Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - vaccinuri uz veterinar


Anunt de participare numarul 42905/07.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR DAMBOVITA
Adresa postala: STRADA I.C.BRATIANU, NR.35, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130055, Romania, Punct(e) de contact: VASILE RADU, Tel.0245216028, Email: [email protected], Fax: 0245216210, Adresa internet (URL): www.dsv-dambovita.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: activitati veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
vaccinuri uz veterinar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DSVSA Dambovita , str I C Bratianu, nr 35 , jud. Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de vaccinuri uz veterinar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24451690-3 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Tuberculina Bovina 65000 doze , Tuberculina aviara 1500 doze , Vaccin antirabic caini si pisici 150000 dz
Valoarea estimata fara TVA: 218, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.03.2008 pana la 30.09.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 1% din val estimata 2183 lei, garantie de buna executie 5% din valoare contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
subventii si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
orice forma de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A)Declaratie privind eligibilitatea cu valabilitate pe perioada de valabilitate a ofertelor Model nr 12A din gidul Acizitiilor Publice aprobat prin OMFP nr 155/2006
B)Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la Bugetul De Stat, inclusiv la Bugetul Local-In termen de valabilitate original sau copie legalizata;
C)Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca nu se afla intr-una din urmatoarele situatii ( Formular nr 12B din Gidul Achizitiilor Publice aprobat prin OMFP nr 155/2006 ):
A)Certificatul emis de oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial unde are sediul operatorul economic, valabil in anul 2007, in original sau copie legalizata din care sa reiasa ca are obiect de activitate Productie/Vanzare de Vaccinuri de uz veterinar;
B)Certificat de inregistrare fiscala .
A) Orcare document din care sa dovedeasca o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A)Declaratie cu cifra de afaceri pe ultimii 3 ani Nivelul minim al cifrei de afaceri fiind de 1.000.000 lei anual ;B)Bilantul Contabil pe ultimii 3 ani in copie .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A)Experienta similara - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (contractele incheiate in ultimii 3 ani pentru produse similare) - Formularul 12D din Gidul Achizitiilor Publice aprobat prin OMFP nr 155/2006B)Recomandari din partea altor beneficiari/clienti privind indeplinirea obligatiilor contractuale pe parcursulderularii contractului privind vaccinurile de uz veterinar - minim 2 scrisori de recomandare din a caror valoare insumata sa rezulte cel putin valoare egala cu 50% din valoarea estimata pentru achizitiade vaccinuri de uz veterinar;
C)Prezentarea generala a societatii ;d)Certificat ISO 9001- producator si distribuitor in termen de valabilitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: In cont DSVSA D-ta RO95TREZ2715009XXX000311 deschis la terz Targoviste sau la caseria DSVSA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.03.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2008 10:00
Locul: DSVSA Dambovita , str I C Bratianu nr 35 , Targoviste , Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de catre ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: Str Emil Zola nr 14, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleus nr 6 , sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Algeria, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al DSVSA Dambovita
Adresa postala: Str I C Bratianu nr 35 , ,Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130000, Romania, Tel.0245216028, Email: [email protected], Fax: 0245216210
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2008 11:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer