Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Vane de descarcare abur in atmosfera cu atenuatoare de zgomot si actionari pneumatice


Anunt de participare (utilitati) numarul 100150/19.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala:  Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010494, Romania, Punct(e) de contact:  Departament Achizitii, Tel. +4 (021) 203 13 04, In atentia:  Cristina NAZAREVSCKY - [email protected], Email:  [email protected], Fax:  +4 (021) 203 13 00, Adresa internet (URL):  http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A. – Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala:  Strada Medgidiei Nr. 2, Localitatea:  Cernavoda, Cod postal:  905200, Romania, Punct(e) de contact:  derulator contract, Tel. 0241 80 1803, In atentia:  Melat Ibadula, Email:  [email protected], Fax:  0241 239 267
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Vane de descarcare abur in atmosfera cu atenuatoare de zgomot si actionari pneumatice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Vane de descarcare abur in atmosfera cu atenuatoare de zgomot si actionari pneumatice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42131147-8 - Supape de siguranta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4 Vane de descarcare abur in atmosfera cu atenuatoare de zgomot si actionari pneumatice
2 seturi piese de schimb
Asistenta tehnica la instalare, punere in functiune si testare
Valoarea estimata fara TVA: 800, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare- 65.000 LeiGarantie de buna executie - 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006
Certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante la data depunerii ofertelor
Certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restantela data depunerii ofertelor
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -in original sau copie legalizata, emis cu max. 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil din anul fiscal precedent, vizat si inregistrat de catre organele competente. Lichiditatea generala minim 90% .
Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate in ultimii trei ani – minim 800.000 Euro sau echivalent
Sustinere financiara , daca este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista produselor similare livrate in ultimii 3 ani (cel putin 3 livrari similare)
2. Autorizatia pentru livrarea produselor emisa de fabricantul produselor
3. Autorizatie a sistemului de managementul calitatii eliberata de CNCAN – pentru fabricantul produselor -in conformitate culegea 111/1996 si ordin CNCAN nr 71/2003, clasa de calitate 2, valabila la data deschiderii ofertelor
4. Certificare ISCIR in conformitate cu PTN SCP 1-2008 – pentru fabricantul produselor.Se accepta si angajament ferm in scris de la fabricant ca va obtine certificat ISCIR in maximum 30 de zile de la data comunicarii rezultatului atribuirii.
5. Certificat de acceptare eliberat de CNCAN in conformitate cu Ordin CNCAN 228/2002Se accepta si angajament ferm ca va obtine aceasta certificare de la CNCAN in maximum 30 de zile de la data comunicarii ca este castigator
6. Declaratia de conformitate – Formularul V.4.77. Fabricantul trebuie sa fie evaluat de CNE Cernavoda conform normelor Ordin CNCAN nr. 70/2003, NMC 06 – se va completa formularul FPC 1182 rev18.Sustinere tehnica (daca este cazul)
9. Informatii privind subcontractantii – sau declaratie ca nu are subcontractanti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara
2.
Caracteristica tehnica
10%
Descriere: Greutate (masa)
3.
Caracteristica tehnica
5%
Descriere: Durabilitate (MTBF)
4.
Perioada de garantie
5%
Descriere:
5.
Termen de livrare
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
TD 24402
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2010 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2010 11:00
Locul: SNN SA – strada Polona nr 65 sector 1 , Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia este disponibila in SEAP. Specificatiile tehnice referite in caietul de sarcini pot fi puse la dispozitia celor interesati pe baza unei solicitari scrise si dupa semnarea unui acord de confidentialitate
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic, Contencios
Adresa postala:  Str. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010494, Romania, Tel. 021 203 82 56, Fax:  021 203 13 15
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2010 11:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer