Licitatie Publica - Vane cu sertar si tije de manevra
Anunt de participare (utilitati) numarul 133524/29.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA PLOIESTI SRL
Adresa postala: str. Bobalna nr. 10, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100330, Romania, Punct(e) de contact: OLIVIA TAR, Tel. +40 244407657, Email: [email protected], Fax: +40 244407681, Adresa internet (URL): www.apanova-ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala ce desfasoara activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Vane cu sertar si tije de manevra
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ploiesti, str. Rudului, nr.203
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 7 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 81, 204 si 91, 390EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 12 luni, valoarea estimata a unui contract subsecvent = 40602 euro
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Vane cu sertar si tije de manevra
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42131270-9 - Vane de trecere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
526 vane cu sertar si 526 tije de manevra
Valoarea estimata fara TVA: intre 81, 204 si 91, 390EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor (de stat si locale) si contributiilor de asigurari sociale. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea?? conform cu originalul??;
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Anca Ionascu ? Director General, Constanta Grigore - Director Economic, Bogdan Trimbitasu - Director Exploatare Adjunct si presedintele comisiei de evaluare, Membri in comisia de evaluare: Olivia Tar, Miruna Moise, Amalia Negru, Cristian Negoita. Pentru persoane juridice romane : - Certificat constatator, valabil, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??.
Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in cazul in care a prezentat acest document in copie.Pentru persoane juridice straine :
- Documente care dovedesc oforma de inregistrare/ atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind declararea cifrei medii de afaceri in domeniul vanzarilor de produse similare, pe ultimii 3 ani.
Cerinta minima:
Cifra medie de afaceri, pe ultimii 3 ani, in domeniul vanzarilorde produse similare, sa fie mai mare sau egala cu 81 204 euro, respectiv 353 562 lei.
Transformarea s-a facut la cursul de schimb al BNR din data de 07.11.2011, 1 euro = 4.3540 lei.
- Bilantul contabil vizat pe anul 2010.
In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
-In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinerea financiara a unui tert, se va prezenta Angajamentul Tertului sustinator.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Aviz sanitar emis de Ministerul Sanatatii sau alte documente emise de organisme oficiale din care sa rezulte ca vanele pot fi folosite in contact cu apa potabila.
- Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, pana la data limita de depunere a ofertelor, care trebuie sa contina valori, perioade de livrare sibeneficiari. Livrarea de produse se confirma prin prezentarea unor certificate, documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Se vor prezenta recomandari din partea beneficiarilorcontractelor.
Cerinta minima: Se va prezenta cel putin un contract ( copie de pe partile relevante ale acestuia )de furnizare produse similare, a carei valoare sa fie de minim 40 602 euro, respectiv 176 781 lei.Transformarea s-a facut la cursul de schimb al BNR din data de 07.11.2011, 1 euro = 4.3540 lei.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinerea tehnica si/sau profesionala a unui tert, atunci acesta va prezenta si Angajamentul privind sustinerea tehnica si profesionala a tertului respectiv.
- Copie de pe certificatul de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, al ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- la data desfasurarii licitatiei electronice operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP- elementul ofertei care face obiectul reofertarii este pretul ofertei- procentul cu care se micsoreaza pretul din oferta finala ca urmare a licitatiei electronice fata de pretul din oferta initiala, va fi repartizat in mod egal pentru a scadea preturile unitare din centralizatorul de preturi- toti ofertantii care au oferte admisibile vor fi invitati sa participe la licitatia electronica- licitatia electronica se va desfasura in o singura runda- calendarul de desfasurare a licitatiei electronice va fi comunicat ofertantilor, in invitatia de participare care va fi transmisa prin SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DFC/SIAM/NA 297.11-010din 09.11.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.03.2012 10:00
Locul: Ploiesti, str. Ana Ipatescu, nr.8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau imputerniciti ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA NOVA PLOIESTI S.R.L.
Adresa postala: str. Bobalna, nr.10, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100330, Romania, Tel. +40 244407637, Email: [email protected], Fax: +40 244407681
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2012 16:10