Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Vaccinuri


Anunt de participare numarul 115193/09.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
Adresa postala:  STR. B-DUL TRAIAN NR 1-3, Localitatea:  Piatra-Neamt, Cod postal:  610136, Romania, Punct(e) de contact:  NICULINA-MIHAELA MARESIU, Tel. 0233/213470, Email:  [email protected], Fax:  0233/232050, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
bursa romana de marfuri terminal piatra-neamt
Adresa postala:  b-dul decebal, nr.5, bl i4 parter, Localitatea:  piatra-neamt, Cod postal:  610076, Romania, Tel. 0233232390, Fax:  0233232390
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
bursa romana de marfuri terminal piatra-neamt
Adresa postala:  b-dul decebal, nr.5, bl i4 parter, Localitatea:  piatra-neamt, Cod postal:  610076, Romania, Tel. 0233232390, Fax:  0233232390
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Vaccinuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Piatra-Neamt, b-dul Traian, nr. 1-3,
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 355, 220.32RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651600-4 - Vaccinuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 355, 220.32RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 7104.41 ron si defalcata pe loturi conform caietului de sarcini, garantie de buna executiein cuantum de 10% din valoarea contractului fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
casa judeteana de asigurari de sanatate neamt si directia de sanatate publica neamt
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl privind eligibilitatea?in original;
-Decl privind neincadrarea in sit prevaz la art.181-OUG34/2006: op ec nu sunt in stare de faliment ori lichiditate ?in original;
-Certif de atestare fiscala privind achit oblig exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice , in orig sau copie legaliz-Certif privind plata taxelor si impoz locale-elib de Primaria locala, in original sau copie legalizata.Ofertele depuse de op economici care fig cu dator restante neachit catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.-Decl privind calitatea de participant la procedura, in original-Decl pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia de a fi respins in baza art. 69^1 din OUG 34/2006-Decl pe propria raspundere prin care se certif fapt ca particip la proced este in conform cu art.1 din ordinul anrmap nr 314/12.10.2010?in original-Pentru pers juridice romane se solicita Certificat constatator emis de Oficiul registrului Comertului, prezentat in original avand ca termen de valab 30 de zile de la data emiterii-Pt pers fiz romane se solicita autoriz de funct prez in copie;
-pt pers fiz romane si pers juridice romane se solicita in copie nelegaliz Aviz de funct elib de Ministerul Sanatatii;
-Pentru pers straine se solicita prez de doc care sa dovedeasca o forma de inregistrare si exercit a activit prof in conf cu prevederile din tara de provenienta, prez in copie legaliz
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil la 31.12.2009 , vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice - in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria raspundere ca produsele ofertate detin Autorizatii de punere pe piata emise de Agentia Nationala a Medicamentului;
-Declaratie pe propria raspundere ca produsele ofertate detin Autorizatii de livrare;
-Se solicita prezentarea SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent la distribuitor, prez in copie. Se accepta societati in curs de certificare.-Acord de asociere, daca este cazul ? incheiat in original sau copie legaliza
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
conf cap IV.2.din documentatia de atribuire publicata in SEAP: faza finala licitatie electronica, 1 runda cu durata de 3 zile, cu imbunatatirea ofertelor depuse anterior
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2011 12:00
Locul: bursa romana de marfuri terminal piatra-neamt, b-dul decebal, nr. 5, bl i4, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai firmelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: atribuirea contractelor subsecvente se va face in functie de necesitatile autoritatii contractante, pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
casa judeteana de asigurari de sanatate neamt si directia de sanatate publica neamt
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul judetean de solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  str stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
spitalul judetean de urgenta piatra neamt, compartiment juridic
Adresa postala:  b-dul traian, nr. 1-3, Localitatea:  piatra-neamt, Cod postal:  610136, Romania, Tel. 0233219440, Fax:  0233216562
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2011 14:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer