Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - VACCIN DE UZ VETERINAR


Anunt de participare numarul 45481/06.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR IALOMITA
Adresa postala: STR. LACULUI, NR. 12, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920024, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA POPI, Tel.0243/232069, Email: [email protected], Fax: 0243/232079, Adresa internet (URL): dsv-ialomita.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
VACCIN DE UZ VETERINAR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DSVSA IALOMITA, STR. LACULUI, NR. 12
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
momeli vaccinale pt. imunizarea mistretilor contra ppc, vaccin viu atenuat, vaccin marker
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24451690-3 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
momeli vaccinale pt. imunizarea mistretilor contra ppc - 6700 dz, vaccin viu atenuat - 50000 dz, vaccin marker-81000 dz
Valoarea estimata fara TVA: 270, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.05.2008 pana la 30.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SUBVENTII DE LA BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OPERATORII ECONOMICI CARE DEPUN OFERTE IN COMUN ISI VOR LEGALIZA ASOCIEREA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Scrisoare de inaintare; Declaratie de eligiblitate ;Formular de oferta- oferta se va depune pe fiecare LOT in parte;Grafic de livrare ;Fisa de informatii generale;
- Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului de pelanga Camerade Comert si Industrie Teritoriala;
-Certificat de atestare fiscala eliberat de D.G.F.P. original sau copie certificata- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si la bugetul consolidat, in original sau copie certificata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Capacitatea economica si financiara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Autorizatie de comercializare;Experienta similara;
- Certificat ISO sau echivalent conform standardelor internationale ;
- Certificat de conformitate a produselor - se va prezenta o declaratie pe propria raspundere, conform careia produsele vor fi insotite de certificat de conformitate in momentul livrarii;
- Buletine de analiza emise pentru produse inregistrate si certificate in tara ;
- Certificate de calitate si buletine de analiza din tara de origine, care confirma compozitia ;
- Autorizatie de la producator in original sau copie certificatapentru livrarea produselor ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2008 11:00
Locul: DSVSA IALOMITA, STR. LACULUI, NR. 12, LOC. SLOBOZIA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII AGENTILOR ECONOMICI CARE AU DEPUS OFERTE; VOR PREZENTA IMPUTERNICIRI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SOS. OLTENITEI, 107-111, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021/332.12.40, Fax: 021/332.33.77
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6 , SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.41
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC DIN CADRUL DSVSA IALOMITA
Adresa postala: STR. LACULUI NR. 12, Localitatea: SLOBOZIA, Cod postal: 920024, Romania, Tel.0243/232069, Email: [email protected], Fax: 0243/23079
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2008 16:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer