Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Vaccin pneumococic - Prevenar 13


Anunt de participare numarul 143050/11.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Gerontologie si GeriatrieANA ASLAN
Adresa postala: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011241, Romania, Punct(e) de contact: TEREZA ION, Tel. +40 2237192/+40 0318059301, Email: [email protected], Fax: +40 2231480, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Vaccin pneumococic - Prevenar 13
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: I.N.G.G.?Ana Aslan?, la urmatoarelelocatii : sediul central din str. Caldarusaninr.9, sect.1 Bucuresti; sediul din localitatea Otopeni ? Judet Ilfov, Calea Bucurestilor nr. 307
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 504, 000 si 1, 500, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele vor fi incheiate in functie de resursele bugetare alocate cu aceasta destinatie si in functie de necesitatea autoritatii contractante lunar sau trimestrial, valoarea lunara este de62.500, 00 LEI/LUNA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Vaccin pneumococic polizaharidic conjugat (13 valent, adsorbit) ? Prevenar 13 (suspensie injectabila, modul de ambalare seringa preumpluta monodoza 0, 5ml cutie cu o seringa preumpluta monodoza 0, 5 ml cu ac)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651600-4 - Vaccinuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- cant min.estim/ac.cadru- 2016 buc.(monodoza), - cant max.estim/ac.cadru- 6000 buc.(monodoza),
- cant min.estim/contr.subsec.- 84 buc.(monodoza), - cant max.estim/ contr.subsec.- 250 buc.(monodoza), Valoarea estimata fara TVA: intre 504.000, 00 si 1.500.000, 00 LEI
Valoarea estimata fara TVA: intre 504, 000 si 1, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare1% din valoarea maxima estimata 15.000, 00 lei valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelorConf.art. 278¹ ali.1 punctul b)OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma: (4200 + 1080) = 5280, 00 lei. Garantia de participare se poate constitui in contul: RO 40 TREZ 7015 041X XX00 0395, deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, prin virament bancar, ordin de plata, fila CEC, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante in original, inainte de data limita de depunere a ofertelor, precum si in SEAP conf.art.18 din HG 1660/2006. Valoarea de referinta pentru oferta in lei = curs mediu BNR din 02.04.2013 Garantiei de buna executie a contractului subsecvent este de 5% din valoarea contractului subsecvent, in conf. cu art 89 dinHG 925/2006. Aceasta se poate constitui conf. art 90 alin (1) HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Institutului National de Gerontologie si Geriatrie ?Ana Aslan?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 -copie scanata a originalului si semnata electonic;
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - copie scanata a originalului si semnata electonic;
3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta confom ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010, M.Of. nr. 701/ 20.10.2010 - copie scanata a originalului si semnata electonic;
4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat - sanatate, pensii, somaj care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, scanata si semnata electonic;
5.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatea locala competenta care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, scanata si semnata electonic;
6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - copie scanata a originalului si semnata electonic;
7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 - original
Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat, care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante suntexclusi din procedura de atribuire.
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager - Dr. Bogdan Paltineanu;Director financiar contabil - Ec. Elena Nituica.Sef birou achizitii publice Ec. Tereza Ion, Av. Claudiu Constantinescu Dan, Sef Serviciu financiar contabil Ec. Corina Dumitru, Farmacist sef - Dr. Speranta Prada.
Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator conform Ordinului nr.170/2012 (daca este cazul) - copie scanata a originalului si semnata electonic.Nota: Ofertantul trebuie sa prezinte (certificatele solicitate) situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului al operatorului economic - original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea - conform cu originalul din care sa rezulte:
- codurile CAEN corespunzatoare produselor care fac obiectul acordului-cadru, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii,
- numele asociatilor,
- copie scanata a originalului si semnata electonic.
Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza produsul care face obiectul prezentului contract (se va prezenta - original/copie legalizata sau copie conform cu originalul);
- Persoane juridice / fizice strainePersoanele juridice sau fizice straine vor prezenta setul complet de documente solicitate prin prezenta fisa de date.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu, tert sustinator inclusiv fiecare subcontractor, daca este cazul.
2.Autorizatii de punere pe piata a vaccinului, emis de AGENTIA NATIONALA A MEDICAMENTULUI. - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, scanata si semnata electonic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului respectiv media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului- copie scanata a originalului si semnata electonic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea si prezentarea Formularului specific
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similarein ultimii 3 ani(continand valori, beneficiari)- copie scanata a originalului si semnata electonic.
ISO 9001 :2008 sau echivalenta (sa fie deja implementat si valabil la data limita de depunere a ofertelor), - copie legalizata sau copie conform cu originalul semnat electonic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
DECLARATIE Completarea si prezentarea Formularului specificAutorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data limita dedepunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice(SEAP)a)Elementul ofertei care va face obiectul procesului de ofertare: Se liciteaza pretul unitar, fara TVA, in lei/unitate de masura b)Informatiile la care vor avea acces ofertantii in cursul licitatiei electronice: 1)Poate fi oprita desfasurarea urmatoarelor runde, in cazul in care nu se imbunatateste oferta: DA -Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta DA ?Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DA -Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului: NU -Se va utiliza pasul de licitatie: NU c)Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: -licitatia electronica 1 runda; 2-licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare; -durata rundei este de 1 zi;In cazul ofertelor cu pret egal clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita depunerea la o data ulterioara, a unor noi propuneri financiare. Modalitatea de departajare este pretul cel mai scazut in ordine crescatoare. In cazul ofertelor cu pret egal clasate pe locul 2 sau 3 oferta nu poate fi inbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3363/03.04.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.06.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Acordul cadru se va incheia cu maxim 3 operatori economici, modalitatea de departajare este pretul cel mai scazut in ordine crescatoare.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.In cazul ofertelor cu pret egal clasate pe locul 2 sau 3 oferta nu poate fi inbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conf.art.256/2/OUG34.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
I.N.G.G.ANA ASLAN
Adresa postala: Str. Caldarusani, nr.9, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011241, Romania, Tel. +40 2237192, Email: [email protected], Fax: +40 2231480
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2013 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer