Licitatie Publica - Vaccinul cu tulpina virala vie atenuata ,,C pentru imunizarea pe cale orala contra Pestei Porcine Clasice la mistreti si porci salbatici crescuti in libertate
Anunt de participare numarul 67041/22.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR BIHOR
Adresa postala: STR. ION BOGDAN NR.37, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410125, Romania, Punct(e) de contact: DUMITRU PAUL SZALO MURESAN, Tel.0259.266.141, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0259.252.872, Adresa internet (URL): www.dsv-bihor.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: SANITAR VETERINAR
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Vaccinul cu tulpina virala vie atenuata, ,C pentru imunizarea pe cale orala contra Pestei Porcine Clasice la mistreti si porci salbatici crescuti in libertate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR BIHOR, ORADEA, STR. ION BOGDAN 37
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Vaccinul cu tulpina virala vie atenuata, ,C pentru imunizarea pe cale orala contra Pestei Porcine Clasice la mistreti si porci salbatici crescuti in libertate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
12000 DOZE
Valoarea estimata fara TVA: 60, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
NU SE SOLICITA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PERSOANA JURIDICA AUTORIZATA SAU UN GRUP DE PERSOANE JURIDICE IN ASOCIERE LEGALIZATA DUPA ATRIBUIREA CONTRACTULUI LA SOLICITAREA AUTORITATII CONTRACTANTE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEA, NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 180 SI 181 ALE OU 34/2006, CERTIFICAT CONSTATATOR PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR LA BUGETUL DE STAT SI LOCAL, CAZIER FISCAL, CUI, CERTIFICAT CONSTSTATOR DE LA REGISTRUL COMERTULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
rezultatul exercitiului financiar din ultimii 3 ani, fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
rezultatul exercitiului financiar din ultimii 3 ani, fisa de informatii generale, sa fie inregistrat cu profit in ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
La licitatie pot participa numai persoane juridice autorizate pentru producerea sau/si comercializarea produselor solicitate.produsele ofertate- sa faca dovada faptului ca sunt certificate din punct de vedere al calitatii conform sistemul de standardizare international (ISO);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3 recomandari de la beneficiari, cel putin 3 contracte similare in ultimii 3 ani DOVEZI ALE SISTEMULUI DE CERTIFICARE A CALITATII PRODUSELOR DECLARATIE DE CONFORMITATE PRODUSELE SA FIE INREGISTRATE SI APROBATE PENTRU FOLOSIRE IN ROMINIA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
VA AVEA LOC IN DOUA RUNDE CU DURATA DE 24 ORE/RUNDA SI O PAUZA DE 48 ORE INTRE CELE DOUA RUNDE
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.11.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: PRIN VIRAMENT BANCAR IN CONT RO94TREZO765009XXX000197 DESCHIS LA TREZORERIA ORADEA SAU CASH LA CASERIA AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2008 09:00
Locul: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR BIHOR, ORADEA STR. ION BOGDAN 37
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII imputerniciti ai OFERTANTILOR SI COMISIA DE EVALUARE A OFERTELOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 , SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ORADEA
Adresa postala: PARCUL TRAIAN NR.10, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410033, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR BIHOR
Adresa postala: ION BOGDAN NR. 37, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410125, Romania, Tel.0259-266141, Email: [email protected], Fax: 0259-452872
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2008 11:32