Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Valorificarea turistica a manastirilor tulcene prin imbunatatirea infrastructurii de acces si de mediu


Anunt de participare numarul 106977/31.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala:  Str. Pacii 20, Localitatea:  Tulcea, Cod postal:  820033, Romania, Punct(e) de contact:  Cubanita Ilona, Tel. 0240-511960, Email:  [email protected], Fax:  0240-513071, Adresa internet (URL):  www.cjtulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Valorificarea turistica a manastirilor tulcene prin imbunatatirea infrastructurii de acces si de mediu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: - DJ229 (DN22 km 147+100 ? centru sat Niculitel) ? lungime tronson3, 204 km;
- DJ229A (DN22A km 2+020, sat Cataloi ? DN22 km 153+950) ? lungime tronson19, 485 km;
- Strada de acces din str. Isaccei (DN22) la casa Moruzov ? lungime tronson0, 975 km;
- DJ229C (centru sat Niculitel ? Manastirea Cocos, fost DC62) ? lungime tronson7, 470 km;
- DJ229D de la km 0+000 (DN22 km 152+300) la km 1+720 si DJ229E de la km 0+000 ( int. DN229D) laManastirea Saon ? lungime tronson3, 360 km;
DJ229C (DN22 ? centru sat Niculitel) ? lungime tronson3, 214 km;
DJ229F (drumul de acces la Manastirea Celic Dere, fost DC 54) ? lungime tronson0, 530 km.
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile consta inreabilitarea a 38, 238 km drumuri de acces la obiective turistice importante din judetul Tulcea. Proiectul propune reabilitarea structurii rutiere existentepentru aducerea la parametrii tehnici corespunzatori, asigurandu-se astfel conditii optime de siguranta si confort pentru circulatia auto si pietonala.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea a 38, 238 km drumuri de acces la obiective turistice importante din judetul Tulcea, conform proiectului tehnic.
Valoarea estimata fara TVA: 57, 875, 365.25RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 1.157.000 lei iar garantia de buna executie este de 7% din valoarea in lei a contractului de lucrari, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri structurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIA privind situatia personala a operatorului economic-Formularul nr. 1, Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 12C, Certificat de Atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara privind achitarea catre bugetul consolidat al statului a obligatiilor de plata, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de autoritatile locale care sa ateste achitarea catre bugetul local a obligatiilor de plata, copie dupa Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Certificatul constatator, in original, emis de Oficiul Registrului Comertului, Cazier judiciar, in original, pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator, Cazier judiciar, in original, al operatorului economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturile contabile din ultimii 3 ani, respectiv 2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate de organele competente, Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, respectiv 2007, 2008, 2009, Dovada capacitatii financiare de sustinere a lucrarii (cashflow) in cuantum de minim 3.000.000 euro.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii 3 ani nu trebuie sa fie mai mica de 20000000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista contractelor aflate in derulare?Anexa nr. 2, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?Formular nr. 5, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. (Formular nr. 3), Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului(Formularele nr. 4 si 7), CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului. Ofertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalent, in sistemul de management al mediului ISO 14001 sau echivalent, in sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001 sau echivalent, in sistemul de management al responsabilitatii sociale SA 8000 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat in ultimii 5 ani (calculati pana la data depunerii ofertelor) o lucrare de constructii sau reabilitari sau largiri de drumuri, a carei valoare sa nu fie mai mica de 10000000 euro, fara TVA.Utilajele minime necesare de care ofertantul trebuie sa dispuna (proprietate sau chirie): -statie/statii de preparat mixturi asfaltice sau contract cu o statie/statii de mixt. asfalt.cu o productivit. de cel putin 190 to/ora (cumulat) situate pe teritoriul judetului Tulcea. Statia/statiile trebuie sa aiba autorizatie de construire, inspectie tehnica valabila la data depunerii ofertelor si trebuie sa detina autorizatie de mediu valabila la data depunerii ofertelor sau cel putin acord de mediu.-statie de betoane cu capacitatea de minim 20 mc/hsau contract cu o statie de betoane cu capacitatea de minim 20 mc/h, situate pe teritoriul judetului Tulcea, cu raport de inspectie si autorizatie de mediu valabila la data depunerii ofertelor sau cel putin acord de mediu. De asemenea, ofertantul trebuie sa faca dovada ca este producator de produse prefabricate din beton (borduri, dale, pavele etc.) sau sa prezinte precontracte incheiate cu furnizori de prefabricate din beton (borduri, dale, pavele etc.).Ofertantii trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesara indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): un sef de santier?inginer drumuri si poduri sau constructii civile, cu cel putin 10 ani experienta in derularea unor proiecte similare;un responsabil tehnic cu executia, cu certificat de atestare tehnico-profesionala pentru constructii de drumuri si poduri, cu experienta specifica de minim 5 ani;un responsabil cu controlul calitatii CQ cu atestat de la ISC, cu experienta specifica de minim 5 ani;un specialist masuratori topo autorizat OCPI/ANCPI cu experienta specifica de minim 3 ani in derularea unor proiecte similare; un inginer drumuri si poduri cu experienta specifica minima de cel putin 5 ani in derularea unor proiecte similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S166-254762 din 27.08.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Tulcea, str. Pacii nr. 20, Municipiul Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007?2013, axa prioritara 2-?Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice, proiectul tehnic nu a putut fi publicat pe site-ul www.e-licitatie.ro. Acesta va fi pus la dispozitia oricarui operator economic interesat, pe format electronic (DVD), la sediul Consiliului Judetean Tulcea - Biroul achizitii publice, strada Pacii nr. 20, Municipiul Tulcea. Informatii suplimentare se pot obtine la numarul de telefon 0240/511960 interior 3232 sau la numarul de fax 0240516538.Se recomanda vizitarea amplasamentului pe data de 30.09.2010, ora 10.00, impreuna cu reprezentantii achizitorului. Informatii suplimentare se pot obtine de la domnul director ing. NICU Mihai, tel. mobil 0748-035889.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  str. Traian nr. 35C, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241606591, Fax:  0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Tulcea
Adresa postala:  str. Pacii nr. 20, Localitatea:  Tulcea, Cod postal:  820033, Romania, Tel. 0240511960, Email:  [email protected], Fax:  0240513071, Adresa internet (URL):  www.cjtulcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2010 15:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer