Licitatie Publica - VALVE CARDIACE
Anunt de participare numarul 136628/16.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE BOLI CARDIOVASCULARE TIMISOARA
Adresa postala: Str. Gheorghe Adam, Nr. 13A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300310, Romania, Punct(e) de contact: [email protected], Tel. +40 256207355-104, In atentia: Ovidiu Buzgau, Email: [email protected], Fax: +40 256207362, Adresa internet (URL): www.cardiologie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate Spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
VALVE CARDIACE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul de Boli Cardiovasculare, Str. Gheorghe Adam, Nr. 13A, Timisoara, Cod postal 300310
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cantitatile solicitate pana la 31.12.2012, pentru care se va incheia contractul pana la 31.12.2012, valoare estimata totala 647.948, 00 lei:
Lotul_1, valoare estimata 48.165, 00 lei:
- Valve biologice de provenienta porcina cu stent pentru pozitie aortica si mitrala - 15 buc;
---
Lotul_2, valoare estimata 42.000, 00 lei:
- Valva biologica din pericard bovin, fara stent - 7 buc;
---
Lotul_3, valoare estimata 131.383, 00 lei:
- Valva biologica din pericard bovin, cu stent pentru pozitie aortica - 23 buc;
---
Lotul_4, valoare estimata 228.000, 00 lei:
- Valva biologica din pericard bovin, cu stent metalic pentru pozitia aortica supraanulara - 15 buc;
- Valva biologica din pericard bovin, cu stent metalic pentru pozitia mitrala - 15 buc;
---
Lotul_5, valoare estimata 129.200, 00 lei:
- Inel anuloplastie mitrala - 38 buc;
---
Lotul_6, valoare estimata 69.000, 00 lei:
- Inel de reconstructie tricuspida tridimensionala - 30 buc;
------
Valoarea maxima estimata de 841.850, 00 lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, pana la 30.04.2013 astfel:
Lot_1=64.220, 00 lei;Lot_2=60.000, 00 lei;Lot_3=171.630, 00 lei;Lot_4=304.000, 00 lei;Lot_5=170.000, 00 lei;Lot_6=92.000, 00 lei.
--------
Lot 1
Contractul se va incheia pana la 31.12.2012, pe 15 buc, valoarea estimata 48.165 lei, urmand a seprelungii cel mult pana la 30.04.2013 pentru o valoare estimata de 16.055 lei, reprezentand diferenta de 5 buc, din cantitatea totala de 20 buc.
Lot 2
Contractul se va incheia pana la 31.12.2012, pe 7 buc, valoarea estimata 42.000 lei, urmand a seprelungii cel mult pana la 30.04.2013 pentru o valoare estimata de 18.000 lei, reprezentand diferenta de 3 buc, din cantitatea totala de 10 buc.
Lot 3
Contractul se va incheia pana la 31.12.2012, pe 23 buc, valoarea estimata 131.583 lei, urmand a seprelungii cel mult pana la 30.04.2013 pentru o valoare estimata de 40.047 lei, reprezentand diferenta de 7 buc, din cantitatea totala de 30 buc.
Lot 4
Contractul se va incheia pana la 31.12.2012, pe 30 buc, valoarea estimata 228.000 lei, urmand a seprelungii cel mult pana la 30.04.2013 pentru o valoare estimata de 76.000 lei, reprezentand diferenta de 10 buc, din cantitatea totala de 40 buc.
Lot 5
Contractul se va incheia pana la 31.12.2012, pe 38 buc, valoarea estimata 129.200 lei, urmand a seprelungii cel mult pana la 30.04.2013 pentru o valoare estimata de 40.800 lei, reprezentand diferenta de 12 buc, din cantitatea totala de 50 buc.
Lot 6
Contractul se va incheia pana la 31.12.2012, pe 30 buc, valoarea estimata 69.000 lei, urmand a seprelungii cel mult pana la 30.04.2013 pentru o valoare estimata de 23.000 lei, reprezentand diferenta de 10 buc, din cantitatea totala de 40 buc.
--------
Valoarea minima a intervalului inscris la sect. II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul reprezinta valoarea in functie de care se vor elabora si evalua ofertele.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33182220-7 - Valve cardiace (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile totale care contin si posibilele suplimentari pana la 30.04.2013 (valoarea maxima estimata pentru cantitatile totale fiind de 861.850, 00 lei) sunt: Lotul_1, valoare estimata 64.220, 00 lei:
- Valve biologice de provenienta porcina cu stent pentru pozitie aortica si mitrala - 20 bucati;
---
Lotul_2, valoare estimata 60.000, 00 lei:
- Valva biologica din pericard bovin, fara stent - 10 bucati;
---
Lotul_3, valoare estimata 171.630, 00 lei:
- Valva biologica din pericard bovin, cu stent pentru pozitie aortica - 30 bucati;
---
Lotul_4, valoare estimata 304.000, 00 lei:
- Valva biologica din pericard bovin, cu stent metalic pentru pozitia aortica supraanulara - 20 bucati;
- Valva biologica din pericard bovin, cu stent metalic pentru pozitia mitrala - 20 bucati;
---
Lotul_5, valoare estimata 170.000, 00 lei:
- Inel anuloplastie mitrala - 50 bucati;
---
Lotul_6, valoare estimata 92.000, 00 lei:
- Inel de reconstructie tricuspida tridimensionala - 40 bucati;
------Cantitatile solicitate pana la 31.12.2012, pentru care se va incheia contractul initial pana la data de 31.12.2012 (valoarea estimata pentru aceste cantitati este de 647.948, 00 lei) sunt: Lotul_1, valoare estimata 48.165, 00 lei:
- Valve biologice de provenienta porcina cu stent pentru pozitie aortica si mitrala - 15 bucati;
---
Lotul_2, valoare estimata 42.000, 00 lei:
- Valva biologica din pericard bovin, fara stent - 7 bucati;
---
Lotul_3, valoare estimata 131.383, 00 lei:
- Valva biologica din pericard bovin, cu stent pentru pozitie aortica - 23 bucati;
---
Lotul_4, valoare estimata 228.000, 00 lei:
- Valva biologica din pericard bovin, cu stent metalic pentru pozitia aortica supraanulara - 15 bucati;
- Valva biologica din pericard bovin, cu stent metalic pentru pozitia mitrala - 15 bucati;
---
Lotul_5, valoare estimata 129.200, 00 lei:
- Inel anuloplastie mitrala - 38 bucati;
---
Lotul_6, valoare estimata 69.000, 00 lei:
- Inel de reconstructie tricuspida tridimensionala - 30 bucati;
------Contractul initial se va derula pana la data de 31.12.2012 si se va incheia pe cantitatile solicitate pana la 31.12.2012, urmand a se prelungii, prin act aditional, cel mult pana la data de 30.04.2013 pentru diferenta de cantitate, pana la cantitatea totala care contine si posibilele suplimentari, conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
Valoarea estimata fara TVA: intre 647, 948 si 861, 850RON
II.2.2) Optiuni
Da
Suplimentarea de produse conform art. 6, alin. (3), din HG 925/2006.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
900 lei pentru Lot_1; 800 lei pentru Lot_2; 2.600 lei pentru Lot_3; 4.500 lei pentru Lot_4; 2.500 lei pentru Lot_5 si 1.300 lei pentru Lot_6.Garantia de participare se poate constitui prin Ordin de plata in contul Institutul de Boli Cardiovasculare Timisoara, cod IBAN RO10 TREZ 6215 005X XX00 0323, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 86, valabil pe toata durata de valabilitate a ofertei (60 zile de la data limita de depunere a ofertelor). Dovada constituirii garantiei de participare va fi trimisa in original autoritatii contractante, astfel incat sa ajunga pana cel mai tarziu in data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor, la adresa Institutul de Boli Cardiovasculare Timisoara, Registratura, Strada Gheorghe Adam, Nr 13A, Cod postal 300310, Jud Timis, Romania. Pe plic se va mentiona Garantia de participare pentru Licitatie deschisaVALVE CARDIACE ? LOTUL X. O copie a scrisorii de garantie va fi trimisa si prin SEAP odata cu Documentele de calificare.Garantia de participare, atunci cand se constituie prin Ordin de plata, se depune astfel incat sa respecte prevederile art. 86, alin (5), litera a) din HG 925/2006.Modalitati de retinere a garantiei de participare: (in temeiul HG 925/2006, art. 87, alin.1)). a) in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din valoarea estimata, conform art.278^1 alin. 1) lit. a) din OUG 34/2006. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA si se constituie conform HG 925/2006, art 90.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare asigurate de Ministerul Sanatatii si Casa de Asigurari de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul se va derula pana la finalizarea procedurilor de achizitie la nivel national. In acest sens ofertantul castigator va completa formularul Acord privind incetarea contractului de furnizare cf. Ordinului M.S./CNAS nr. 246/407 din 2010 care va fi prezentat la semnarea contractului.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea: Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.---Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Formularul 12 B va fi insotit de : A. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: 2. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, si3. Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, B. Pentru persoanele fizice sau juridice straine: 4. Prezentarea documentelor mentionate la lit. A, pct. 2. si 3., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, sau5. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 2. si -3. ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.---Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 12 D;Precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, care aproba si semneaza documentele emise in legatura cu procedura de atribuire : Ec. Ranko Szuhanek ? manager, Prof. Dr. St. I. Dragulescu ? director medical, Ec. Aurora Bojin ? director financiar-contabil, Ec. Adrian Cioc ? birou financiar-contabil, Ing. Ovidiu Buzgau ? comp. achizitii, Ing. Alin Achiroae, Ing. Ilie Voichescu, Ing. Dorian Munteanu ? birou administrativ, Ec. Andreea Lazar? birou aprovizionare, Farm. Mia Bacinschi ? farmacie, Prof. Dr. Marian Gaspar ? expert.---Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Cerinte obligatorii: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 20---Informatii privind calitatea de participant la procedura: Cerinte obligatorii: 1. Completarea Formularului 12C ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice romane: Cerinte obligatorii: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/1990;2. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare, distributie si service dispozitive medicale conform Legii 176/2000 republicata privind dispozitivele medicale.---Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice straine: Cerinte obligatorii: 1. Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea economica si financiara.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea Formularului IG ? Informatii Generale ? completat inclusiv la rubrica cifra de afaceri.
Bilantul contabil pentru ultimul an incheiat ? 2011, in cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, sau pentru anul 2010.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea bilantul contabil vizat si inregistrat la organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea de mostre de produs.Modalitatea de indeplinire: Toti ofertanti vor trimite autoritatii contractante mostre ale tuturor produselor solicitate. Mostrele vor fi trimise astfel incat sa poata fi receptionate pana la data si ora limita stabilite pentru primirea ofertelor. Ofertantii care nu vor trimite toate mostrele in timpul prevazut vor fi descalificati.
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul).Modalitatea de indeplinire: Prezentarea urmatoarelor formulare: 1. Acord de subcontractare ? MODEL AS.2. Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? Formular 12G.In cadrul documentelor de calificare ofertantul va prezenta si documentele referitoare la datele de recunoastere a subcontractantilor propusi (Formularul IG)
Informatii privind asociatii (daca este cazul). Modalitatea de indeplinire: Prezentarea urmatoarelor formulare: 1. ACORD DE ASOCIERE - MODEL AA.In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea si, prin cumul, cerintele privind capacitatea economico ? financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala si standardele de asigurare a calitatii si protectiei mediului.2. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.
Certificate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor, conform ISO 9001/2008 sau echivalent.In cazul asocierii standardul de calitate se va asigura conform Ordinului ANRMAP 509/2011.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Una procedura in fiecare an
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. Contractul se va derula pana la finalizarea procedurilor de achizitie publica la nivel national, sau pana la data de 31.12.2012, in cazul in care procedurile de achizitie publica la nivel national nu se finalizeaza pe parcursul anului 2012. In acest sens ofertantul castigator va completa, semna si stampila formularul Acord privind incetarea contractului de furnizare in conditiile Ordinului M.S./CNAS nr. 246/407 din 2010 care va fi prezentat odata cu dovada constituirii garantiei de buna executie, inainte de semnarea contractului.2. Precizari privind modalitatea de departajare a ofertelor care ar putea avea acelasi pret: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre acestia de documente care contin noi preturi pe baza carora se va reface clasamentul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256 din OUG 43/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul de Boli Cardiovasculare
Adresa postala: Str. Gheorghe Adam, nr. 13A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300310, Romania, Tel. +40 256207355-104, Email: [email protected], Fax: +40 256207263, Adresa internet (URL): www.cardiologie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2012 22:51