Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Vaccinuri de uz veterinar


Anunt de participare numarul 138029/06.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Suceava
Adresa postala: Strada Scurta, nr. 2, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720223, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Bogdan Caba, Tel. +40 230522848/+40 230214894, In atentia: Compartiment achizitii- investitii, Email: [email protected], Fax: +40 230520216/+40 230214894, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Vaccinuri de uz veterinar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Strada Scurta, nr. 2, Localitatea Suceava, Judet Suceava, Romania
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de vaccinuri de uz veterinar, 3 loturi de produse
Lot nr. 1- Vaccin pentru imunoprofilaxia rabiei la caini si pisici
Lot nr. 2- Reagent de tip aviar pentru tuberculinare prin TCS
Lot nr. 3- Reagent de tip mamifer pentru tuberculinare prin test unic ( TU )
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot nr.DENUMIREA PRODUSULUIU.M.NECESAR AN1. Vaccin pentru imunoprofilaxia rabiei la caini si pisicidoze 90200
2. Reagent de tip aviar pentru tuberculinare prin TCSdoze 7000
3. Reagent de tip mamifer pentru tuberculinare prin test unic ( TU )doze 7000
Valoarea estimata fara TVA: 144, 216RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Vaccin pentru imunoprofilaxia rabiei la caini si pisici2400 RON2. Reagent de tip aviar pentru tuberculinare prin TCS270 RON3. Reagent de tip mamifer pentru tuberculinare prin test unic ( TU )110 RONPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei ( 90 de zile de la data primirii ofertelor )Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie (una din urmatoarele variante): - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, ( Formularul nr 15- formulare ); scrisoarea de garantie bancara este de preferat sa fie eliberata de o banca cu sediul in Romaniasi se va depune in original; sau- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO10TREZ 5915005XXX000146 deschis la Trezoreria Suceava; sau- Numerar depus la casieria centrala a institutiei ( program de lucru cu publicul: 09.00 ? 16.00 );Daca scrisoarea de Garantie Bancara/ Instrumentul de garantare nu contine inclusiv mentiunea de la punctul d), conform formularului atasat, oferta va fi respinsa in temeiul art 33 (3), lit. b din HG 925/2006.Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri publice de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Declaratie privind eligibilitatea1. Prezentare Formular nr.1, document semnat, stampilat si inregistrat.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Formularul va fi prezentat in cadrul procedurii de catre ofertanti/ ofertanti asociati/ terti sustinatori, dupa caz.
B. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare1. Prezentare Formular nr.1 A, document semnat, stampilat si inregistrat.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, da dreptul autoritatii contractante sa excluda ofertantul din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Formularul va fi prezentat in cadrul procedurii de catre ofertanti/ ofertanti asociati/ terti sustinatori, dupa caz. Tertului sustinator i se solicita neincadrarea la art. 181 litera a), c1) si d).
C. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"1. Declaratie pe proprie raspundere Formular nr. 2, document semnat, stampilat si inregistrat.In conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010D. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor fizice/ juridice.
Se va prezenta in oricare din formele prebazute de articolul 5 al Ordinului 509/ 2011, indiferent daca pe documentul respectiv se precizeaza forma in care sa fie prezentat. Din certificat trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor la bugetul local . Pentru persoanele fizice/ juridice straine se considera edificatoare documente echivalente emise de autoritatile din tara de origine.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.E. Certificat de atestare fiscala pentru persoanele fizice/ juridiceSe va prezenta in oricare din formele prebazute de articolul 5 al Ordinului 509/ 2011, indiferent daca pe documentul respectiv se precizeaza forma in care sa fie prezentat. Din certificat trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat. Pentru persoanele fizice/ juridice straine se considera edificatoare documente echivalente emise de autoritatile din tara de origine.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.F. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ( formular nr.8 )Cerinta minima: prezentarea documentului solicitatG. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006 si cu modificarile si completarile ulterioareCerinta minima: operatorul economic trebuie sa prezinte declaratia privind evitarea conflictului de interese din OUG nr. 34/2006. Se va completa Formularul nr. 15Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG nr.34/20061)": dr. Petrea Dulgheru? director executiv ; ec. Viorica Ureche- sef serviciu economic, patrimoniu si administrativ ; ec. Constantin Bogdan Caba- consilier compartiment achizitii- investitii, patrimoniu si administrativ H. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitatea cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, pentru persoanele fizice/ juridice straine- original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor ( emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor ).Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita in etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ca ofertantul clasat pe primul loc in cadrul fiecarui lot sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara 1. Formularul nr.3 ?Informatii generale?. Cerinta minima de calificare- prezentarea documentului solicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
5. Autorizatie de comercializare a produsului eliberata de Institutul pentru Controlul Produselor Biologice si Medicamentelor de Uz Veterinar Bucuresti ( se elibereaza pentru PRODUS si va fi prezentat in cadrul procedurii de operatorul economic participant la procedura, indiferent daca acesta este producator sau distribuitor ) in baza Ordinului Presedintelui A.N.S.V.S.A. nr. 187/ 2007, cu modificarile si completarile ulterioare ( cf. TITLU III, art. 5- 35 din Ordinul Presedintelui ANSVSA nr. 187/ 2007 )Cerinta minima- prezentarea documentului solicitat
6. Declaratie de conformitate a produsului cu specificarea lotului, eliberata de producator sau alte organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produsului ofertat cu prevederile dosarului tehnic aprobat de A.N.S.V.S.A. in vederea obtinerii autorizatiei de comercializare a produsului solicitata la punctul anterior, in baza Ordinului Presedintelui A.N.S.V.S.A. nr. 187/ 2007, cu modificarile si completarile ulterioare. ( cf.ANEXA Nr. 1 la Norma sanitara veterinara din Ordinul Presedintelui A.N.S.V.S.A. nr. 187/ 2007- NORME SI PROTOCOALE ANALITICE, DE SIGURANTA, PRECLINICE SI CLINICE PENTRU TESTELE PRIVIND PRODUSELE MEDICINALE VETERINARE )Cerinta minima- prezentarea documentului solicitat
7. Autorizatia de distributie a produselor medicinale veterinare, eliberata distribuitorului ( operatorului economic participant la procedura ), de A.N.S.V.S.A. Bucurestiin baza Ordinului Presedintelui A.N.S.V.S.A. nr. 187/ 2007, cu modificarile si completarile ulterioare. ( cf. TITLU VI, art. 69-75 din Ordinul Presedintelui ANSVSA nr. 187/ 2007 ).Cerinta minima- prezentarea documentului solicitat
1. Informatii privind subcontractantii 1.Lista cu subcontractantii si specializarea acestora ( formular nr. 4 ) Nota: Formularul se va completa dupa caz, indiferent daca operatorul economic are sau nu subcontractanti si se va depune in cadrul documentelor de calificare.
2. Informatii privind asocierea Cerinta obligatorie, in cazul in care mai multi operatori economici se asociaza si depun oferta comuna: - prezentare acord de asociere, care va contine cel putin urmatoarele elemente: ? asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului; ? nominalizarea liderului asociatiei; ? comunicarile se vor face cu liderul asociatiei; ? platile se vor face catre liderul asociatiei. Acordul de asociere va fi legalizat de catre asociati, doar in cazul in care oferta depusa de acestia va fi desemnata castigatoare de autoritatea contractanta.
3. Fisa experienta similara Cerinta minima: se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara ( Formularul 5 ) pentru contracte similare in decursul ultimilor 3 ani.
4. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani( formular nr. 7 ) Cerinta minima: prezentarea listei principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-Imbunatatirea ofertelor la licitatia electronica in 1 ( UNA ) runda a 24 h-Procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul pe total lot ( criteriu de atribuire pretul cel mai scazut )-In cazul in care ofertantul declarat admis si inregistrat in SEAP nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta.-Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta-Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie-La momentul finalizarii licitatiei electronice, sistemul informatic va pune la dispozitia autoritatii contractante clasamentul rezultat ca urmare a derularii acestei faze
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2012 10:00
Locul: Strada Scurta, nr.2, Localitate Suceava, Judet Suceava, Romani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegati imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura!
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.S.V.S.A. Suceava, Compartiment Juridic si Resurse Umane
Adresa postala: Strada Scurta, nr.2, Judet Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720223, Romania, Tel. +40 230522848, Fax: +40 230520216
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2012 12:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer