Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - VACCINURI PENTRU UZ VETERINAR


Anunt de participare numarul 77295/15.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Prahova
Adresa postala: Corlatesti, Nr.11, Ploiesti, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100532, Romania, Punct(e) de contact: Duma Emanuel, Tel.0244571751, Email: [email protected], Fax: 0244575351, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Sanitara-Veterinara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
VACCINURI PENTRU UZVETERINAR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. CORLATESTI, nr 11, Ploiesti, Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Total cantitati Achizitionarea de produse VACCINURI PENTRU UZVETERINAR conform CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati Achizitionarea de produse VACCINURI PENTRU UZVETERINAR conform CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 728, 160RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
lot 1:2962 lei, lot 2:584 lei, lot 3:3375 lei, lot 4:360 lei ; suma care se va const. : prin scrisoare de garantie bancara sau prin OP in contnr.RO55TREZ5215005XXX000087, TREZ.PL., CF 2844634
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat si surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
Declaratii privind eligibilitatea
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului prezentat in original, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei
Certificateprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident), care sa fie in termen de valabilitate
Certificatul de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local.
Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil- 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente.
formularul B2- Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, Formular 12 D
2. Cerinta minima, obligativitatea prezentarii Autorizatiei pentru livrarea produselor.
3.Recomandari din partea altor beneficiari/clienti.
Autoritatea contractanta a stabilit, ca cerinta minima, obligativitatea prezentarii a cel putin 2(doua) recomandari din partea unor beneficiari/clienti.
4.Certificarea sistemului calitatii.
Autoritatea contractanta a stabilit, ca cerinta minima, obligativitatea prezentarii documentelor de certificare ISO 9001-2000 pentru producator si pentru furnizor.
5.Experienta similara
Autoritatea contractanta a stabilit, ca cerinta minima obligatorie, incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract cu obiect similar.Se vor depune copii ale contractului si dovada finalizarii acestuia.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
au dr. sa participe doar op. ec. inreg. in SEAP conf. art. 6, al. (2)din OUG 34/2006 si carora le-au fost transmise invit. de partic. la ac. faza de catre aut. contractanta
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4739/08.05.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S9-011595 din 15.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2009 10:00
Locul: str. Corlatesti, nr. 11, Ploiesti, Prahova, cod postal 100532
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
administratorii ofertantilor si/sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03004, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: str. Emile Zolla, nr. 4, Localitatea: ploiesti, Cod postal: 2000, Romania, Tel.0244522445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comp juridic, DSVSA Prahova
Adresa postala: str. Corlatesti, nr 11, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100532, Romania, Tel.0244571751, Fax: 0244571751
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2009 14:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer