Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Vane cu sertar si tije de manevra


Anunt de participare (utilitati) numarul 133524/29.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA PLOIESTI SRL
Adresa postala: str. Bobalna nr. 10, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100330, Romania, Punct(e) de contact: OLIVIA TAR, Tel. +40 244407657, Email: [email protected], Fax: +40 244407681, Adresa internet (URL): www.apanova-ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala ce desfasoara activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Vane cu sertar si tije de manevra
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ploiesti, str. Rudului, nr.203
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 7 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 81, 204 si 91, 390EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 12 luni, valoarea estimata a unui contract subsecvent = 40602 euro
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Vane cu sertar si tije de manevra
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42131270-9 - Vane de trecere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
526 vane cu sertar si 526 tije de manevra
Valoarea estimata fara TVA: intre 81, 204 si 91, 390EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Cuantumul garantiei de participare ? 1800 EURO- Garantia de participare trebuie sa fie valabila 60 zile de la data depunerii ofertelor- Modul de constituire a garantiei pentru participare: viramentbancarsau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. In formularul nr. 10 din sectiunea III este un model de Scrisoare de garantie de participare.-Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, iar plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- Cuantumul ce se va retine din garantia de participare, in cazul in care sunt indeplinite prevederile art 2781 din OUG 34/2006, este de 913.9 EURO.- Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 180 din OG 34, conf. formularului 2 din sectiunea III. Aceeasi declaratie va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prev. la art. 181/OG 34, conform formularului 3 din sectiunea III.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prev. art. 181 /OG 34 lit a), c)1 si d) vor fi prezentate si de tertul sustinator daca este cazul;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor (de stat si locale) si contributiilor de asigurari sociale. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea?? conform cu originalul??;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform formularului 4 din sectiunea III;
- Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 691 din OG 34, conform formularului 5 din sectiunea III. Aceeasi declaratie va fi prezentata si de tertul sustinator daca este cazul;
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Anca Ionascu ? Director General, Constanta Grigore - Director Economic, Bogdan Trimbitasu - Director Exploatare Adjunct si presedintele comisiei de evaluare, Membri in comisia de evaluare: Olivia Tar, Miruna Moise, Amalia Negru, Cristian Negoita. Pentru persoane juridice romane : - Certificat constatator, valabil, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??.
Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in cazul in care a prezentat acest document in copie.Pentru persoane juridice straine :
- Documente care dovedesc oforma de inregistrare/ atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind declararea cifrei medii de afaceri in domeniul vanzarilor de produse similare, pe ultimii 3 ani.
Cerinta minima:
Cifra medie de afaceri, pe ultimii 3 ani, in domeniul vanzarilorde produse similare, sa fie mai mare sau egala cu 81 204 euro, respectiv 353 562 lei.
Transformarea s-a facut la cursul de schimb al BNR din data de 07.11.2011, 1 euro = 4.3540 lei.
- Bilantul contabil vizat pe anul 2010.
In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
-In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinerea financiara a unui tert, se va prezenta Angajamentul Tertului sustinator.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Aviz sanitar emis de Ministerul Sanatatii sau alte documente emise de organisme oficiale din care sa rezulte ca vanele pot fi folosite in contact cu apa potabila.
- Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, pana la data limita de depunere a ofertelor, care trebuie sa contina valori, perioade de livrare sibeneficiari. Livrarea de produse se confirma prin prezentarea unor certificate, documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Se vor prezenta recomandari din partea beneficiarilorcontractelor.
Cerinta minima: Se va prezenta cel putin un contract ( copie de pe partile relevante ale acestuia )de furnizare produse similare, a carei valoare sa fie de minim 40 602 euro, respectiv 176 781 lei.Transformarea s-a facut la cursul de schimb al BNR din data de 07.11.2011, 1 euro = 4.3540 lei.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinerea tehnica si/sau profesionala a unui tert, atunci acesta va prezenta si Angajamentul privind sustinerea tehnica si profesionala a tertului respectiv.
- Copie de pe certificatul de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, al ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- la data desfasurarii licitatiei electronice operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP- elementul ofertei care face obiectul reofertarii este pretul ofertei- procentul cu care se micsoreaza pretul din oferta finala ca urmare a licitatiei electronice fata de pretul din oferta initiala, va fi repartizat in mod egal pentru a scadea preturile unitare din centralizatorul de preturi- toti ofertantii care au oferte admisibile vor fi invitati sa participe la licitatia electronica- licitatia electronica se va desfasura in o singura runda- calendarul de desfasurare a licitatiei electronice va fi comunicat ofertantilor, in invitatia de participare care va fi transmisa prin SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DFC/SIAM/NA 297.11-010din 09.11.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.03.2012 10:00
Locul: Ploiesti, str. Ana Ipatescu, nr.8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru demostrarea indepliniriiconditiilor de calificare mentionate la capitolul III.2) Conditii de participare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum suntsolicitate.Declaratia va fi intocmita conform Formularului 8 din sectiunea III si va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusivvalori, cantitati, certificate.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut in paragraful anterior, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/ documentele edificatoare care probeaza indeplinirea cerintelor minime de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA NOVA PLOIESTI S.R.L.
Adresa postala: str. Bobalna, nr.10, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100330, Romania, Tel. +40 244407637, Email: [email protected], Fax: +40 244407681
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2012 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer