Ministerul Finantelor, Ministerul Economiei, reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial "Cresterea Competitivitatii Economice", Axa prioritara 4"Cresterea eficientei energetice si a securitatii furnizarii, in contextul combaterii schimbarilor climatice"
VI.3) Alte informatii
Cofinantat 60% din fonduri comunitare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 21 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti- Sectia contencios administrativ
Adresa postala: Splaiul Independentei 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 021332240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatie in maxim 10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC UNICOM3N2000 SRL Compartiment juridic
Adresa postala: b-dul Dacia nr. 149, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020057, Romania, Tel.021-2109885, Email: [email protected], Fax: 021-2109885, Adresa internet (URL): www.unicom3n.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2009 11:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer