Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Valorificarea energetica a combustibilului alternativ obtinut din deseuri municipale,prin realizarea unei instalatii si incadrarea acesteia in cadrul CET Sud Timisoara ( Proiectare,executia lucrarilor si punerea in functiune a instalatiilor)


Anunt de participare (utilitati) numarul 139877/24.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C INTERNATIONAL RECYCLING ENERGY S.ATIMISOARA
Adresa postala: CALEA SAGULUI NR.201, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300517, Romania, Punct(e) de contact: AUREL MATEI, Tel. +40 0256217085, Email: [email protected], Fax: +40 0256217085, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC International Recycling Energy S.A
Adresa postala: str.Oituz nr.3/A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300086, Romania, Punct(e) de contact: Matei Aurel, Tel. +40 0256217085, Email: [email protected], Fax: +40 0256499499
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC International Recycling Energy S.A
Adresa postala: str.Oituz nr.3/A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300086, Romania, Punct(e) de contact: Matei Aurel, Tel. +40 0256217085, Email: [email protected], Fax: +40 0256499499
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC International Recycling Energy S.A
Adresa postala: str.Oituz nr.3/A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300086, Romania, Punct(e) de contact: Matei Aurel, Tel. +40 0256217085, Email: [email protected], Fax: +40 0256499499
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala constituita in baza Legii 31/90, modificatasi completata ulterior
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Valorificarea energetica a combustibilului alternativ obtinut din deseuri municipale, prin realizarea unei instalatii si incadrarea acesteia in cadrul CET Sud Timisoara ( Proiectare, executia lucrarilor si punerea in functiune a instalatiilor)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Str.Calea Sagului nr.201 , Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare, executia lucrarilor si punerea in functiune a instalatiilor pentru valorificarea energetica a combustibilului alternativ obtinut din deseuri municipale, in conformitate cu prevederile caietului de sarcini nrCS/001 ? 012.IRE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45251220-9 - Lucrari de constructii de centrale de cogenerare (Rev.2)
71000000-8-Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare, obtinerea tuturor avizelor si autorizatiilor necesare de la toate autoritatile nationale a caror legislatie impune acest lucru si pentru toate fazele de derulare a contractului, executia lucrarilor si punerea in functiune a instalatiilor pentru valorificarea energetica a combustibilului alternativ obtinut din deseuri municipale , conform caiet de sarcini nr. CS/001 ? 012.IRE
Valoarea estimata fara TVA: 59, 850, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare :4.000.000 lei. Cursul de schimb este cursul EURO / LEImediu stabilit de BNR pentruluna iulie 2012, de4, 5484 lei (publicat pe site-ul www.bnr.ro)Perioada de valabilitate a gar pt partip: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Mod de constituire a garantiei de participare : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art.87 din HG nr 925/2006 actualizatasi art 278 ¹ aliniat (1) din OUG nr 34/2006 actualizata. In masura in care Consiliul respinge ca nefondata contestatia aut contract va retine contestatorului din garantia de participare sumade14.062, 22lei.b)ordin de plata, cont(lei) RO08BRDE360SV45430503600 pentruSC International Recycling Energy S.A Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelorDaca op ec participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004, actualiz, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualiz, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar de particip vor fi respinse la deschidere.In cazul in care ofert a constituit gar de particin calitat de IMM ( 50%din valoarea garantiei de participare) va face dovada ca este IMM conform alin preced. In cazul asocierii de op ec care sunt IMM-uri, dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare op ec. 10% din val contract fara TVA, pe durata contract + perioada de garantie a lucrarii de la data punerii in functiune(luni)acordata de ofertantul declarat castigator.Garantia de buna executie se va constitui in perioada de valabil ofertei, in max. 15 zile de la semnarea contract, prin : ?instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cuaplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art 91 din HG nr 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare?retineri succesive din plata cuvenita pentru fact partiale.In acest cazexecut. are oblig de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administ. acestuiaun cont de disponibil distinct la dispozitia achizitor in conf cu prevederile HG nr 1045/2011, suma initiala care se depune este0, 5% din val.ctr fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse propriisi?credit furnizor?acordat de executant.Plata directa 10% din valoarea totala a contractului inclusiv TVA si suma creditata 90% din valoarea contractului inclusiv TVA prin bilet la ordin.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, modificata sicompletata
Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal, Completare Formular nr.12A din Sectiunea FormulareCerinta nr. 2
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal, Completare Formular nr.12C din Sectiunea FormulareCerinta nr. 3
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , in temeiul Ordinului nr 314/2010
Completare formular CER, din Sectiunea Formulare, semnat si stampilat de catre reprezentantul legal
Cerinta nr. 4
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata sicompletata si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata din care sa reiasa ca operatorul economicnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleModalitatea de indeplinire1. Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal Completare Formular nr.12B din Sectiunea Formulare2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibil cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota 2: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota 3. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor / compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora
Cerinta nr. 5
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal, completareFormular nr.12 D
In vederea completarii acestei declaratii, precizampersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : ing Florin Cepanariu, dr.ing Aurel Matei, dr.ing Gerhard Puri, ec Gheorghe Para, ec Liviu Popescu si persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte: ing Florin Cepanariu, ec.Ionel Buciu, ec. Liviu Popescu, ing.Radu Boitos, Alexander Remmert.Persoane cu functie de decizie in cadrul : Raroma Service AG Elvetia - Alain Peter Bachmann, Presedinte Consiliu de Administratie; SC COLTERM SA -ing Pampu Petrica, Director general;Consiliul Local Timisoara -consilieri locali: Dan Aurel Diaconu, Sorin Mihai Grindeanu; Ciprian Bogdan; Dorel Boglut; George ? Flavius Boncea; Vasile Caprea; Ovidiu Ciuhandu; Radu Dragos Dimeca; Petru Ehegartner; Bogdan Radu Herzog; Ciprian-Corneliu Jichici; Romanita ?Adina ?Delia Jumanca; Simion Mosiu; Ramona-Isabela Olteanu; Adrian Romita Orza; Andrei?Romulus Petrisor; Octavian Mircea Purcel; Vasile Ruset; Constantin?Stefan Sandu; Maria Saracan; Alfred?Robert Simonis; Traian-Constantin Stoia; Lucian Taropa; Adelina-Larissa Tirziu; Radu-Daniel Toanca; Vasile-Teodor Vesa; Elena Wolf; site: www.primariatm.roCerinta nr. 6
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit a) lit c1) si lit d)din OUG 34/2006, modificata sicompletataModalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal, Completare Formular nr.12F din Sectiunea Formulare, se depune de tertul sustinator , daca este cazul),
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele 1, 2, 3, 4 si 5 vor fi indeplinitedefiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sensdocumentele solicitate.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert sustinator cerintele 1, 5 si 6vor fi indeplinite de tertul sustinator prezentandu-se in acest sensdocumentele solicitate.
In cazul in care ofertantul are subcontractanti cerintele 2 si 5 vor fi indeplinite de fiecare subcontractant prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.
Incadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din O.U.G.nr.34/2006 actualizata, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului Cerinta nr. 1
Persoane juridiceromaneSe va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,) din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Comisiade evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de incheierea raportuluiprocedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,.
Persoane juridicestraine
Documente care sadovedeascaforma de inregistrare ca persoana juridica in conformitatecu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , , insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta se demonstreaza defiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sensdocumentul solicitat. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 450.000.000lei.Se va prezenta Formular B2?Informati generale din Sectiunea FormulareDocumente relevante: bilantul contabil sau extras de bilant (contin cel putin conturile de profit, conturile de pierderi si cifra de afaceri)inregistrate la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente, pe ultimii 3 ani, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Pentru persoanele Juridice straine insotite de traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana
Continuare Cerinta nr.1
Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducere privind cuantumul cifrei de afaceri conform Legii nr 346/2000actualizata, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea intreprinderi in categoria IMM??Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata. In cazul asocierii de operatori economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor, documentul se va prezenta pentru fiecare asociat
Indiferent daca exista unul sau mai multi sustinatori, cerinta nr.1 va fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator. Ofertantultrebuie sa dovedeasca sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm privind sustinerea financiara (Formularul 1S din SectiuneaFormulare) al persoanei care il sustine incheiat in forma autentica
Cerinta nr 2
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces la solutii de finantare confirmate fermde finantatoripentru a realiza fluxul de numerar necesar realizarii lucrarii pentru intreaga perioada de executie ofertata.
Ofertantul va prezenta in original, o oferta angajanta ferma pe o perioada de 2 ani (durata contractului) , emisa de o instituitie financiara din Romania sau strainatate , banca, societate de consultanta pentru finantare, cu experienta in tranzactionarea sau finantarea cu bilete la ordin emise de autoritati publice, cu maturitatea biletelor mai mare de 2 ani, dovedita prin cel putin un contract la momentul depunerii ofertei.
Oferta angajanta ferma pe 2 ani va acoperii 90% din valoarea ofertei cu TVA (creditul furnizor include TVA si este garantat prin Hotarare de Consiliul Local).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.5
Declaratie care contine informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, de care dispune operatorul economic si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului(Formularului 12H si a tabelului anexa din Sectiunea Formulare)
Cerinta nr 6Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indepliniriicontractului delucrari
Cerinta nr 7
INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza subcontractanti precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.( Formular 12G si tabelul anexa din Sectiunea?Formulare? )Notaa)Pentru incheierea contractului de achizitie publica, ofertantul are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Informatii privindasociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.(Formular 1A ?Acordul de Asociere? din Sectiunea?Formulare? )
Informatii privind sustinerea de catre o alta persoana
Capacitatea tehnica si/sau profesionala poate fisustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantulbeneficiaza de cele mentionate la aliniatul precedent trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine , incheiat in forma autentica.(Angajamentul ferm privind sustinerea tehnica si profesionala, Formularul 2S din Sectiunea?Formulare, ?si Declaratie tert sustinator tehnic si profesionalFormularele 3S, 4S din Sectiunea?Formulare?(dupa caz)) Angajamentul ferm de sustinere trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare
Cerinta nr. 1
- Lista lucrarilor executatein ultimii 5 anicare va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formular 12E sitabelul anexat din Sectiunea ?Formulare)
Cerinta nr.2
Experienta similara va rezulta din maxim 3 contracte de lucrarisimilare duse la bun sfarsit in ultimii 5(cinci) ani, ale caror obiecte au fost proiectarea, constructia si punerea in functie de proiecte similare cu cele din caietul de sarcini.Ofertantul poate prezenta si distinct, contracte de proiectare respectiv de executie conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr 509/2011.
Documente relevante care se vor prezenta:
- contractul (parti relevante), copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,si se va completa Formularul B3 din sectiunea ?Formulare?- procesul- verbal de receptie la terminarea lucrarilor/proces verbal de receptie partiala/finala a lucrarii, copie lizibila cu mentiunea"conformcu originalul, ,- document constatator eliberat conf art 97^¹ din HG nr 925/2006sau recomandarea , copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, , , aferent/ aferenta contractului din parteaben
Cerinta nr.3
Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani(Formularul 12I din Sectiunea ?Formulare?)
Cerinta nr.4
Declaratie privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, a persoanelor responsabile pentru proiectare si pentru executia lucrarilor
Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului:
a)Manager de proiect ?studii superioare de lunga durata in domeniul ingineresc finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta generala de minim 5ani
Se va prezentaCV-ulsemnat de titular, datat sicopie lizibila ?conform cu originalul? dupa diploma de studii
b) Sef echipa proiectare - studii superioare de lunga durata in domeniul ingineresc finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta generala de minim 5ani; -participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de proiectare similar cu obiectul caietului de sarcini
Se va prezentaCV-ulsemnat de titular, datat sicopie lizibila ?conform cu originalul? dupa diploma de studii
continuare cerinta nr.4
c) Proiectanti de specilitate pentru arhitectura, structure metalice, instalatii electrice, automatizarii si instalatii termice - studii superioare de lunga durata in domeniul ingineresc finalizate prin diploma
de licenta sau echivalent si o experienta generala de minim 5ani
Se va prezentaCV-ulsemnat de titular, datat sicopie lizibila ?conform cu originalul? dupa diploma de studii
d) Sef santier - studii superioare de lunga durata in domeniul ingineresc finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta generala de minim 5ani
Se va prezentaCV-ulsemnat de titular, datat sicopie lizibila ?conform cu originalul? dupa diploma de studii
e) Responsabil tehnic cu executia lucrarilor(RTE) ?detinerea atestatului de specialitate pe domeniul constructii civile si industrial
Se va prezentain copie ?conform cu originalul? atestatul
continuare cerinta nr.4
f) Inginer constructii civile si industrial
g) Inginer structuri
h) Inginer instalatii electrice
i) Inginer automatizari
j)Inginer termomecanic
personalul de la punctele f) ?j) - studii superioare de lunga durata in domeniul ingineresc finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si cu o experienta generala de minim 5ani
Se va prezentaCV-ulsemnat de titular, datat sicopie lizibila ?conform cu originalul? dupa diploma de studii
k) coordonator SSM - studii superioare de lunga durata de profil tehnic finalizate prin diploma
de licenta sau echivalentSe va prezentaCV-ulsemnat de titular, datat sicopie lizibila ?conform cu originalul? dupa diploma de studii
continuare cerinta nr.4
l) Reprezentantii pentru Asigurarea calitatii/Controlul calitatii (QA/QC) ? detinerea certificatului de atestare/decizii de numire sau alte documente relevante care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii si se va prezentain copie ?conform cu originalul? documentulm)Tehnicieni suduri atestati ISCIR
Se va prezentain copie lizibila ?conform cu originalul? atestatul ISCIR
Ofertantul va prezentain copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 sau echivalentun sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: componenta financiara : i) pentru oferta cu cel mai mic pret (Pm) se acorda 40 de puncte. ii) pentru oferta cu alt pret "n" (Pn) altul decat cel de la punctul i) se acorda un punctaj astfel: Pi=(Pm/Pn)x40 puncte
2.
Eficienta energetica calculata conform Directivei deseurilor
50%
Descriere: i)pentru oferta cu cea mai buna eficienta (Em) se acorda 50 puncte. ii)pentru oferta cu eficienta egala cu cea prevazuta in caietul de sarcini (Eo) se acorda 0 puncte. iii)pentru oferta cu eficienta intermediara (Es) ( eficienta cuprinsa intre cea mai buna eficienta si eficienta prevazuta in caietul de sarcini) se acorda punctajul conform formulei: Ei=[(Es-Eo)/(Em-Eo)]x50 puncte
3.
Perioada de garantie a lucrarii
10%
Descriere: i)Pentru oferta cu cea mai mare perioada de garantie (Gm) se acorda 10 puncte ii)Pentru oferta cu perioada de garantie egala cu cea din caietul de sarcini, (Go), se acorda 0 puncte .iii)Pentru oferta cu perioada de garantie intermediara (Gs) ( cuprinsa intre cea mai buna perioada de garantie (Gm) si perioada de garantie prevazuta in caietul de sarcini (Go) )se acorda puntajconform formulei: Gi=[(Gs-Go)/(Gm-Go)]x10 puncte
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S116-192472 din 20.06.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.12.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.12.2012 11:00
Locul: SC INTERNATIONAL RECYCLINGENERGY SA, Timisoara, str.Oituz nr.3/A, parter , sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au acelasi punctaj total, contractul va fi atribuit ofertantului care pentru factorul de evaluare eficienta energetica calculata conform, ,Directivei deseurilor? are cea buna eficienta si a primit 40 puncte -Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au acelasi punctaj total si acelasi punctaj pentru factorul de evaluare eficienta energetica calculata conform , ,Directivei deseurilor?, contractul va fi atribuit ofertantului a carei a propunere financiara are pretul cel mai scazut. -Durata contractului mentionata la Sectiunea II.3de 24 luni cuprinde perioada de proiectare si executie a lucrarilorla care se adauga perioada de garantie a lucrarii de la data punerii in functiune , acordata de ofertantul declarat castigator(luni)Ofertele depuse la alta adresa/depuse dupa data /ora limita limita de depunere sunt declarate intarziate si vor fi respinse. ?Modalitatea de comunicare: fax (+40 256 499 499) sau posta SC International Recycling Energy S.A str.Oituz nr.3/A Timisoara - prin sistem informatic SEAP, ptr. clarificari sau eventuale modificari in legatura cu documentatia de atribuire -Se recomanda operatorilor economici vizitarea amplasamentului pentru a evalua pe proprie raspundere, cheltuielile si riscul, datele necesare pentru elaborarea ofertei.Vizitarea amplasamentului se poate face incepinddin a doua saptamana dupa publicarea anuntului de participare pina cu 15 zile inainte de termenul limita de primire a ofertelor, intre orele 10 -14. Operatori economici vor instiinta prin fax (+40 256 499 499), cu minim 2 zile inainte, Auoritatea Contractanta cu privire la intentia de a vizita amplasamentul.Persoana de contact ing.Matei Aurel
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luariila cunostiinta , in conditiile OUG nr.34/2006 actualizata , de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC International Recycling Energy S.A - Director General ing.Matei Aurel
Adresa postala: str.Oituz nr.3/A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300086, Romania, Fax: +40 0256499499
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2012 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer