Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Vaccinuri de uz veterinar


Anunt de participare numarul 41636/21.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Suceava
Adresa postala: Strada Scurta, nr. 2, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720223, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Bogdan Caba, Tel.0230 522 848; 0230 214 894, In atentia: Compartiment Achizitii-Investitii, Email: [email protected], Fax: 0230 520 216; 0230 214 894
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Vaccinuri de uz veterinar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Strada Scurta, nr. 2, Suceava , Judet Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
A. Lot nr. 1- Vaccinuri de uz veterinar( Vaccin pentru imunoprofilaxia rabiei la caini si pisici ), cod CPV- 24451690-3
B. Lot nr. 2- Vaccinuri de uz veterinar( Vaccin pentru imunoprofilaxia rabiei la alte specii de animale decat carnasiere-bovine, cabaline, caprine, ovine, porcine. ), cod CPV- 24451690-3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24451690-3 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
A. Lot nr. 1- minim 3000 doze- maxim 130000 doze
B. Lot nr. 2- minim 10000 doze- maxim 100000 doze
Valoarea estimata fara TVA: 280, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 29.02.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: A. Lot nr. 1- 700 RON; B. Lot nr. 2- 800 RONGarantia de buna executie- 2% din valoarea estimata a contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri publice de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.G. 34/ 2006
2)Declaratie privind eligibilitatea3)Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal pentru persoanele fizice/ juridice romane, sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrareca persoana fizica sau juridica si dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitatea cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, pentru persoanele fizice/ juridice straine se va depune in original sau in copie legalizata notarial, in termenul de valabilitate al acestuia.
4)Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal pentru persoanele fizice/ juridice romane sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrareca persoana fizica sau juridica si dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitatea cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit pentru persoanele fizice/ juridice straine- copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani- bilantul contabil aferent anilor 2005, 2006 si 20072)Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani ( 2005, 2006, 2007 ).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)Sa se faca dovada ca societatea a inregistrat profit. In cazul societatilor care nu au depus bilantul la data de 31.12.2007, vor prezenta in cadrul documentelor de calificare bilantul la data de 30.06.2007. Pentru persoanele fizice/ juridice straine se considera edificatoare documente echivalente emise de autoritatile din tara de origine.2)Cifra de afaceri medie anuala a celor 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata fara TVA a contractului ce urmeaza a fi incheiat pentru fiecare lot in parte si anume : A. Lot nr. 1- 130000 RONB. Lot nr. 2- 150000 RONIn cazul societatilor care depun oferta pentru mai multe loturi, cifra de afaceri medie anuala a celor 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata cumulata a loturilor respective.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare2)Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, respectiv anii 2005, 2006, 20073)Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere aferent anilor 2005, 2006 si 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)Sa se faca dovada ca societatea dispune de minim un autovehicul dotat cu instalatie frigorifica.2)Sa se faca dovada ca societatea a avut minim 1 livrare de produse in anul 2005, minim 1 livrare de produse in anul 2006 si minim 1 livrare de produse in anul 2007. In cazul societatilor care au mai putin de 3 ani de activitate, acestea trebuie sa prezinte o lista cu minim 1 livrare de produse aferente anilor in care au functionat.3)Sa se faca dovada ca societatea are un efectiv mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere de minim 3 persoane.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
497/ 18.01.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.02.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: 1. Numerar la casieria DSVSA Suceava2. O.P. in contul RO54TREZ5915009XXX000221
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.02.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.02.2008 12:00
Locul: Strada Scurta, nr. 2, Suceava, Judet Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegati imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Fax: 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al DSVSA Suceava
Adresa postala: Strada Scurta, nr. 2, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720223, Romania, Tel.0230 214 894, Fax: 0230 520 216
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.01.2008 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer