Licitatie Publica - vaccin gripal sezonier
Anunt de participare numarul 131035/26.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Sanatatii Publice
Adresa postala: str.Cristian Popisteanu nr.1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010024, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN COMANDASU, Tel. 3072594, Email: [email protected];[email protected], Fax: 3072508, Adresa internet (URL): www.ms.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
vaccin gripal sezonier
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul de depozitare desemnat de Ministerul Sanatatii
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 010 si 25, 229, 360RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: valoarea celui mai mare contract subsecvent de furnizare va fi de 25.228.350 lei fara TVA - valoarea celui mai mic contract subsecvent de furnizare va fi de 1010 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare vaccin gripal sezonier
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651660-2 - Vaccinuri antigripale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
vaccin gripal sezonierminim 100 doze-maxim 2.500.000 doze
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 010 si 25, 229, 360RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie pentru participare constituita prin virament bancar sauinstrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantum de 378.440 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Ministerului Sanatatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat oferta independenta; Declaratie eligibilitate; Conflict deinterese; Declaratie art. 181 din OUG 34/2006; Certificat fiscalANAF;Certificat taxe si impozite locale; Certificat de inregistrare ORC; Certificat constatator ORC; Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale. Copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi) pe anii 2010, 2009 si 2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2010, 2009 si 2008) sa fie de minim 2.500.000 LEI (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in EURO la cursul practicat de BNR in data publicarii in SEAP a anuntului de participare. Cursul valutar valabil pentru aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livraride produsein ultimii 3 ani. Obligatii contractuale in derulare cu alti beneficiari, daca exista.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca au furnizat in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor), produse similare in baza a minim trei contracte similare de furnizare vaccinuri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.11.2011 11:00
Locul: Sediul MS, str. Cristian Popisteanu, nr.1-3, sector 1, Bucuresti, etaj 2, Sala sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentatii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire poate fi descarcata de pe SEAP www.e-licitatie.roToate raspunsurile la solicitarile de clarificari formulate de operatorii economici precum si orice alte clarificari formulate de autoritatea contractanta vor putea fi vizionate pe site-ul www.e-licitatie.ro (SEAP), la rubrica ?Documentatie si clarificari?, din cadrul Anuntului de participare.Valoarea celui mare mare contract de furnizare va fi de 25.228.350 lei fara TVA -valoarea celui mai mic contract subsecvent de furnizare va fi de 1010 lei fara TVA.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10033, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegala
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE DIN MS
Adresa postala: str. Cristian Popisteanu, nr. 1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10032, Romania, Tel. 0213072596/581, Fax: 0213072508, Adresa internet (URL): www.ms.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 09:34