Licitatie Publica - Vaccin inactivat eficient in profilaxia specifica a rabiei
Anunt de participare numarul 130541/19.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Suceava
Adresa postala: Strada Scurta, nr. 2, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720223, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Bogdan Caba, Tel. 0230 522 848; 0230 214 894, In atentia: Compartiment achizitii-investitii, Email: [email protected], Fax: 0230 520 216; 0230 214 894, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Vaccin inactivat eficient in profilaxia specifica a rabiei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Strada Scurta, nr.2, Localitate Suceava, Judet Suceava, Romania
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Vaccin inactivat eficient in profilaxia specifica a rabiei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
82000 doze de vaccin inactivat eficient in profilaxia specifica a rabiei
Valoarea estimata fara TVA: 113, 980RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.10.2011 pana la 30.12.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
A. Garantia de participare stabilita este de :2250, 00 RONB. Garantia de buna executie- nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri publice de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie pe propria raspundere privind situatia personala a operatorului economic participant la procedura
b)Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal pentru persoanele fizice/ juridice romane, sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrareca persoana fizica sau juridica si dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitatea cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, pentru persoanele fizice/ juridice straine se va depune in original, copie legalizata notarial sau copie cu mentiunea conform cu originalul.Acest certificat trebuie sa fie in termenul de valabilitate.
c)Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal pentru persoanele fizice/ juridice romane sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrareca persoana fizica sau juridica si dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitatea cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit pentru persoanele fizice/ juridice straine- copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimul an- bilantul contabil aferent anului 2010
b)Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani ( 2008, 2009, 2010 ).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)prezentarea documentelor ceruteb)cifra de afaceri medie anuala a celor 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata fara TVA a contractului ce urmeaza a fi incheiat si anume :113980, 00 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare
b)Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)prezentarea documentului cerutb)prezentarea listei principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-imbunat. ofert. la lic. electr. in 1 ( UNA ) runda a 24 h-proc. repetitiv de ofertare se refera la pretul total-ofert. pot vedea cea mai buna oferta-ofert. pot vedea numarul de partic. inscrisi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7710/ 05.09.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 05.01.2012
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2011 10:00
Locul: Strada Scurta, nr.2, Localitate Suceava, Judet Suceava, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegati imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa : Str Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic DSVSA Suceava
Adresa postala: Strada Scurta, nr.2, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720223, Romania, Tel. 0230 522848, Fax: 0230 520216
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2011 15:34